مشکلات سیستم لوله کشی نظیر : ترکیدگی لوله ، نشت نم و رطوبت و یا گرفتگی لوله فاضلاب جهت رفع آن نیاز به حضور افراد مجرب و ماهر دارد که شرکت لوله بازکنی در شیان تهران بطور تضمینی و شبانه روزی دارای متخصصان حرفه ای و کار آزموده می باشد و با اولن تماس شما با این مرکز کارشناس لوله بازکن فورا به محل شما اعزام می گردد.

با ما همراه با شید تا در ادامه خواهیم گفت:

*تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب ساختمان را به لوله بازکنی فوری در شبان بسپارید*

لوله بازکنی در شیان تهران بطور تضمینی و شبانه روزی خدمات ویژه لوله بازکنی در شیان تهران

متخصص لوله بازکن شرکت پارس کمک دارای با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته لوله بازکنی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما می پردازد و مزایای استفاده از این دستگاه ها این است که فرآیند تعمیر از سرعت بیشتری برخوردار است.

از خدمات ویژه لوله بازکنی در شیان می توان به تشخیص ترکیدگی لوله بدون تخریب، رفع نم و رطوبت با رعایت کامل نظافت ، نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان اشاره نمود.

اگر می خواهید از خدماتی با کیفیت بالا و در عین حال لوله ارزان قیمت بهره مند شوید لوله بازکنی در شیان تهران بطور تضمینی و شبانه روزی انتخاب نماید. زیرا واژه لوله بازکنی تضمینی در این شرکت به معنای واقعی خود تحقق یافته.

این مرکز در 24 ساعته شبانه روز آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در محله شیان تهران می باشد و در صورت نیاز به یک شرکت لوله بازکنی شبانه روزی می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

**لوله بازکنی ارزان قیمت در شیان ارائه بهتری خدمات لوله بازکنی در تهران می باشد**

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در محله شیان تهران

اهالی محترم منطقه شیان در تهران هر کدام از مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان دارای علائم خاصی بوده که ما در این بخش بطور خلاصه این علائم را توضیج می دهیم.

  • عدم خرج آب: از علائم اصلی گرفتگی لوله فاضلاب عدم خروج آب از سینک ظرفشویی، روشویی دستشویی، کفشور سرویس حمام و توالت است.
  • نشت نم و رطوبت در ساختمان:

از مهم ترین دلایل به وجود آمدن نم و رطوبت در دیوارها و سقف ها وجود نم می تواند در اثر نشتی و ترکیدگی لوله ها ، عایق کاری نادرست سقف و دیوارها ، لوله کشی نامناسب و یا فرسوده ، جمع شدن آب باران روی سقف و جمع نکردن آن ، عدم اجرای صحیح کف شور ، بندکشی نامناسب درز بین کاشی های سرویس بهداشتی و حمام ، استفاده از دستگاه های افزایش رطوبت در محیط ، خشک کردن لباس ها در محیط داخلی منزل و غیره ایجاد شود.

  • ریشه درختان: 

در خانه های ویلایی در خیابان شیان تهران که در حیاط و یا کوچه دارای درختان کهن و چندین ساله می باشد ممکن است ریشه درختان به لوله اصلی فاضلاب فشار وارد نمایند و باعث ترکیدگی لوله شوند.

  • پوسیدگی لوله فاضلاب

ترکیدگی لوله فاضلاب می تواند به دلیل پوسیدگی لوله فاضلاب نیز باشد. در کوچه های قدیمی خیابان شیان در تهران امکان دارد لوله فاضلاب پوسید شده باشد و به مرور زمان باعث ترکیدگی لوله شود.

**جلب رضایت مشتری هدف اصلی مرکز لوله بازکنی شیان می باشد**

توضیحی مختصر در مورد منطقه شیان در تهران

شیان یکی از محله‌های شمال شرقی شهر تهران است. محله شیان که در منطقه ۴ تهران واقع شده است در شمال پارک جنگلی لویزان و جنوب مجتمع مسکونی و نظامی آجا واقع شده‌است. خیابان‌های این محله به ترتیب شیان و شیان ۱ تا ۷ نام‌گذاری شده‌اند.

منطقه شیان دارای یک حسینیه است و بیمارستان لویزان در نزدیکی آن واقع شده‌است. بزرگراه دارآباد نزدیک‌ترین بزرگ راه به این محله است. پارکی جنگلی به نام شیان و هتل شیان از اماکن گردشی محله هستند.

بیشتر بدانیم: اگر گرفتگی لوله فاضلاب منزل سطحی باشد خودتان با کمرین هزینه می توانید آن را برطرف نماید اما اگر شدید باشد بهتر است اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید کاری انجام ندهید و با لوله بازکن شیان تماس بگیرید.

((مرکز لوله بازکنی شیان بهترین لوله بازکنی در منطقه 4 تهران می باشد))