اگر در صادقی قمی تهران سکونت دارید و با مشکلات گرفتگی لوله در صادقی قمی تهران مواجه شدید برای لوله بازکنی در صادقی قمی تهران می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در اسرع وقت لوله بازکن باتجربه در صادقی قمی را به محل اعزام کند و هرگونه مشکل در رابطه با لوله و اتصالات آن مانند گرفتگی لوله ، ترکیدگی لوله، پوسیدگی لوله ها و ... را با قیمت ارزان برای شما برطرف کند.

پارس کمک دارای تیم لوله بازکنی شبانه روزی در صادقی قمی تهران است که باز کردن لوله در صادقی قمی را با تجهیزات حرفه ای مانند فنر لوله بازکنی، واترجت و کمپرسور هوا انجام می دهد.

لوله بازکنی در صادقی قمی تهران چگونه صورت می گیرد؟

لوله بازکنی صادقی قمی تهران

تماس سریع با کارشناس

در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله ها مانند تجمع حشرات، انتشار بوی بد، مشاهده نم و رطوبت به احتمال زیاد لوله های فاضلاب دچار گرفتگی شده است و باید بلافاصله برطرف شود برخی افراد برای باز کردن لوله های فاضلاب اسید داخل چاه می ریزند که این کار توصیه نمی شود زیرا ریختن اسید در داخل لوله ها باعث خوردگی لوله ها شده و همچنین ممکن است اثر موقتی داشته باشد. 

پس از تماس شما با لوله بازکنی صادقی قمی تهران پارس کمک سرویسکار باتجربه را به همراه تجهیزات کامل لوله بازکنی به منطقه اعزام می کند. پس از بررسی وضعیت لوله های فاضلاب دستگاه مناسب برای باز کردن لوله فاضلاب انتخاب شده و گرفتگی برطرف می شود.

پارس کمک ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی تضمینی در صادقی قمی تهران می باشد و کلیه خدمات خود را به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

لیست خدمات لوله بازکنی در صادقی قمی تهران

  • تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت یابی حرفه ای با دستگاه
  • استفاده از پمپ لوله بازکنی فشار هوا برای رفع گرفتگی توالت فرنگی 
  • لوله بازکنی با فنر لوله بازکنی در صادقی قمی تهران
  • حضور سریع و به موقع متخصص لوله بازکن در صادقی قمی تهران برای لوله بازکنی 
  • باز کردن سریع گرفتگی لوله فاضلاب با قیمت ارزان
  • بازکردن سریع لوله فاضلاب در صادقی قمی با دستگاه لوله بازکنی و رفع نم و رطوبت در صادقی قمی تهران
  • رفع نم و رطوبت در صادقی قمی تهران با دستگاه های پیشرفته
  • رفع گرفتگی وان حمام در ازگل و بازکردن لوله وان حمام  صادقی قمی تهران

دیگر خدمات پارس کمک: لوله بازکنی در آجودانیه تهران

دلایل برتری پارس کمک

  • ارسال افراد باتجربه و آموزش دیده برای رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در صادقی قمی تهران
  • انجام خدمات لوله بازکنی صادقی قمی با کمترین خرابی
  • لوله بازکنی ارزان صادقی قمی تهران
  • لوله بازکنی شبانه روزی صادقی قمی تهران
  • برخورداری از سرویسکار باتجربه و حرفه ای
  • ارائه خدمات تضمینی لوله بازکنی
  • حضور سریع در محل
  • برخورداری از تجهیزات مدرن و پیشرفته

روش های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب در صادقی قمی تهران

گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر ساختمان و هر ساعت از شبانه روز رخ دهد. ممکن است قبل از اینکه بخواهید با یک لوله بازکنی در صادقی قمی تهران تماس بگیرید خودتان روش های خانگی رفع گرفتگی لوله را امتحان کنید. چند مورد از روش های آسان و راحت رفع گرفتگی لوله فاضلاب در صادقی قمی تهران را در ادامه معرفی می کنیم: 

استفاده از تلمبه پلاستیکی 

شما با استفاده از روش سنتی و قدیمی تلمبه پلاستیکی که همه ما با آن کم وبیش آشنایی داریم، میتوانید لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید. قبل از استفاده از تلمبه بخصوص در فصول سرد ناحیه انتهایی آن را با آب گرم بشویید تا منعطف شود. و سپس قسمت پلاستیکی آن را به دهانه لوله فاضلاب بچسبانید و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان دهید تا با عمل تراکم هوا شیی و یا جرم و چربی در لوله فاضلاب آزاد سازد.

استفاده از تلمبه پلااستیکی 

فنر لوله بازکنی 

نحوه کار با فنر لوله بازکنی اینگونه بود که فنر لوله بازکنی را به سر دریل می بستند و بعد شروع به باز کردن گرفتگی لوله می کردند. عیبی که این فنر لوله بازکن داشت این بود که سرعت دریل خیلی بالا بود و به خاطر همین زیاد بودن سرعت فنر در امان نبود. در واقع یعنی با حرکت بسیار تند دریل فنر هم به سرعت می چرخید و به اطراف برخود می‌کرد. اما بعد دستگاهی اختراع شد که خیلی کم خطر و درخیلی هم قابل ضمانت بود و گرفتگی لوله ها به سرعت رفع می شد و بر همین اساس امروزه بیشتر از دستگاه لوله بازکنی استفاده می کنند.

نحوه استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی

محلوله لوله بازکن و یا محلول جوهرنمک

میتوانید برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب از محلول لوله باز کن (جوهرنمک) نیز استفاده کنید. این روش در بیشتر موارد پاسخگو بوده اما استفاده زیاد از آن باعث پوسیدگی لوله فاضلاب و در نهایت باعث ترکیدگی لوله فاضلاب میشود. به هنگام استفاده از آن حتما از ماسک بهداشتی استفاده کنید چون گاز ناشی از فعالیت شیمیای آن بسیار مضر است.

   محلوله لوله بازکن و یا محلول جوهرنمک

محلول لوله بازکن خانگی 

شما براحتی با استفاده از جوش شیرین و سرکه و آب جوش میتوانید یک محلول برای رفع گرفتیگی لوله بسازید. ابتدا مقداری جوش شیرین را در لوله بصورت خشک خالی کنید و بعد از چند دقیقه 1 فنجون سرکه را درون لوله بریزد و حتما درپوش لوله را بگذارید تا بوی نامطبوع ناشی از واکنش جوش شیرین و سرکه در فضا پخش نشود. و پس از 30 دقیقه مقداری آب در حال جوش را در لوله بریزید تا محلول ساخته شده در کل لوله ادامه پیدا کند.

تجهیزات تخصصی لوله بازکنی در صادقی قمی تهران

فنر لوله بازکنی:

فنر لوله بازکنی یکی از اصلی ترین ابزار های موجود در بازار برای تمام موارد رفع گرفتگی لوله توالت یا دستشویی و توالت فرنگی می باشد. ابزاری که در بسیاری موارد می تواند یک لوله بازکن صادقی قمی را کمک کند تا به بهترین نحو و کمترین هزینه گرفتگی لوله فاضلاب را از بین ببرد.

این دستگاه پیشرفته لوله بازکنی که البته اقسام مختلفی با کارایی های زیاد دارد و عملیات لوله بازکنی سیار در صادقی قمی تهران را انجام می دهند.

روش کار:

بازکردن لوله فاضلاب به وسیله فنر در ازگل به این صورت انجام می شود که یک دستگاه فنر لوله بازکنی که از یک موتور گرداننده قدرتمند با دور  پایین دارد که به وسیله یک گیربکس فنری که از داخل آن عبور کرده است را به جلو به گردش در می آورد و با چرخیدن و جلو رفتن فنر در لوله فاضلاب تمام اشیاء و موانعی که بر سر راه خود باشد را به جلو حل داده و یا به چنگ می گیرد و از این طریق باعث آزاد شدن راه عبور آب در لوله می شود.

استفاده از فنر لوله بازکنی با توجه به سختی کار و زمانی که برای بازکردن گرفتگی مصرف شده و همچنین متراژ فنری که در عمق لوله فاضلاب رفته است قیمت های متفاوتی دارد همگی طبق نرخ اتحادیه لوله بازکنی در تهران خواهد بود.

کمپرس هوا:

لوله بازکنی دستگاه کمپرس هوا یا همان دستگاه تراکم هوا یک ابزار پیشرفته در لوله باز کنی است که از یک مخزن برای نگهداری هوای فشرده با یک شیر تخلیه و یک موتور برای تولید و پمپاژ هوا به داخل مخزن تشکیل شده که با توجه به مشخصات دستگاه می تواند فشار هوایی تا 300 psi را در خود نگه دارد.این دستگاه در بسیاری صنایع کارگشای بسیاری مشکلات است و جزء ابزارهایی است که بسیاری از کارها را در جهان آسان و امکان پذیر کرده است.

لوله بازکنی در صادقی قمی با دستگاه کمپرس هوا در موارد مورد استفاده قرار می گیرد که دقیقا بدانیم که مثلا یک کیسه پلاستیکی یا مثلا یک پوشاک بچه در لوله فاضلاب دستشویی یا توالت فرنگی رفته است و لوله را دچار گرفتگی کرده که در این صورت می توان آن را با دستگاه ترام هوا نیز به سمت خروجی چاه فاضلاب هل داد و از این طریق نسبت به بازکردن لوله در صادقی قمی اقدام کرد.

استفاده از این روش برای نیاز به دانش و تجربه بالای لوله بازکن در ازگل تهران دارد به دلیل اینکه یک اشتباه می تواند باعث آسیب رساندن به لوله کشی ساختمان و تجهیزات آن شود. متخصص لوله بازکنی صادقی قمی باید بداند که چه موقع سیستم لوله کشی ساختمان آماده وارد کردن فشار هوا می باشد و به چه میزان باید این فشار به سیستم فاضلاب وارد شود.

روش کار:

کارشناس لوله بازکنی از بسته بودن تمامی دریچه های فاضلاب دستشویی ، حمام ، اشپزخانه و غیره باید اطمینان حاصل کند تا از برگشت مواد موجود در لوله کشی ساختمان جلوگیری به عمل آورد و مواد گیر افتاده را به درستی به سمت خروجی هدایت نماید.

این روش در فرایند بازکردن لوله فاضلاب خانگی و صنعتی در تهران کارایی های بسیاری دارد و از جمله موارد لوله بازکنی فوری در صادقی قمی تهران است و به عنوان یک وسیله لوله بازکن تضمینی درصادقی قمی تهران بشمار می آید.

واترجت:

واتر جت یکی دیگر از دستگاه های لوله بازکنی در صادقی قمی تهران است که گرفتگی لوله را با استفاده از فشار آب برطرف می کند در مواردی که گرفتگی لوله ها با استفاده از فنر لوله بازکنی و کمپرسور هوا برطرف نشود واترجت مورد استفاده قرار می گیرد.