گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان احتمال دارد بنا به دلایلی برای هر سیستم لوله کشی ساختمانی رخ دهد اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا شرکت پارس کمک این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده تا در صورت مشاهده مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان همچون : گرفتگی لوله فاضلاب، ترکیدگی لوله و نشت نم و رطوبت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر می گردد و به رفع مشکل آن بپردازید.

از آنجایی که این شرکت لوله بازکنی تمامی مناطق تهران را پوشش می دهد از این رو ساکنین محترم ناحیه چهارراه پاسداران هم می توانند با لوله بازکنی در چهارراه پاسداران با قیمت ارزان و مناسب تماس بگیرند.

*بهترین خدمات لوله بازکنی در تهران را از لوله بازکنی چهارراه پاسداران بخواهید*

لوله بازکنی در محدوده منطقه پاسداران با قیمت ارزان و مناسب

تماس سریع با کارشناس

انواع خدمات لوله بازکنی در چهارراه پاسداران تهران

اهالی محترم منطقه چهاراره پاسداران در تهران متخصص لوله بازکن در این منطقه بصورت شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی نظیر تشخیص ترکیدگی لوله، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، رفع نم و رطوبت و نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان می باشند.

شرکت لوله بازکنی در چهارراه پاسداران تهران تمامی خدمات خود را با ارزان ترین قیمت ممکن و طبق پایین ترین نرخ قیمت اعلام شده توسط اتحادیه لوله بازکنی در تهران می باشد و شما عزیزان با خیالی آسوده با این مرکز لوله بازکنی ارزان قیمت تماس بگیرید.

از دیگر خدمات این شرکت ارائه خدمات لوله بازکنی تضمینی می باشد و لوله بازکن چهارراه پاسداران با اولین تماس شما فوری در محل حاضر گردید و با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی و رعایت کامل نظافت  و کمترین تخریب به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما می پردازد.

**نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان را به لوله بازکنی فوری در چهارراه پاسداران بسپارید**

خیابان و چهارراه پاسداران در تهران

خیابان پاسداران نام یکی از خیابان‌های طولانی‌ شمال شرق تهران که جهت شمالی-جنوبی دارد، مرز میان منطقه‌های ۳ و ۴ شهرداری تهران است و شمال آن در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. خیابان پاسداران در جنوب بزرگراه همت، از خیابان شریعتی در تقاطعی موسوم به «سه‌راه ضرابخانه» آغاز شده، در میانه راه به «سه‌راه اختیاریه» و «چهارراه پاسداران» (تقاطع خیابان دولت) رسیده و سپس با گذر از میدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران وارد شده و پس از عبور از «چهارراه فرمانیه»، «سه‌راه اقدسیه» و بوستان نیاوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران منتهی می‌شود.
خیابان شریعتی‌ و خیابان پاسداران که در سه‌راه ضرابخانه از یکدیگر جدا می‌شوند و رفته رفته از هم فاصله می‌گیرند، در نهایت توسط خیابان نیاوران (حد فاصل میدان نیاوران و میدان قدس) دوباره به یکدیگر متصل می‌شوند.

 

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در محدوده چهارراه پاسداران تهران

اهالی محترم منطقه چهارراه پاسداران در تهران اگر گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان محل زندگی و یا محل کارات دچار مشکلتی همچون گرفتگی لوله و یا ترکیدگی لوله فاضلاب گردید پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که ابتدا بررسی نمایید که آیا این گرفتیگی شدید بوده یا خیر.

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان شدید باشد حتما جهت رفع آن با لوله بازکن در چهارراه پاسداران تهران تماس بگیرید تا با استفاده از دستگاه های همچون فنر لوله بازکنی برقی و دستی، واتر جت water jet ، دستگاه کمپرسور هوا در زمان کوتاهی این مشکلات را رفع نماید.

دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی شرکت پارس کمک

دوستان عزیز ساکن چهارراه پاسداران در تهران اگر گرفتگی لوله فاضلاب شدید نباشد نیازی به حضور لوله بازکن ماهر و حرفه ای نیست خودتان به آسانی قادر به رفع آن می باشید البته  با استفاده از روش های زیر:

  • محلول جوهر نمک:

جوهر نمک یک محلول لوله بازکن سریع و بسیار قوی است که می توانید از آن استفاده نمایید. بخاطر داشته باشید استفاده طولانی مدت از محلول جوهر نمک خود باعث پوسیدگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله میشود. 3/4 گالن آب را آماده کنید و سه فنجان جوهر نمک داخل آن بریزید، سپس با یک چوب آب را خوب مخلوط نمایید.

در این حالت محلول شروع به فشردن و ایجاد گرما می کند. حالا محلول را داخل لوله بریزید و 20 تا 30 دقیقه به آن زمان بدهید. بعد از این زمان از آب جوش برای شستشو استفاده نمایید. این محلول را می توانید به راحتی از ابزار فروشی ها در محدود چهارراه پاسداران به راحتی تهیه نمایید.

  • ساخت محلول لوله بازکنی خانگی با نوشابه

نحوه ساخت این محلول به این صورت است که ابتدا 1/3 فنجان نوشابه و یک سوم فنجان سرکه را در یک ظرف باهم مخلوط کنید و بلافاصله آن را داخل لوله فاضلاب بریزید. این کار به شما کمک می کند تا موهای بلندی که وارد لوله شده اند شسته شوند. اجازه دهید محلول 1 ساعت یا حتی یک شب بماند و سپس با استفاده از یک ظرف آب جوش، لوله را شستشو دهید.

  • تلمبه دستی:

طرز کار تلمبه لوله بازکنی دستی به این صورت است که ابتدا قسمت پلاستیکی تلمبه را با آب داغ بشویید تا خوب منعطف گردد و یا به روغن پارافین آغشته نمایید سپس به دهانه لوله مسدود شده بچسبانید و دسته آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید تا تلمبه با عمل مکش هوا گرفتگی لوله فاضلاب را رفع نمایید.

کلام آخر

شرکت پارس کمک دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی در تهران و همچنین استخدام لوله بازکن باتجربه و حرفه ای بهترین خدمات در این زمینه را به شما عزیزان ارائه می دهد و فقط کافیست در زمان بروز چنین مشکلاتی با لوله بازکنی در چهارراه پاسداران با قیمت ارزان و مناسب تماس بگیرید.

در ضمن این شرکت در خیابان پاسداران نیز دارای شعبه فعال بوده و ساکنین ایم منطقه نیز جهت رفع گرفتگی لوله می توانند با لوله بازکنی شبانه روزی در پاسداران تماس بگیرند.

  ((لوله بازکنی شبانه روزی و فوری در چهارراه پاسداران در خدمت شما عزیزان می باشد))