ممکن است توالت فرنگی منزل شما بدلیل انسداد برخی مواد اعم از دستمال و یا اشیاء دیگر دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده باشد . در برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب توالت های فرنگی بسیار مهم است که هرچه سریعتر برای رفع گرفتگی اقدام شود. زیرا گذشت زمان این گرفتگی را تشدید خواهد کرد.

برای دریافت خدمات شرکت پارس کمک در هر ساعت از شبانه رذوز می توانید با شرکت لوله بازکنی ما در تهران در تماس باشید.رفع گرفتگی لوله در خیابان فلاح، لوله بازکنی در منطقه فلاح تهران، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در فلاح تهران و رفع نم و رطوبت مهمترین خدماتی است که می توانید از لوله بازکنی فلاح تهران شرکت پارس کمک بخواهید.

با تماس شما به لوله بازکنی فلاح در تهران زیر نظر تیم حرفه ای پارس کمک ، کارشناسان با تجربه و حرفه ای در کمترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما رسانده و در کوتاهترین مدت مشکل گرفتگی توالت فرنگی شما را برطرف خواهند کرد.

رفع گرفتگی سرویس های بهداشتی در منطقه فلاح تهران

محله فلاح تهران در منطقه 17 شهرداری تهران واقع شده و از شمال به خیابان قزوین، از غرب به خیابان لقمان حکیم و سجاد، از شرق به شهید سوری و از جنوب به خیابان ابوذر محدود می باشد. 

لوله بازکنی فلاح در تهران واقع در منطقه 17 شهرداری با 15 سال سابقه درخشان کلیه خدمات لوله بازکنی را با قیمت مناسب و بطور تضمینی انجام می دهد . خدمات لوله بازکنی فلاح بسیار وسیع و شامل همه موارد مربوط به تخلیه چاه و لوله بازکنی می باشد . اما اگر توالت فرنگی منزل شما دچار مشکلاتی اعم از گرفتگی، شکستگی، فرسودگی و در نهایت عدم کارایی مناسب شده است فورا با پارس کمک در منطقه فلاح تهران تماس بگیرید زیرا این کار نیاز به تخصص و مهارت کارشناسان لوله بازکنی فلاح تهران دارد تا از خرابی بیشتر جلوگیری شود.

تماس سریع با کارشناس

پیشگیری از گرفتگی چاه توالت و سرویس های بهداشتی

گرفتگی لوله فاضلاب برای بسیاری از ساختمان ها و سرویس های بهداشتی رخ می دهد که باعث می شود پس از آن دیگر چاه توالت فاضلاب را مکش نکند. چاه توالت اصطلاحی است که به لوله فاضلاب یا سیفون توالت گفته می شود و ربطی به چاه فاضلاب ندارد. پیشگیری بهتر از درمان است. پس برای جلوگیری از گرفتگی لوله می‌توانید از ورود مواد زائد جلوگیری نمایید.

گرچه لوله فاضلاب توالت قطر زیادی دارد و به این راحتی ها بسته نمی شود اما به هر حال باید نکات ایمنی را رعایت کرد. همچنین باید توجه داشت که بعد از هر بار استفاده از توالت چه از نوع ایرانی و چه فرنگی آن باید سیفون را کشید و یا اگر توالت سیفون ندارد مقداری آب در داخل چاه توالت ریخت تا فضولات درون لوله به داخل چاه منتقل شوند.

روش هایی برای رفع گرفتگی سرویس های بهداشتی

اگر گرفتگی توالت فرنگی و یا ایرانی شما سطحی باشد می توانید با روش های خانگی مانند ساختن محلول های مخصوص و یا غیره مشکل آن را رفع کنید. اما گاهی گرفتگی شدیدتر است و وجود یک متخصص الزامی است. لوله بازکنی فلاح در تهران با جدیدترین روش های لوله بازکنی و تخلیه چاه و تجهیزات پیشرفته برای خدمت رسانی به شما آماده می باشد. معرفی چند روش برای رفع مشکلات سرویس های بهداشتی:

  • رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی با دستگاه کمپرس هوا

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه کمپرس هوا زمانی انجام می‌شود که ماده‌ های اضافی در لوله انباشته شده باشد.نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که با تلمبه زدن، هوا در داخل دستگاه لوله بازکنی فشرده می‌شود و مقدار فشار درون دستگاه لوله بازکنی توسط یک عقربه نشان داده می‌شود. هوایی که داخل دستگاه لوله بازکنی به شکل فشرده است وارد لوله می‌شود و گرفتگی‌های داخل لوله را مجبور به حرکت میکند.

  • رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی با دستگاه فنر لوله بازکنی

    فنر لوله بازکنی یکی از تجهیزات کارآمد شرکت  لوله بازکنی  پارس کمک است و یکی از روش های بازکردن توالت فرنگی می باشد. این فنر ها دارای سری های قابل تعویض هستند و به خوبی قادر به بازکردن اکثر گرفتگی ها  می باشد.
  • رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی با استفاده از دستگاه واترجت

    یکی از روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی که توسط شرکت های لوله بازکنی مجهز ازجمله فلاح استفاده می شود استفاده از دستگاه واترجت برای بازکردن راه توالت فرنگی است. دستگاه واترجت مخلوطی از آب و هوای فشرده را به درون لوله توالت فرنگی هدایت کرده و بافشار زیادی که دارد باعث جابجایی موانع و بازشدن مسیر لوله فاضلاب توالت فرنگی می شود.

(توصیه می کنیم هنگام مواجه با هر گونه مشکل مربوط به لوله و کلیه انشعابات آن در تهران تنها به مراکز تخصصی لوله بازکنی معتبرمراجعه فرمایید و توجه فرمایید که قیمت ها مطابق با نرخ مصوب لوله بازکنی در تهران باشد.)