اگر در گاندی زندگی می کنید و از گرفتگی لوله خانه یا محل کارتان ناراحت هستید به هیچ وجه ناراحت نباشید کافی است همین حالا تلفن خودتان را بردارید و با شماره تلفن 09128506212 لوله بازکنی گاندی پارس کمک تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در محل شما حاظر شوند و اقدامات لازم را در جهت رفع گرفتگی لوله شما را در گاندی انجام دهند.

اگر در منطقه گاندی تهران ساکن هستید نگران نباشید شرکت لوله بازکنی لوله بازکنی گاندی ارزان و فوری و کاملا تضمینی در کمترین زمان، لوله بازکن گاندی را ارسال خواهد کرد و با تجهیزات پیشرفته و رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

 

شماره تلفن لوله بازکنی در گاندی تهران

     

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه گاندی تهران

توضیحی مختصر درباره خیابان گاندی تهران

خیابان گاندی یکی از خیابان‌های تهران است که در نزدیکی میدان ونک و در محدوده شهرداری منطقه ۶ و ۳ قرار دارد. این خیابان در سمت شرق خیابان ولی‌عصر و به موازات آن در جهتی شمالی- جنوبی قرار دارد. این خیابان از خیابان شریفی در سمت شمال آغاز و به خیابان وزرا در جنوب می‌رسد.

لوله بازکنی گاندی ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان می باشد و همچنین فقط با تماس شما متخصص لوله بازکن فوری به آدرس شما جهت تشخیص ترکیدگی و گرفتگی لوله فاضلاب و رفع آن در منزل شما اعزام خواهد کرد.

 

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه گاندی تهران

گرفتگی لوله فاضلاب دلایل متعددی دارد که ما در این مقاله به چند دلیل اصلی اشاره خواهیم کرد.

  • جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می شود.
  • گیر کردن شیی خارجی مانند موبایل و یا درب شامپو در لوله فاضلاب سرویس حمام و توالت.
  • پوسیده شدن لوله فاضلاب که اغلب در خانه های قدیمی رخ میدهد.
  • ریختن تفاله چایی و یا خورده برنچ در سینک ظرفشویی.

علائم گرفتگی و ترکیدگی لوله فاضلاب و  در گاندی

پایین نرفتن آب در سینک ظرفشویی و روشویی

اگر در سینگ ظرفشویی و یا روشویی دستشویی آب تخلیه نشد و یا به کندی تخلیه شد میتوان گفت لوله فاضلاب سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی دچار گرفتگی شده است.و همچنین اگر در کف سرویس حمام و توالت نیز آب خارج نشد و یا به کندی خارج شده نیز میتواند از علائم گرفتگی لوله فاضلاب باشد.

پایین نرفتن آب در سینک ظرفشویی و روشویی

نشت نم و رطوبت به سقف و دیواره ساختمان

از مهم ترین دلایل به وجود آمدن نم و رطوبت در دیوارها و سقف ها وجود نشتی یا ترکیدگی در لوله های آب می باشد. توجه داشته باشید که ممکن است این نشتی بسیار جزئی و کم باشد ولی همین نشتی جزئی به مرور زمان جذب دیوارها می شود و سبب به وجود آمدن مشکلات بسیاری از جمله تغییر رنگ و فرو ریختن گچ دیوارها ، ایجاد بوی نم و رطوبت می شود و در صورتیکه به موقع برطرف نشود احتمال آسیب زدن ساختمان نیز وجود دارد .

کارشناس شرکت لوله بازکنی گاندی آماده اند در تمام نقاط استان تهران بخصوص خیابان گاندی در طول هفته حتی روزهای تعطیل بصورت شبانه روزی جهت تشخیص ترکیدگی لوله یا نشتی لوله ها با دستگاه بدون تخریب و همچنین رفع نم و رطوبت حضور به عمل رسانند .

شما می توانید با تماس با کارشناسان متحصص لوله بازکنی پارس سرویس ضمن کسب اطلاعات بیشتر درباره ما و خدمات اصلی شرکت در زمینه های لوله بازکنی نسبت به حضور کارشناسان جهت نشتیابی لوله فاضلاب با دستگاه هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

  نشت نم و رطوبت به سقف و دیواره ساختمان مشاهده حشرات و حیوانات موذی

در صورتی که خانه شما ویلایی و یا دارای حیاط می باشد از آنجایی که چاه اصلی فاضلاب در حیاط قرار می گیرد اگر شاهده زیاد شدن تعداد حیوانات و حشرات موذی مانند سوسک و موش در حیاط خانه تان شدید میتواند دلیل ترکیدگی لوله فاضلاب باشد.

بلند شدن موزائیک کف حیاط

همانطور که گفتیم چاه اصلی فاضلاب در حیاط قرار می گیرد و اگر لوله فاضلاب دچار ترکیدگیشود خاک اطراف لوله فاضلاب متورم میشود و باعث برامده شدن کف حیاط و در نتیجه بلند شدن موزائیک کف حیاط میشود.

در صورت مشاهده موارد فوق در خیابان گاندی سریعا با شرکت لوله بازکنی گاندی تماس بگیرید.

روش های آسان لوله بازکنی در خیابان گاندی

در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله در منطقه گاندی تهران می توانید با شرکت لوله بازکنی گاندی ارزان و فوری و کاملا تضمینی تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن حرفه ای فوری در محل شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

روش استفاده از تلمبه  پلاستیکی روش استفاده از تلمبه  پلاستیکی که یک روش قدیمی و جوابگو می باشد و همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم. نحوه کار با تلمبه پلاستیکی به این شکل است که ناحیه پلاستیکی آن را در دهانه لوله گرفته شده قرار می دهید و دسته تلمبه پلاستیکی آن را به پایین و بالا تکان دهید تا تلمبه پلاستیکی با انجام عمل تراکم هوا شیی گیرکرده در لوله فاضلاب و یا جرم و چربی نشسته بر دیواره لوله را آزاد و خارج کند.  

روش استفاده از تلمبه  پلاستیکی

با استفاده از فنر لوله بازکنی

نحوه کار با فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که شما برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی باید از دستکش مناسب استفاده کرد به اینصورت که نوک فنر رو درون لوله فاضلاب میگذاریم و به آرامی به داخل لوله حرکت میدهیم تا جایی که به مانع برسه و نتوانیم فنر رو حرکت بدهیم. در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر رو با دقت بیشتری انجام بدهیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک دستگاه فنر لوله بازکنی به محل گرفتگی رسید، شروع به چرخاندن انتهای فنر میکنیم. نوک فنر دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است بصورتی که دور مواد اضافی داخل لوله میپیچد.

اگه فنر رو بیرون بیاوریم میبینیم که مواد اضافی که باعث گرفتگی لوله شده بودن، با فنر بیرون آمدن و گرفتگی لوله فاضلاب رفع شده. همچنین میتونیم برای سرعت بیشتر انتهای دستگاه فنر لوله بازکنی رو به دریل وصل کنیم، چرخش سریع فنر امکان آسیب دیدن رو زیاد میکنه که در این حالت باید نکات ایمنی رو رعایت کنیم یا کار رو به افراد فنی کار لوله بازکن گاندی بسپاریم.

 استفاده از فنر لوله بازکنی

باز کردن لوله فاضلاب با جوهر نمک یک دستکش پلاستیکی بپوشید و محافظ چشم به چشم بزنید و از ماسک بهداشتی  استفاده کنید، جوهر نمک میتواند باعث سوختگی های تند و نامطبوع شود. میتوانید آنرا از فروشگاه ابزار آلات محل خود تهیه کنید ،اما برای حمل و انتقال آن خیلی احتیاط کنید. 3/4 گالن آب سرد داخل سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک به آن اضافه کنید با یک قاشق چوبی کهنه آنرا خوب ترکیب کنید مخلوط شروع به جوشش میکند و به هنگام واکنش گاز و گرما تولید میکند محلول را داخل فاضلاب بریزید و بین 20 تا 30 دقیقه به آن زمان دهید. سپس لوله را با آب داغ شستشو دهید اگر لازم بود همین مراحل را تکرار کنید. به هنگام استفاده درب و پنجره ها را باز بگذارید و همچنین فن محیط را روشن بگذارید.

 

سیم بلند و خمیده (فنر) برای باز کردن لوله فاضلاب شما میتوانید با یک گیره فلزی لباس که کت و شلوار به آن آویزان میکنید بردارید و خوب خمیدگی آنرا صاف کنید بعد یک طرف آنرا در انتها به شکل قلابی کوچک خمیده کنید. آنرا به داخل راه آب بفرستید و فکر کنید ماهیگیری میکنید، سعی کنید تمام موها و چربیها و جرم های کثیف و نامطبوع را بیرون بکشید.

به یاد داشته باشید باید سعی کنید محتویات لوله را بیرون بکشید نه اینکه بیشتر هل دهید و به پایین بفرستید، وقتی در حد ممکن محتویات را بیرون کشیدید، حالا به مقدار کافی آب داغ داخل راه آب بریزید ،به این روش به راحتی لوله شما باز میشود.

باز کردن لوله فاضلاب با مواد شوینده ظروف اگر راه آب لوله فاضلاب توالت شما مسدود شده ،1/4 فنجان ماده شوینده ظرف داخل کاسه بریزید سپس با مقداری آب آنرا بجوشانید. ماده شوینده مثل یک روان کننده عمل میکند و پس مانده های داخل فاضلاب را تمیز میکند بعد از آن به مقدار کافی آب داغ داخل راه آب بریزید. این روش در موارد گرفتگی سطحی جوابگو بوده است.

در صورتی که روش های فوق را امتحان کردید و پاسخ نگرفتید میتوانید با شرکت لوله بازکنی گاندی ارزان و فوری  تماس بگیرید. لوله بازکنی گاندی ارایه دهنده خدمات ارزان لوله بازکنی بطور کاملا تضمینی میباشد.

خدمات شرکت لوله بازکنی گاندی ارزان و فوری و کاملا تضمینی

  • احترام و رعایت حقوق مشتریان عزیز ساکن خیابان گاندی
  • ارایه بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان و فوری
  • تشخیص درست ترکیدگی لوله فاضلاب و نشتیابی
  • رفع گرفتگی لوله کف شور حمام و بازکردن لوله کف شور آشپزخانه و همچنین بازکردن لوله کف شور آشپزخانه
  • لوله بازکنی با استفتاده از دستگاهای پیشرفته مثل ( REMS )