مشکلاتی مانند گرفتگی لوله زمان نمی شناسد و ممکن است در روزهای تعطیل نیز اتفاق بیفتد. شرکت پارس کمک مفتخر است با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران توانسته به یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران تبدیل شود. برای دریافت انواع خدمات لوله بازکنی در ایام محرم و روزهای تعطیل در محرم بدون نگرانی با پارس کمک تماس بگیرید تا بلافاصله لوله بازکن حرفه ای به محل اعزام شده و اقدام به رفع گرفتگی و یا ترکیدگی و یا نشتی لوله ها نماید. چنانچه به دنبال یک شرکت لوله بازکنی فعال در ایام محرم در تهران با قیمت ارزان می باشید، همین حالا با پارس کمک تماس بگیرید. تمامی نیرو ها و پرسنل این شرکت کارآزموده و با تجربه می باشند و پس از برقراری اولین تماس شما فورا در محل حاضر شده و به بررسی و رفع گرفتگی لوله می پردازند.

پس از در خواست شما به سرعت کارشناس لوله بازکنی در ایام محرم در محل شما حاضر خواهد شد و به بررسی علت گرفتگی لوله شما خواهد پرداخت و تمام خدمات رفع گرفتگی لوله در آشپزخانه و دیگر نقاط منزل مانند حمام، دستشویی، پارکینگ و .... را انجام خواهد داد و در صورت وجود نم و رطوبت در دیوار ها که خود از اصلی ترین دلایل ترکیدن لوله است به صورت تخصصی نسبت به تشخیص ترکیدگی لوله در ایام محرم اقدام خواهد کرد و ترکیدگی لوله خانه شما را تعمیر خواهد کرد.

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی در روزهای محرم

شرکت پارس کمک یک شرکت شبانه روزی لوله بازکنی است و در روزهای تعطیلات رسمی نیز فعال است. لذا برای درخواست لوله بازکن در روزهای تعطیل و ایام محرم می توانید با پارس کمک تماس بگیرید. متخصصین لوله بازکن شرکت پارس کمک با استفاده از دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه واتر جت و فنر لوله بازکنی و همچنین دستگاه کمپرسور هوا اقدام به رفع گرفتگی لوله می نمایند. همچنین تشخیص نشتی و یا ترکیدگی لوله ها را با دستگاه ای مخصوص این کار انجام می دهند. استفاده از دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب را در کمترین زمان و همچنین کمترین تخریب در ساختمان رفع می کند.
لوله بازکنی

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

دستگاه واتر جت لوله بازکنی یکی از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات لوله بازکنی میباشد. واترجت از یک شلنگ آب تشکیل شده است که قادر به تحمل فشار بسیار زیاد آب است این دستگاه به یک پمپ متصل می شود که میتواند آب را تحت فشار بسیار زیادی به بیرون هدایت کند. فشار آب به راحتی می تواند داخل لوله را تمیز کرده و موانع گرفتگی لوله را برطرف کند.

رفع گرفتگی لوله در ایام محرم با دستگاه فنر لوله بازکنی

لوله بازکنی با فنر یکی از روش هایی است که با کمترین تخریب گرفتگی لوله فاضلاب منزل را رفع می نماید. بسته به تشخیص نوع و شدت گرفتگی لوله سرفنر مناسب به دستگاه متصل می شود.

لوله بازکنی با دستگاه کمپرسور هوا 

نحوه کار با دستگاه کمپرسور هوا به این صورت است که ابتدا باید دهانه تمامی لوله های آب را با درپوش و یا تکه پارچه ای بپوشانید و سپس دستگاه را به برق متصل نمایید و دهانه دستگاه را در لوله فاضلاب قرار دهید و بعد دستگاه را روشن نمایید و این دستگاه با فشار هوا و تراکم هوا چربی و رسوبات و خورده موهای چسبیده به دیواره لوله فاضلاب را آزاد می نماید.

خدمات پارس کمک در زمینه لوله بازکنی در ایام محرم

لوله بازکنی

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت در دیوار یا سقف
  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • برطرف کردن گرفتگی سینک ظرفشویی یا دستشویی
  • باز کردن راه توالت فرنگی گرفته
  • رفع مشکل پایین نرفتن آب از کفشو
  • برطرف کردن گرفتگی وان حمام
  • رفع گرفتگی وان حمام

پس از تماس شما متخصص لوله بازکن سریعا در محل حاضر شده و بعد از تشخیص مشکل اصلی اقدام به رفع آن می نماید. کلیه افراد باتجربه و آموزش دیده می باشند و کار را به صورت تضمینی و با قیمت مناسب انجام می دهند. قیمت لوله بازکنی در ایام محرم مانند گذشته بوده و طبق نرخ مصوب اتحادیه می باشد. 

علائم گرفتگی لوله

  • خروج سخت آب از کفشوها
  • انتشار بوی بد و نامطبوع
  • زیاد شدن سوسک و جانوان موزی در خانه
  • ایجاد رطوبت در دیوارها و سقف خانه
  • پر شدن توالت

تماس سریع با کارشناس