همه ما از دردسر های گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله فراری هستیم. و برای همه ما حداقل 1 بار این اتفاق افتاده است. اما سوال این است که به هنگام بروز چنین مشکلاتی باید چه کنیم؟ مرکز حرفه ای لوله بازکنی پارس کمک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی در استان تهران توانسته بهترین خدمات لوله بازکنی را در تمامی مناطق تهران همچنین خیابان سازمان برنامه ارائه دهد.

ساکنین محترم این محله می توانند در هر ساعت از شبانه روز جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمانشان با لوله بازکنی در سازمان برنامه تهران بطور فوری و تضمینی تماس بگیرند.

تماس سریع با کارشناس

  لوله بازکنی در سازمان برنامه تهران بطور فوری و تضمینی

**لوله بازکنی فوری در سازمان برنامه تهران بصورت شبانه روزی درخدمت شما عزیزان می باشد**

خدمات نوین لوله بازکنی در منطقه سازمان برنامه تهران

لوله بازکنی سازمان برنامه تهران دارای متخصص لوله بازکن حرفه ای و کارآزموده است که قادر به رفع گرفتگی لوله، تشخیص ترکیدگی لوله، نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان در کمترین زمان ممکن می باشند.

یکی از مهمترین ویژگی های اصلی این مرکز ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و مناسب می باشد .مرکز لوله بازکنی در سازمان برنامه تهران تمامی خدمات لوله بازکنی را طبق نرخ تعیین شده از سوی اتحادیه لوله بازکن های تهران ارائه می دهد و همچنین تمامی خدمات خود را تضمین می دهد یعنی اگر مشکل سیستم لوله کشی ساختمان رفع نشد شما مجاز به پس گرفتن مبل پرداختی می باشید.

کارشناس لوله بازکن سازمان برنامه با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن لوله بازکنی در کمترین زمان ممکن و رعایت کامل نظافت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می پردازد.

موقعیت مکانی خیابان سازمان برنامه در تهران محله­ ی سازمان برنامه­ در قلب منطقه­ 5 شهرداری تهران قرار گرفته و از شمال و شرق به بزرگ­راه آیت­ الله کاشانی و محله­ جنت­ آباد جنوبی، از جنوب به بزرگ­راه آیت­ الله حکیم و محله ­های پرواز(در شرق) و سازمان برنامه­ ی جنوبی(در غرب) و از غرب به بلوار شهید باکری(آسیا) و محله­ سازمان آب محدود می­گردد.

**بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی را با لوله بازکنی فوری در سازمان برنامه بخواهید**

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در محله سازمان برنامه

اهالی محترم خیابان سازمان برنامه گرفتگی لوله فاضلاب دلایل متعددی دارد که ما در این بخش به اصلی ترین این دلایل اشاره می نماییم.

انداختن شیی خارجی در لوله: از ریختن آشغال هایی همچون دستمال توالت و پوشک بچه و چیزاهای از این قبیل به داخل لوله فاضلاب جدا خودداری نماید زیرا این آشغال ها در پیج و خم لوله فاضلاب گیر می کنند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود.

ریشه درختان: در خانه های قدیمی محله سازمان برنامه وجود درختان قدیمی در حیاط و یا کوچه باعث می شود که این رشه های به لوله فاضلاب سیمانی و قدیمی فشار وارد نماید و در نهایت باعث ترکیدگی لوله فاضلاب گرد.

دلیل گرفتگی سینک ظرفشویی: در سینک ظرفشویی و همچنین روشویی دستشویی سعی کنیم توری را در دهانه لوله فاضلاب قرار دهیم تا از ورود آشغال هایی همچون تفاله چایی و  یا خورده مو جلوگیری نماییم.

توجه کنید:

ساکنین محترم منطقه 5 تهران اگر اجسام قیمتی مانند طلا و جواهرات و گوشی موبایل در چاه توالت و یا حمام افتاده در اینگونه موارد متاسفانه بارها پیش آمده است که شهروندان بدون دقت در انتخاب راه حل مناسب و به صورت خودسرانه و با عجله نسبت به فرو بردن جسم دیگری در چاه اقدام کرده اند تا بتوانند جسم با ارزشی که داخل چاه افتاده است را در بیاورند.

اما متأسفانه بارها این اقدام باعث بدتر شدن اوضاع شده و جسم گرانبهای مربوطه بیشتر در داخل عمق لوله فاضلاب حرکت کرده است و امکان بیرون آوردن آن از بین رفته است.در بروز چنین مشکلی حتما با لوله بازکن در سازمان برنامه تماس بگیرید.

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه سازمان آب

لوله بازکنی در سازمان برنامه تهران بطور فوری و تضمینی با استفاده از روش های زیر به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می پردازد:

  • دستگاه لوله بازکنی water jet
  • فنر لوله بازکن برقی
  • دستگاه کمپرسور هوا
  • فنر لوله بازکنی دستی

دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی

در صورتی که گرفتگی لوله سطح باسد با روش های زیر قابل رفع می باشد:

  • محلول جوهر نمک
  • تلمبه دستی
  • محلول لوله بازکنی خانگی

((لوله بازکن سازمان برنامه با دستگاه های مدرن بهترین خدمات را ارائه می دهد))