گرفتگی لوله های فاضلاب اتفاق شایعی است که تقریباً همه ما آن را تجربه کرده ایم. در صورتی که در خیابان پاسداران و منطقه ضرابخانه پاسداران زندگی می کنید و با مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب مواجه شدید نگران نباشید.

محله سه راه ضرابخانه در پاسداران در تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت و در منطقه 4 شهرداری تهران قرار دارد.

برای لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا متخصصین لوله بازکن این شرکت در اسرع وقت و به بهترین شکل مشکل شما را برطرف کنند.

«خدمات لوله بازکنی در تهران و لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسدارن تهران بصورت شبانه روزی و تضمینی و با قیمت مناسب می باشد.»

لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران

بازکردن لوله فاضلاب در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران با فنر لوله بازکنی

فنر لوله باز کنی در دو نوع فنر لوله بازکنی دستی و فنر لوله بازکنی برقی وجود دارد.

فنر لوله بازکنی دستی برای گرفتگی های سطحی استفاده می شود و روش کار با آن به این صورت است که فنر را به درون لوله گرفته هدایت می کنیم تا جایی که به محل گرفتگی برسسیم و سپس فنر را می چرخانیم. این عمل باعث می شود که مواد اضافی که باعث گرفتگی لوله شده اند دور فنر بپیچند و با آن خارج شوند.

فنر لوله بازکنی برقی از موتور و فنر تشکیل شده که قدرت موتور باعث می شود فنر با شدت و قدرت بیشتری بچرخد و گرفتگی های عمیق را از بین ببرد.

فنر ها دارای سری های مختلفی هستند که برای مقاصد مختلف کاربرد دارند. این دستگاه های لوله بازکنی دارای دکمه گردش به راست و چپ هستند که باعث تأثیر بیشتر قدرت فنر می شود. بهتر است بعد از اتمام کار با فنر مقداری آب داغ در مسیر لوله بریزیم.

باز کردن لوله فاضلاب با روش های خانگی و ساده

  • استفاده از تلمبه پلاستیکی
  • استفاده از محلول اسیدی لوله بازکنی
  • باز کردن لوله ها با استفاده از جوهر نمک

اگر در منطقه پاسداران زندگی می کنید و از پایین رفتن پردردسر آب از سینک ظرفشویی و یا توالت منزلتان رنج می برید می توانید از روش های بالا برای این کار استفاده نمایید.

«اما در گرفتگی های عمیق تر باید حتما از یک متخصص لوله بازکنی در پاسداران تهران کمک گرفت تا با دستگاه های مخصوص لوله باز کنی مشکل را حل کنند.» 

لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران با دستگاه واترجت

دستگاه واتر جت water jet برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب بسیار پرکاربرد است و توسط شرکت های لوله بازکنی مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه آب را با فشار زیاد در مسیر لوله ها هدایت کرده و این فشار زیاد باعث می شود هر چیزی که باعث گرفتگی شده باشد از جای خود حرکت کند و مسیر لوله باز شود.

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت بسیار سریع بوده و بدون تخریب این کار را انجام می دهد. فشار آب در دستگاه واتر جت قابل تنظیم است و با توجه به شدت گرفتگی می توان ان را کم یا زیاد نمود.

یکی از مزایای دستگاه واتر جت این است که بدون استفاده از مواد شیمیایی این کار را انجام می دهد و آسیبی به لوله ها وارد نمی کند.

مطالعه بیشتر: آشنایی با دستگاه واتر جت

«برای لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران با دستگاه واتر جت با پارس کمک تماس بگیرید.»

تماس سریع با کارشناس

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه کمپرسورهوا (دستگاه تراکم هوا)

دستگاه کمپرسور هوا یا تراکم هوا با متراکم کردن هوا گرفتگی لوله ها را برطرف می کند. فشار بالای هوا در این دستگاه برای باز کردن انواع گرفتگی مفید است. این دستگاه مواد زائی که باعث گرفتگی وله ها شده است را به سمت چاه حرکت می دهد و باعث باز شدن لوله گرفته می شود.

کاربرد دستگاه کمپرسور هوا بیشتر برای باز کردن لوله هایی است که توسط مواد زائد ریز گرفته شدهاند و برای رفع گرفتگی لوله هایی که با موادی مثل خاک و ستگ مسدود شده اند بهتر است از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده شود.

استفاده از این دستگاه باید توسط یک فرد آموزش دیده و با تجربه انجام گیرد تا با اصول رفع گرفتگی لوله فاضلاب با دستگاه کمپرسور هوا آشنا باشد و موجب خسارت و آسیب به لوله ها نشود.

«لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران با دستگاه کمپرسور هوا را از شرکت پارس کمک بخواهید.»

لوله فاضلاب به چه دلایلی دچار گرفتگی می شود؟

گیر کردن شیی خارجی: گاهی گرفتگی لوله های فاضلاب به دلیل انداختن یک شی در مسیر لوله های فاضلاب اتفاق می افتد. بنابر این از انداختن حتی کوچکترین ذرات غذا، تفاله چای و ... در سینک خودداری کنید. همچنین در توالت ها دستمال کاغذی نیندازید و همچنین در حمام از تجمع مو جلوگیری کنید و در مسیر خروجی های آب حتما از یک محافظ استفاده کنید.

یخ زدن لوله آب: یکی از دلایلی که باعث گرفتگی لوله های فاضلاب به خصوص در فصول سرد می شود یخ زدن لوله های فاضلاب می باشد. بهتر است لوله ها را با یک پوشش پلاستیکی یا نایلون ضخیم بپوشانید تا از یخ زدن لوله ها جلوگیری کنید.

پوسیدگی شیرآلات: آب آشامیدنی که در لوله ها جریان دارد دارای مواد معدنی است که بعد از مدتی رسوب می کند و در داخل لوله تشکیل یک لایه ضخیم می دهد. این علت یکی از دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب است.

برای باز کردن فوری هر نوع گرفتگی در سه راه ضرابخانه با شرکت پارس کمک تماس بگیرید. 09128506212

فعالیت های لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران

  • رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه سه راه ضرابخانه پاسداران بوسیله تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی
  • تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از تجهیزات مدرن لوله بازکنی
  • نشت یابی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران
  • رفع نم و رطوبت
  • لوله بازکنی ارزان در سه راه ضرابخانه پاسداران
  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در آشپزخانه، حمام، توالت
  • دراوردن اشیاء داخل سیفون و چاه توالت
  • رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی
  • رفع بوی بد فاضلاب ناشی

«انواع خدمات لوله بازکنی در سه راه ضرابخانه پاسداران تهران توسط شرکت پارس کمک»

تماس سریع با کارشناس

نشانه های گرفتگی لوله های فاضلاب

  • آب به سختی خارج می شود
  • مشاهده نم و رطوبت در دیوار، سقف و کف
  • موزاییک های اطراف چاه فاضلاب در حیات متورم می شود
  • استشمام بوی نامطبوع
  • زیاد شدن حشراتی مانند موش و سوسک

«رضایت شما از پارس کمک بزرگترین پاداش ماست.»