قبل از این‌ که چیز "عجیبی" در لوله‌ های فاضلاب پیدا کنید، این پیشنهاد را بپذیرید که "ابزار و دستگاه مخصوص جستجو و پاکسازی خطوط لوله همیشه قابل اعتماد و فراتر از حد انتظارند.

وجود مار در لوله فاضلاب

تصور کنید که در حال رفتن به دستشویی متوجه وجود مار در توالت می شوید که سرش را دزدکی از توالت بیرون می‌آورد. در مواجه با چنین صحنه ای برای رفع مشکل ،استفاده از دستگاه مخصوص جستجوی لوله فاضلاب گزینه ای مناسب و مطمعن برای شناسایی محل دقیق وجود مار و خارج کردن آن از لوله فاضلاب دستشویی می باشد.

گرفتن مار داخل لوله فاضلاب دستشوئی

مشاهده شده که در استفاده از دستگاه مخصوص جستجوی لوله فاضلاب تجربه های موفقیت آمیزی وجود داشته است. ما در شرکت پارس کمک با خریداری و بهره گیری از این وسیله پیشرفته بسیاری از مشکلات سیستم فاضلاب خانه ها را رفع میکنیم. این مشکلات می تواند شامل:

  • گرفتگی شدید لوله فاضلاب
  • تشخیص محل ترکیدگی لوله در دل زمین و دیوارها
  • بررسی میزان چربی موجود در لوله فاضلاب
  • شناسایی محل شکستگی در لوله ها
  • شناسایی محل اخفای موجودات موزی مانند موش و سوسک ها

لوله بازکنی با تجهیزات پیشرفته جستجو در لوله

از موارد سودمند و نتیجه بخش استفاده از دستگاه های مخصوص جستجوی لوله های فاضلاب، میتوان به یک مورد اشاره کرد.

روزی در یکی از مناطق مسکونی بخش اوهایو فردی بایک شرکت لوله بازکنی معتبر تماس میگیرد و اعلام گرفتگی لوله فاضلاب می کند که پس از شناسایی گرفتگی لوله فاضلاب توسط دستگاه جستجوی ویدئویی که معمولا برای بررسی گرفتگی های ناشی از وجود چیزی مانند پوشک بچه، موبایل ،اسباب بازی و یا چیزهای دیگر در لوله فاضلاب استفاده می باشد، متوجه وجود یک مار بوآ در لوله فاضلاب شدند.

آنها با استفاده از دستگاه جستجوی ویدئویی لوله، با نام Gen-Ey، توانستند مکان دقیق مار را پیدا و آن را از لوله دستشویی خارج کنند. دستگاه جستجوی ویدئویی Gen-Eye POD یک دستگاه قابل‌حمل می‌باشد که ترکیبی از یک دوربین رنگی کوچک، قرقره و یک نمایشگر می باشد.

آیا دستگاه های جستجوی ویدئویی لوله فاضلاب  Gen-Eye POD، به‌خوبی کار می‌کنند؟

با توجه به نظر سنجی متعدد از کسانی که از این دستگاه مخصوص جستجوی لوله فاضلاب استفاده کرده بودند میتوان پاسخ داد؛ تجهیزات لوله بازکنی مخصوص جستجوی لوله فاضلاب واقعا قابل اعتماد و دارای استحکام است و مشتری ها از عملکرد دستگاه راضی هستند. شرکت هایی که دستگاه و ابزار های مخصوص جستجو لوله فاضلاب دارند همواره برای شناسایی مشکلات لوله فاضلاب مشتریان خود از این وسیله کاربردی و مهم استفاده می کنند زیرا بهترین نتیجه را می شود به وسیله آن کسب کرد.

 شرکت هایی که در خدمات لوله بازکنی خود علاوه بر روش های متداول لوله باز کنی از دستگاه مخصوص برای شناسایی لوله فاضلاب استفاده می کنند در شرایط دشوار و مکان‌های تنگ، دستگاه را طوری تنظیم می‌کنند که دیگران بتوانند  نحوه انجام کار را ببینند. مشتریان به دلیل احتمال آسیب دیدگی، به مکان عملیات زیاد نزدیک نمی‌شوند. همچنین، در فضاهای کاری باز، استفاده ازسایه‌بان، دیدن نمایشگر را آسان‌تر می‌کند.