همانطور که می دانید از چاه سپتیک در مواقعی و اماکنی که امکان حفر چاه سپتیک به هر دلیلی وجود ندارد از چاه سپتیک تانک استفاده می نمایند. کارخانه ها نیز جز این موارد هستند و باید مجهز به چاه سپتیک باشند. می توانید برای تخلیه چاه سپتیک کارخانه ها با مرکز حرفه ای تخلیه چاه سپتیک پارس کمک تماس حاصل فرمایید.

تماس سریع با کارشناس

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت :

  • معرفی خدمات تخلیه چاه کارخانه های تهران
  • نحوه احداث سپتیک تانک در کارخانه های تهران و حومه
  • چاه سپتیک چیست؟

تخلیه چاه سپتیک کارخانه ها

»تخلیه چاه سپتیک کارخانه های با قیمت ارزان و مناسب«

معرفی خدمات تخلیه چاه سپتیک کارخانه های تهران

تخلیه و لایروبی چاه سپتیک یک امر ضروری است که هرز گاهی باید انجام گردد. مرکز خدماتی تخلیه چاه سپتیک کارخانه ها در تهران آماده ارائه انواع خدمات در این زمینه به کارخانه های تهران  همچنین اطراف تهران می باشد. از این رو در صورت مشاهده علائم پر شدن چاه سپتیک سریعا با کارشناسان پارس کمک تماس بگیرید.

از خدمات مزکز تخصصی تخلیه چاه سپتیک کارخانه های استان تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • تخلیه چاه سپتیک با استفاده از پمپ مکش و تجهیزات پیشرفته و مدرن در کارخانه های تهران
  • لایروبی و تخلیه فضولات صنعتی و انسانی در کارخانه های تهران
  • تخلیه چاه سپتیک تضمینی در کاخانه های تهران و حومه
  • احداث و راه اندازی سپتیک تانک برای کارخانه های تهران و حومه
  • تخلیه چاه سپتیک کارخانه ها بصورت شبانه روزی و فوری

»جهت تخلیه چاه سپتیک فوری و اورژانسی برای کارخانه های تهران با مرکز پارس کمک تماس بگیرید«

نحوه احداث سپتیک تانک در کارخانه های تهران

همانطور که گفتیم در بعضی مناطق امکان حفر چاه های جذبی وجود ندارد (به دلیل جنس خاک یا دلایل دیگر) و به همین دلیل از چاه های سپتیک استفاده می شود.

چاه های سپتیک مخرن های غیر قابل نفوذی از جنس بتن مقاوم هستند که در فضای آزاد و در زیر زمین قرار می گیرند و فاضلاب را در خود نگهداری می کنند مقداری از فاضلاب موجود در چاه های سپتیک به کمک باکتری های بی هوازی تصفیه شده و ته نشین می شود که با عملیات تخلیه چاه از چاه خارج می شوند.

برای حفر سپتیک تانک در کوهک تهران می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید. احداث سپتیک تانک در کارخانه های تهران و حومه به وسیله افراد حرفه ای صورت می گیرد که به خوبی احداث چاه سپتیک آشنایی دارند.

تخلیه چاه سپتیک شبانه روزی در کارخانه های تهران

تخلیه چاه سپتیک

زمان پر شدن سپتیک تانک ها مشخص نیست و ممکن است در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه سپتیک در کوهک تهران پیدا کنید. شرکت پارس کمک اقدام به راه اندازی تیم شبانه روزی تخلیه چاه سپتیک در کوهک تهران نموده است. بنابراین در روزهای تعطیل هم می توانید با پارس کمک تماس بگیرید و از خدمات تخلیه چاه سپتیک شبانه روزی پارس کمک برخوردار شوید.

قیمت تخلیه چاه سپتیک در کارخانه های تهران

شرکت پارس کمک قیمت تخلیه چاه سپتیک در کارخانه های تهران را طبق نرخ مصوب اتحادیه محاسبه کرده و از آن تجاوز نمی کند. قیمت های ارائه شده در پارس کمک کاملا رقابتی و منصفانه بوده در قیمت ارزان تخلیه چاه سپتیک یکی از دلایل برتری پارس کمک و عامل رقابت آن با سایر شرکت های تخلیه چاه در تهران می باشد. قیمت ارزان حفر چاه سپتیک در کارخانه های تهران نیز یکی از دلایل رضایتمندی مشتریان پارس کمک است. 

چاه سپتیک چیست ؟

چاه سپتیک به چاه هایی گفته می شود که دارای یک مخزن نگهداری از جنس غیر قابل نفوذ می باشد که در مناطقی که امکان حفر چاه های جذبی وجود ندارد به کار برده می شود. این مخزن ها از جنس بتن و یا آلیاژهای ضدخوردگی و مقاوم هستند و فاضلاب را درون خود نگهداری می کنند.

کارایی چاه سپتیک، حفظ و نگهداری فاضلاب و عدم اجازه نشت از آن و یا به آن توسط محیط اطراف می باشد. چاه سپتیک پس از دوره مشخصی که بستگی به ظرفیت ساختمان دارد پر شده و باید بلافاصله پس از پر شدن تخلیه شود. یکی از خصوصیات چاه های سپتیک این است که مواد جامد و فضولات را از آب جدا می کند.

چرا برای تخلیه چاه سپتیک در کارخانه های تهران باید پارس کمک را انتخاب کنیم؟

  • رضایت مشتری مهمترین هدف پارس کمک است.
  • یکی دیگر از دلایل برتری پارس کمک شبانه روزی بودن آن و پاسخگویی 24 ساعته می باشد.
  • کادر حرفه ای آشنا به تخلیه چاه سپتیک که دوره های لازم را طی کرده اند
  • کادر چاه بازکن بلافاصله پس از تماس شما در محل حاضر خواهند شد.
  • پارس کمک با ارائه خدمات تضمینی تخلیه چاه سپتیک در کارخانه های تهران و در عین حال قیمت ارزان و مطابق با نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی تهران در خدمت رسانی به شما عزیزان آماده می باشد.
  • وجود دستگاه های پیشرفته و به روز تخلیه و لایروبی سپتیک تانک در پارس کمک که در رفع سریع مشکلات مربوط به چاه های سپتیک بسیار موثر بوده و افزایش رضایت مشتریان را به همراه دارد.

تخلیه چاه سپتیک کارخانه خود را به متخصصان ما در شرکت پارس کمک بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کار تخلیه چاه سپتیک کارخانه شما صورت گیرد.