اگر به دنبال یک لوله بازکن تضمینی در تهران میگردید با لوله بازکن در نارمک 09128506212 تماس بگیرید

درست است که با برخی مراقبت ها میتوان از گرفتگی لوله فاضلاب منزل جلوگیری کرد اما در برخی موارد مانند افتادن ناگهانی اشیا به داخل لوله فاضلاب گرفتگی لوله فاضلاب رخ میدهد. ساکنان محترم منطقه نارمک تهران با مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب جهت رفع گرفتگی لوله سریعا با شرکت لوله بازکنی نارمک با ارزان ترین قیمت تماس بگیرید.

برای همه ما قیمت خدمات لوله بازکنی بخصوص در این شرایط اقتصادی بسار حائز اهمیت بود اما ما دوستان عزیز ساکن نارمک تهران با خیالی آسوده با لوله بازکنی نارمک تماس بگیرید زیرا این شرکت تمامی خدمات لوله بازکنی را ارزان ترین قیمت و پایین ترین نرخ اتحادیه لوله بازکنی ارائه خواهد داد.

لوله بازکنی نارمک استان تهران با نازل ترین قیمت 

ترفندهای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در نارمک

همانطور که گفتیم میتوان با برخی از روش ها تا حدی از گرفتگی لوله فاضلاب منزل جلوگیری کرد. ما در ادامه به چند روش را بطور کامل توضیح خواهیم داد.

از انداختن اشیاء به داخل لوله فاضلاب اجتناب کنید: برخی عادت دارند که دستمال توالت را درون چاه فاضلاب می اندازند این دستمال کاغذی ها از لوله خارج نمیشوند و به مرور باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

ریختن آبجوش: بهتر است در سینک ظرفشویی و همچنین سرویس حمام و توالت پس از هر بار شستشو برای جلوگیری از جمع شدن چربی و جرم در لوله فاضلاب مقداری آب جوش داخل لوله بریزید.

عدم تخلیه روغن و چربی در سینک ظرفشویی: از ریختن روغن باقیمانده در ظروف آشپزی درون سینک ظرفشویی جدا خودداری کنید زیرا این چربی و جرم ها در لوله باعث گرفتگی میشوند.

استفاده از مواد شویینده: سعی کنید در سینک ظرفشویی و وان حمام پس از هر بار شستشو مقداری مواد شوینده را با آب داغ مخلوط کنید و درون لوله بریزید.

با همین ترفندهای ساده میتوان از گرفتگی لوله فاضلاب منزل به راحتی جلوگیری کرد. اما اگر به هر دلیلی لوله فاضلاب منزل شما در منطقه نارمک تهران دچار گرفتگی شد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد میتوانید با شرکت لوله بازکنی نارمک تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن نارمک در کمترین زمان ممکن به آدرس شما اعزام شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

  ترفندهای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در نارمک

ویژگی های شرکت لوله بازکنی نارمک در تهران

گروه خدماتی لوله بازکنی پارس کمک یکی از باسابقه ترین مراکز لوله بازکنی شهر تهران میباشد. که خدمات حرفه ای لوله بازکنی، تشخیص دقیق ترکیدگی لوله، لایروبی و رفع بوی بد فاضلاب و همچنین رفع نم و رطوبت و نشتیابی ارائه می کند.

از ویژگی های شاخص لوله بازکنی در نارمک باید به خدمات رسانی سریع و شبانه روزی، بهره مندی از متخصص لوله بازکن با تجربه و کارآزموده، انتخاب موثرترین راهکار بر اساس نوع مشکل و استفاده از ابزارها و تجهیزات لوله بازکنی مدرن اشاره کرد. ضمن اینکه قیمت منصفانه و تضمینی بودن خدمات لوله بازکنی را نیز باید به موارد قبلی اضافه کنید.

شرکت لوله بازکنی پارس کمک تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتری و احترام به حقوق مشتری است و این ویژگی باعث محبوبیت این شرکت لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه نارمک تهران میباشد.

توضیحی کوتاه درباره محله نارمک تهران :

نارمَک نام محله‌ای واقع در شمال شرق تهران و منطقه 4 و منطقه 8 تهران را به خود اختصاص داده است. نارمک از شمال و جنوب به سی‌متری نارمک (خیابان آیت) و از شرق به غرب به خیابان گلبرگ متصل می‌شود.

نارمک از شمال به خیابان فرجام از غرب به بزرگراه امام علی (ع) و از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند تهران‌نو و خیابان نظام‌آباد متصل می‌گردد.

خیابان‌های مهم نارمک آیت،شهید ثانی (۴۶متری نارمک)، هنگام، رسالت، سامان، سمنگان، دردشت، فرجام و مدائن و چمن و مهر و مرجان (خیابان آغمیونی) و سهیلیان و … است.

((رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را به شرکت لوله بازکنی در نارمک بسپارید))

تماس سریع با کارشناس

راهکار های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در نارمک

همیشه سعی میکنیم برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب از افراد ماهر و حرفه ای کمک بگیریم اما شما در برخی مواقع مانند گرفتگی های سطحی میتوانید خودتان به راحتی با روش هایی که ما به شما معرفی میکنیم گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید.

با کمک تلمبه پلاستیکی: لوله بازکنی دستی (تلمبه) برای گرفتگی های ضعیف و سطحی مناسب است. قسمت پلاستیکی لوله بازکن رو طوری بر روی دهانه ی لوله قرار بدین که راه خروج هوا نداشته باشد. بهتره که مقداری پارافین هم دور لبه پلاستیکی لوله بازکنی دستی بمالید و کمی آب روی سینک دستشویی بریزید، این کار باعث چسبندگی لوله بازکنی دستی میشد.

حالا دسته لوله بازکنی رو به پایین و بالا فشار بدین و همین کار رو چندبار انجام بدین، طی انجام این کار هوای درون پمپ لوله بازکن به سمت لوله حرکت میکنه و مواد زاید رو حرکت میدهد. در گرفتگی های سطحی، لوله بازکن دستی بهتر از مواد لوله بازکنی شیمیایی عمل میکند.

نحوه کار با تلمبه پلاستیکی

دستگاه فنر لوله بازکنی:

دو نوع فنر لوله بازکنی داریم: برقی و دستی و تفاوت این دو در سرعت حرکت آنهاست. از فنر لوله بازکنی برای باز کردن لوله هایی با گرفتگی های سخت استفاده می شود. فنر لوله بازکن وسیله ای مانند دریل هست که از موتور و فنر تشکیل شده که فنر وصل شده به سر آن دارای انعطاف بوده تا درون خمیدگی لوله بتواند به راحتی خم شود.

نحوه کار با دستگاه فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که بعد از روشن کردن فنر لوله بازکن، فنر رو آروم وارد لوله کنید تا به گرفتگی برسد و این کار رو ادامه بدهید تا رسوبات و جرم و چربی به داخل چاه حرکت کنند. در استفاده از فنر دقت کنید هنگام چرخش از داخل لوله خارج نشود، اگه تجربه این کار رو ندارین از افراد فنی کار و لوله بازکن باتجربه کمک بگیرید.

ساخت محلوله خانگی لوله بازکن با سرکه و جوش شیرین:

در صورتی که گرفتگی لوله چندان شدید نباشد می‌توانید از ترکیب سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. برای این کار نصف پیمانه سرکه و نصف پیمانه جوش شیرین را با هم ترکیب کنید. هنگام ترکیب این دو ماده کمی احتیاط کنید چون پس از ترکیب محلول شروع به جوشش می‌کند. زمانی که این اتفاق افتاد محلول را داخل لوله بریزید.

یک ساعت منتظر بمانید و در این مدت از ظرف‌شویی استفاده نکنید. در این حین یک کتری آب را جوش بیاورید. پس از گذشت یک ساعت آب جوش را آرام آرام در سینک خالی کنید. این نکته را هم فراموش نکنید که گاهی ممکن است لازم باشد که بیش از یک بار این فرآیند را تکرار کنید تا لوله به خوبی باز شود. تعداد دفعات تکرار مورد نیاز به شدت گرفتگی لوله بستگی دارد.

استفاده از جوهر نمک:

به هنگام استفاده از این محلوله حتما تمامی نکات ایمنی را رعایت نمایید. دستکش بپوشید و از ماسک بهداشتی استفاده کنید و همچین فن محیط را روشن کنید و تمامی درب و پنجره ها را بازبگذارید زیرا گاز این محلول شیمیایی بسیار مضر بود و بوی نامطبوع داشته.

نحوه استفاده جوهرنمک به این صورت است که 3/4 گالن آب سرد داخل سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک به آن اضافه کنید با یک قاشق چوبی کهنه آنرا خوب ترکیب کنید مخلوط شروع به جوشش میکند و گاز و گرما از خود متصاعد میکند محلول را داخل فاضلاب بریزید و بین 20 تا 30 دقیقه به آن زمان دهید. سپس لوله را با آب داغ شستشو دهید اگر لازم بود همین مراحل را تکرار کنید.

دوستان عزیز ساکن نارمک تهران در صورتیکه روش های لوله بازکنی فوق را امتحان کردید اما گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان رفع نگردید با شرکت لوله بازکنی نارمک با ارزان ترین قیمت تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکن نارمک در عرض کمتر از یک ساعت در محل حاضر شود و به تشخیص علت نم و رطوبت، تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و همچنین نشتیابی بپردازد و با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.

((شرکت پارس کمک دارای کادری مجرب و سابقه ای درخشان در زمینه لوله بازکنی در تهران می باشد))