ساکنین محترم منطقه 5 تهران جهت رفع مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان می توانید با لوله بازکنی شاهین در تهران با قیمت مناسب و ارزان تماس بگیرید تا کارشناس حرفه ای لوله بازکن فورا در آدرس شما حاضر شود و به رفع مشکلاتی نظیر رفع نم و رطوبت ، تشخیص ترکیدگی لوله ، رفع بوی بد فاضلاب و نشتیابی لوله فاضلاب بپردازد. با ما همراه باشید تا در ادامه با نحوه ارائه خدمات این مرکز بیشتر آشنا شوید.

**رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان را به لوله بازکنی شبانه روزی شاهین بسپارید**

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی شاهین در تهران با قیمت مناسب و ارزان

خدمات مرکز تخصصی لوله بازکنی در محله شاهین تهران

در این بخش از مقاله به انواعه خدمات قابل ارائه توسط مرکز حرفه ای لوله بازکنی در منطقه شاهین می پردازیم. تمامی پرسنل این شرکت لوله بازکنی بطور 24 ساعته و شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در منطقه 5 تهران می باشند.

  • تشخیص ترکیدگی لوله با رعایت نظافت در محله شاهین تهران
  • رفع نم و رطوبت بدون کوچکترین تخریب در ساختمان
  • درآوردن اشیا قیمتی و گران بها بطور کاملا حرفه ای
  • استخدام افراد کارآزمود و باسابقه
  • نشت یابی و عیب یابی سیستم لوله کشی ساختمان
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از دستگاه های روز دنیا
  • تخلیه چربی گیر رستوران ها در شاهین تهران
  • ارائه خدمات لوله بازکنی فوری و کاملا تضمینی
  • دریافت وجه طبق نرخ اتحادیه لوله بازکن ها در تهران
  • ارائه تمامی خدمات لوله بازکنی ضمینی در منطقه شاهین تهران

**لوله بازکنی فوری و تضمینی در محله شاهین تهران**

محله شاهین در تهران
محله شاهین در شمال منطقه 5شهرداری تهران قرار گرفته است. این محله از شمال با بزرگراه شهید آبشناسان (ایران خودرو) و محله شهرک المهدی. از شرق با بزرگراه شهید ستاری و محله پونک شمالی، از جنوب با بزرگراه شهید همت و محله جنت آباد جنوبی و از غرب با بلوار شاهین و محله جنت آباد مرکزی همسایه میگردد.

روش های آسان جهت پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در محله شاهین تهران

اهالی محترم شاهین تهران می دانستید که می توان با روش های آسان و ارزان از گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله جلوگیری نمود؟ بله با انجام روش های زیر به راحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری نمایید. 

از ریختن زباله به داخل لوله خودداری نمایید: اولین چیزی که باعث گرفتگی لوله فاضلاب منازل مسکونی محله شاهین تهران می شود ریختن زباله به داخل لوله می باشد. سعی کنید از ریختن مواردی همچون دستمال کاغذی ،پوشک بچه و همچنین تفاله چایی و خورده مو به داخل لوله فاضلاب خودداری نمایید. زیرا این موارد درست است که کوچک می باشد و به چشم نمی آید اما به مرور زمان در پیچ لوله فاضلاب گیر می کنند و مانع از خروج آب می شوند.

محلول آب و مواد شوینده: مقداری آب جوش را با پودر شوینده ترکیب نمایید و داخل لوله فاضلاب حمام ، توالت ، سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی بریزید. این کار را حداقل هفته ای 1 بار انجام دهید تا چربی و رسوبات داخل لوله بخوبی از بین بروند.

ممحلول آب و مواد شویینده

ترکیب جوش شیرین و سرکه: با پیش پا افتاده ترین مواد موجود در خانه می توان از گرفتگی لوله فاضلاب منزل جلوگیری کرد. دوستان عزیز سامن در منطقه شاهین تهران فقط کافیست مقداری جوش شیرین بطور خشک در لوله فاضلاب بریزید و کمی صبر کنید، پس از گذشته حدود 20 دقیقه مقداری سرکه را به آن ضافه نمایید.

دقت کنید که پس از ریختن سرکه درون لوله باید در پوش لوله را بگذارید تا از پخش شدن گاز ناشی از ترکیب این دو ماده جلوگیری شود. برای اینکه محلول ساخته شده کل لوله را پاک سازی نماید باید مقداری آب جوش را داخل لوله فاضلاب بریزید.

پاکسازی لوله فاضلاب با نوشابه گازدار: اهالی محترم منطقه شاهین آیا می دانستید با استفاده از نوشابه گازدار مشکی می توان داخل لوله فاضلاب را شستشو دهید؟ بله جهت استفاده از نوشابه برای پاکسازی لوله شما در ابتدا باید نصف نوشابه را با مقداری جوش شیرین مخلوط نماید و درون لوله بریزید و بعد از گذشت 15 دقیقه مقداری سرکه به آن اضافه کنید.

اگر با رعایت تمامی موارد فوق لوله فاضلاب شمابه هر دلیلی دچار گرفتگی شد جای هیچ نگرانی وجود ندارد فقط کافیست تلفن را بردارید و با لوله بازکنی شاهین در منطقه 5 تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل گرفتگی لوله رفع کردد.

***لوله بازکنی ارزان و فوری در شاهین تهران***

علائم و نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب در محله شاهین

از علائم اصلی گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه شاهین تهران می توانی به موارد زیر اشاره نمود:

  • تخلیه نشدن آب از کفشور حمام ، دستشویی
  • عدم خروج آب از سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی
  • بوی بد سرویس توالت و حمام
  • زیاد شدن حشراتی مانند سوسک
  • افزایش ناگهانی قبض آب ساختمان

کلام آخر: در آخر باید خدمتتون عرض کنم که لوله بازکنی شاهین در تهران با قیمت مناسب و ارزان بطور 24 ساعته آماده ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی در شاهین می باشد. و با اولین تماس شما عزیزان با این مرکز سرویسکار لوله در متر از 1 ساعت به محل شما اعزام گردید و با استفاده از تجهیزات حرفه ای و مدرن همچون : دستگاه واتر جت ، فنر لوله بازکنی برقی و دستی و دستگاه کمرسور هوا به رفع مشکل سیستم لوله کشی ساختمان شما می پردازد.

از مزایای استفاده از این دستگاه و تجهیزات جدید لوله بازکنی رفع گرفتگی لوله در کمترین زمان ممکن و از همه چیز مهم تر اینکه رفع مشکل لوله کشی ساختمان با این ابزاآلات با کمترین تخریب قابل رفع شدن می باشد.

**لوله بازکنی تضمینی و فوری در منطقه 5 تهران در خدمت شما عزیزان می باشد**

***از انتخاب شما متشکریم***