*مژده به تمام همشهریان استان تهرانی*

نگران گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان نباشید گروه ما در ایام تعطیل و ایام عید نوروز  آماده خدمت رسانی به شما هستند

لوله بازکنی در ایام عید سال 98

تماس سریع با کارشناس

مشکلاتی که ممکن است ما حتی در روزهای تعطیل بخصوص در ایام عید نوروز با آن مواجه گردیم شامل گرفتگی لوله فاضلاب، ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، پرشدن چاه فاضلاب، گرفتگی سیفون آشپزخانه، گرفتگی توالت و کفشور های خانه می باشد.و این دردسر زمانی بدتر خواهد شد که اکثر شرکت های لوله بازکنی در ایام عید نوروز و تعطیلات فعالیت نمی کنند. لوله بازکنی در ایام عید نوروز را از شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک بخواهید.

گروه لوله بازکنی و تخلیه چاه پارس کمک با احساس مسئولیتی که در این حیطه احساس می کرد برآن شد تا یک گروه لوله بازکنی اورژانسی در روزهای تعطیل در ایام عید نوروز آماده به کار نگاه دارد تا درصورت بروز هرگونه مشکل در سیستم لوله کشی آب یا فاضلاب منزل همشهریان عزیز تهرانی و درصورت درخواست کمک آنها به سرعت به محل اعزام شوند و نسبت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب همشهریان محترم اقدامات لازم را به عمل آورند تا در این روزهای شادی و جشن و تعطیلات شیرین عید نوروز قدمی در رفع مشکلات این چنینی برای مردم عزیز استان تهران بردارند و موجبات آرامش خاطر و آسایش ایشان را فراهم آورند.

گروه لوله بازکنی پارس کمک متشکل از زبده ترین و باتجربه ترین افراد لوله بازکن و تکنسین تعمیرات منزل می باشند که با تجهیزات کامل و بروز در هر نقطه ای از استان تهران که باشید به سراغ شما خواهند آمد و هرگونه مشکل گرفتگی یا ترکیدگی سیستم لوله کشی منزل یا محل کار شما را برطرف خواهند نمود.

محدوده پشتیبانی شرکت پارس کمک شامل مناطق مختلف تهران و گروه های آماده بکار لوله بازکنی در تجریش، لوله بازکنی در کامرانیه،لوله بازکنی در منطقه ازگل،لوله بازکنی در پاسداران و بسیاری مناطق دیگر می باشد.

شرکت معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در ایام عید نوروز 

تعمیرات لوله و مشکلات گرفتگی لوله زمان و مکان نمی شناسد و در هر موقعیتی ممکن است اتفاق بیفتد. برای دریافت خدمات لوله بازکنی در ایام عید نوروز نیاز به یک شرکت معتبر تخلیه چاه و لوله بازکنی دارید که در عین اینکه خدمات باکیفیت ارائه می دهد قیمت لوله بازکنی در ایام عید را افزایش ندهد.

روی شرکت پارس کمک به عنوان یک شرکت معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه در عید حساب کنید. کافی است تماس بگیرید تا در هر نقطه از تهران که هستید متخصص چاه بازکن یا لوله بازکن آن منطقه در اسرع وقت و در هر زمان از شبانه روز و روزهای تعطیل عید در محل حاضر شده و خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی را با تجهیزات پیشرفته و بروز با سرعت هرچه تمام تر و رعایت نظافت و همین طور قیمت مناسب و تحت اصول اتحادیه را به شما ارائه دهند.

پارس کمک با سال ها سابقه درخشان در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی در خدمت شما عزیزان می باشد.

* شرکت پارس کمک با تبریک عید باستانی به تمامی هموطنان کشورمان آرزوی صحت و سلامت را برای شما عزیزان از خداوند متعال مسئلت می نماید.* 

سال نو پیشاپیش مبارک