اهالی محترم ساکن در خیابان آیت الله ملکی و خیابان های اطراف آن در منطقه تجریش تهران می توانند جهت دریافت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با کیفیت و ارزان با شرکت پارس کمک از طریق لینک زیر در تماس باشند و در اسرع وقت و بدون معطلی انواع مشکلات سیستم لوله و فاضلاب ساختمان خود را برطرف نمایند.

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی در خیابان آیت الله ملکی منطقه تجریش تهران

همه ما می دانیم که گرفتگی لوله فاضلاب در هرساعت از شبانه روز ممکن است رخ دهد و آرامش و آسایش ما را بهم زند. اما جای نگرانی وجود ندارد پارس کمک با داشتن نبروهای  لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در خیابان آیت الله ملکی و لوله بازکن های منطقه تجریش کمک رسان شما خواهند بود و اگر گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان آیت الله ملکی تهران شدید باشد نیاز به دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی داشته باشد حتما باید با  لوله بازکنی در تجریش تماس بگیرید.

روش های مختلف لوله بازکنی در خیابان آیت الله ملکی تجریش

انواع روش های مختلفی در لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در خیابان آیت الله ملکی مورد استفاده قرار می گیرد که هرکدام به نوبه خود و با توجه به نوع گرفتگی لوله شما می تواند مفید باشد. یکی از مهمترین کارها در زمان ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب خانه این است که شما بلافاصله با یک شرکت لوله بازکنی معتبر در خیابان آیت الله ملکی تماس بگیرید تا کار پیچیده تر نشده عملیات رفع گرفتگی لوله انجام گیرد.

لوله بازکنی فوری در خیابان آیت الله ملکی تجریشلوله بازکن حرفه ای در آیت الله ملکی منطقه تجریش تهران

پس از  بررسی و تشخیص علت گرفتگی لوله ممکن است یکی از روش های زیر مورد استفاده قرار گیرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کردک

رفع گرفتگی لوله به وسیله مواد شیمیایی

گاهی در گرفتگی های سطحی ممکن است نیاز به دستگاه زدن نباشد و گرفتگی لوله خانه شما با مواد مخصوص رفع گردد که انجام این کار باید توسط یک لوله بازکن ماهر و باتجربه انجام گیرد تا آسیبی به سیستم لوله کی ساختمان وارد نگردد.

رفع گرفتگی لوله به وسیله لوله بازکن های دستی

در این مورد نیز لوله بازکن اگر تشخیص دهد که نوع گرفتگی در مراحل ابتدایی می باشد و می توان به وسیله لوله بازکن دستی نسبت به رفع گرفتگی اقدام کرد این کار از این طریق انجام خواهد شد و شما هزینه کمتری متحمل خواهید شد و کار با کمترین آسیب انجام خواهد گرفت.

لوله بازکنی به وسیله فنر لوله بازکن

فنر یکی از بهترین وسیله ها در لوله بازکنی است که گروه لوله بازکنی خیابان آیت الله ملکب پارس کمک به این دستگاه مجهز می باشند و می توانند انواع گرفتگی ها را با این وسیله راه گشا برطرف نمایند. انواع گرفتگی های لوله فاضلاب شامل گرفتگی با اجسام سبک و شکستنی مانند عروسک و اسباب بازی، صابون، جرم و مو و تفاله مواد غذایی، نایلون و نوار بهداشتی و مای بی بی و … را می توان با این وسیله برطرف نمود.

بازکردن گرفتگی لوله به وسیله پمپ کمپرس هوا

این دستگاه در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و یک لوله بازکن باتجربه و آموزش دیده می تواند با آن کار کند و از همه مهمتر به نتیجه برسد. اگر از این وسیله در جای مناسب و در موارد لازم استفاده شود قطعا بسیاری از گرفتگی های سنگین و مهم لوله های بزرگ و کوچک را برطرف خواهد کرد.

لوله بازکنی با واتر جت در خیابان آیت الله ملکی

واترجت یکی از وسیله های جدید لوله بازکنی است که از طریق آن می توان گرفتگی های سنگین در عمق و رسوبات ماده در لوله را به خوبی از میان برداشته و گرفتگی را برطرف کرد.استفاده از این وسیله نیازمند داشتن تجهیزات پیشرفته و صرف زمان و هزینه زیاد است و در مواقع اضطراری از آن استفاده می شود.

تعویض لوله در قسمت های ایجاد گرفتگی

در شرایطی که هیچکدام از روش های بالا جوابگو نباشد لوله بازکن مجبور خواهد بود که محل گرفتگی لوله را بصورت کامل تعویض کند و با لوله کشی جدید مسیر را برای جریان یافتن فاضلاب باز کند که این اتفاق به ندرت و در ساختمان ها و لول کشی های با طول عمر بالا انجام می گیرد.