**اگر در تهران زندگی می کنید و با توالت فرنگی خود مشکل دارید همین حالا با ما تماس بگیرید**

یکی از نقاط ضعف توالت های فرنگی این است که خیلی راحت و حتی به وسیله چند دستمال کاغذی دچار گرفتگی می شوند و که ترک خوردگی و همچنین نشتی در قسمت تخلیه توالت فرنگی همین در آنها شایع است که درآن صورت باید نسبت به.رو راست بگویی دنگ و عفنگ و دردسر توالت های فرنگی بسیار بیشتر از توالت های سنتی خودمان است و باید با آنها با ملایمت برخورد کرد تا شاهد گرفتگی توالت فرنگی منزلتان نباشید.

تماس سریع با کارشناس

رفع گرفتگی توالت فرنگی با روش های ساده و بدون آسیب

عواملی که موجب گرفتگی در توالت فرنگی می شود

لوله توالت فرنگی ممکن است به هر دلیلی دچار انسداد و گرفتگی شود و برای هرکدام روشی خاص باید درنظر گرفت تا با کمترین آسیب به کاسه و با سریع ترین روش رفع گرفتگی توالت فرنگی صورت پذیرد.

در گرفتگی های توالت فرنگی مهمترین چیز سرعت عمل است یعنی باید بلافاصله پس از گرفته شدن راه فاضلاب اقداماتی انجام شود تا این گرفتگی شدیدتر نشود. دلیل آن هم این است که لوله خروجی توالت فرنگی نسبت به توالت های سنتی باریک تر است که خرج فاضلاب را در آن کندتر می کند. به طور کلی مواردی که ممکن است موجب گرفتگی توالت فرنگی در تهران گردد موارد زیر می باشد.

  • ورود مو و مواد زائد به مسیر تخلیه و گلویی توالت
  • انداختن نواربهداشتی و یا مای بی بی به داخل توالت فرنگی
  • ریختن چربی و رسوب در توالت فرنگی در تهران
  • انداختن نایلون و دستمال کاغذی در کاسه توالت فرنگی
  • ورود اشیائی مانند گوشی و اسباب بازی به لوله توالت
  • افتادن صابون و موارد مشابه در توالت فرنگی

برای هرکدام از این موارد روش خاصی خوش برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده می شود و تا جای ممکن باید سعی شود از فنر استفاده نشود زیرا ممکن است به کاسه آسیب برساند. توجه نمایید که اگر کارشناس لوله بازکن برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی خانه شما آمد دلیل گرفتگی را به درستی اشاره نمایید زیرا ممکن است لوله بازکن با یک تکنیک ساده بتواند مشکل شما را با هزینه کم برطرف نماید.

تعویض توالت فرنگی در تهران بصورت استاندارد

روش های رفع انسداد توالت فرنگی بصورت استاندارد

برای رفع انسداد توالت های فرنگی روش های مختلفی استفاده می شود که هرکدام هزینه های متفاوتی نیز دارند. با توجه به تجربه کارشناسان پارس کمک بیشتر گرفتگی های توالت فرنگی در خود آن به وجود می آید نه در لوله فاضلاب آن و آن هم به دلیل کوچک بودن و ظرافت قطعات این وسیله است و یک کارشناس با تجربه بطور قطع ابتدا لوله و گویی داخلی را برای پیدا کردن علت گرفتگی در توالت فرنگی بررسی می کند و سپس یکی معمولا یکی از روش های زیر را مورد استفاده قرار می دهد.

 بیشتر بخوانید:  راهنمای کامل روش های رفع گcرفتگی توالت فرنگی رفع گرفتگی توالت فرنگی به وسیله پمپ کمپرس هوا رفع انسداد لوله توالت فرنگی با دستگاه فنرزنی رفع انسداد داخلی تولت فرنگی با استفاده از فنر دستی استفاده از مواد ترکیبی استاندارد و مطمئن برای رفع گرفتگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران با بهترین قیمت

تعویض و تعمیر توالت فرنگی توسط افراد با تجربه و ماهر

خیلی از مشکلاتی مانند شکستن و ترک برداشتن کاسه، فرسودگی سیستم داخلی توالت فرنگی، عدم کارایی مناسب و بسیاری مشکلات دیگر ما را نیازمند متخصص تعمیر یا تعویض توالت فرنگی می شوید.انجام این کار در مقاسیه با رفع گرفتگی مسلما هزینه بیشتری خواهد داشت و اگر توالت فرنگی تان دردسر ایجاد کرده است از یک متخصص بخواهید تا برای شما تجهیزات داخلی آن را بطور کامل تعویض نماید به دلیل اینکه در بیشتر موارد این اتفاقات بخاطر فرسودگی شلنگ ها و لوله های داخلی آن رخ می دهد.

از مواردی که باید در تعویض توالت فرنگی به آن توجه کرد تراز بودن و انحام آب بندی کامل قطعات داخلی آن است چرا که این دو مورد در کارایی و طول عمر توات فرنگی بسیار مهم هستند.

پس از نصب توالت فرنگی حتما از فرد نصاب توالت فرنگی بخواهید تا برای شما سیفون و میزان فشار آب را تنظیم نماید چرا که در میزان مصرف آب شما بسیار موثر خواهد بود.