امروزه برای رفع مشکلات مربوط به لوله  و تاسیسات مراکز لوله بازکنی متعددی وجود دارد که می توان از آنها کمک گرفت. اما مهمترین نکته در انتخاب این مراکز تضمینی بودن خدمات و حرفه ای بودن این مراکز است تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری شود.

تخلیه چاه و لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران با خدمات فوری و پیشرفته و با بیش از 15 سال سابقه درخشان از بهترین و معتبرترین مراکز لوله بازکنی در تهران است که زیر نظر تیم پارس کمک در 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی در منطقه کوی دانشگاه تهران می باشد و با اولین تماس شما در اسرع وقت در محل حاضر می شود.

تماس سریع با کارشناس

پارس کمک همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار می دهد و تقریبا همه امور مربوط به لوله و فاضلاب را بصورت شبانه روزی و با مناسب ترین قیمت عرضه می دارد.

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران

  • بررسی علت ترکیدگی لوله فاضلاب در کوی دانشگاه تهران
  • رفع نم و رطوبت ساختمان در کمترین زمان ممکن در منطقه کوی دانشگاه تهران
  • خارج کردن اشیاء قیمتی مانند: طلا ، جواهرات ، گوشی موبایل بصورت حرفه ای در کوی دانشگاه تهران
  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با کمترین آسیب به سازه در این منطقه
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی و وان حمام با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته توسط پارس کمک
  • رفع بوی بد سرویس های بهداشتی بصورت فوری و تضمینی
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان های واقع در کوی دانشگاه تهران
  • استخدام لوله بازکن حرفه ای و باتجربه در لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران

علائم گرفتگی لوله فاضلاب درمنطقه کوی دانشگاه تهران

نشت نم و رطوبت به دیوار و کف ساختمان در کوی دانشگاه تهران

عدم خروج آب از کفشور حمام و سرویس توالت در این منطقه

مشاهده مکرر حیوانات موذی مانند سوسک و موش و....

بوی بد و نامطبوع چاه فاضلاب

در صورتی که علائم گرفتگی لوله فاضلاب را مشاهده کردید با لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران تماس بگیرید تا با اعزام کارشناسان ماهر در محل مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن به رفع مشکل لوله فاضلاب ساختمان شما بپردازد.

دیگر خدمات ما: لوله بازکنی شهرک پرواز تهران

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در کوی دانشگاه تهران

گرفتگی لوله فاضلاب در هر ساختمانی به دلایل مختلفی مانند افتادن شیی خارجی در لوله درساعات مختلف شبانه روز رخ می دهد. در صورتی که در این زمینه تجربه کافی ندارید از کارشناسان لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران کمک بگیرید. کارشناسان لوله بازکنی کوی دانشگاه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب محل مورد نظر شما می پردازد.

ابزار های لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران

فنر لوله بازکنی

فنر لوله بازکنی یکی از بهترین و حرفه ای ترین تجهیزات لوله بازکنی در کوی دانشگاه تهران است که کمترین آسیب را هنگام  رفع مشکل لوله به سازه وارد می نماید.

طرز استفاده از فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که ابتدا باید سر فنر مناسب را انتخاب نمایید و سپس فنر را وارد لوله فاضلاب کنید. دقت کنید که به هنگام وصل کردن و یا روشن کردن فنر دستتان خیس نباشد. پس از روشن کردن فنر به برطرف کردن مشکل و بازگشایی مسیر فاضلاب بپردازید و بعد جداره رسوب گرفته لوله را تمیز نمایید.

واتر جت water jet

لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران با استفاده از واتر جت از طریق خارج کردن فشار زیاد آب به رفع گرفتگی لوله فاضلاب در این منطقه می پردازد.

کمپرس هوا

رفع گرفتگی لوله در منطقه کوی دانشگاه تهران بااستفاده از کمپرس هوا یکی دیگر از روش هایی است که برای رفع گرفتگی لوله به کار می رود. کمپرسور، هوا را فشرده کرده و به درون لوله گرفته هدایت می کند و جسم خارجی که در لوله گیر کرده باشد را به سمت فاضلاب هدایت می کند.

*لوله بازکنی کوی دانشگاه تهران بطور تضمینی و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد*