برای همه ما این اتفاق رخ داده که اشیاء مانند موبایل و یا طلا و جواهرات بصورت اتفاقی به داخل لوله فاضلاب توالت افتاده است. در این مواقع اگر تخصص لازم در حرفه لوله بازکنی ندارید بهتر است که هیچ کاری را انجام ندهید و سریعا با لوله بازکنی منطقه تماس بگیرید. اگر ساکن منطقه دروازه دولت در تهران هستید می توانید با لوله بازکنی دروازه دولت تهران با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی تماس بگیرید.

  لوله بازکنی دروازه دولت تهران با تجهیزات کامل

با همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت: 

  • روشهای رفع گرفتگی لوله در خیابان دروازه دولت در تهران
  • خدمات شرکت لوله بازکنی دروازه دولت در تهران
  • علائم گرفتگی لوله فاضلاب در محله دروازه دولت
  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دروازه دولت

روشهای رفع گرفتگی لوله در خیابان دروازه دولت در تهران

شما دوستان عزیز ساکن محله دروازه دولت در تهران جهت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب میتوانید با شرکت لوله بازکنی دروازه دولت تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن دروازه دولت در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شود و با تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی مانند دستگاه فنر دستی، دستگاه فنر لوله بازکنی برقی، دستگاه واتر جت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان بپردازد.

دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

لوله بازکنی با فنر برقی به وسیله دستگاه پیشرفته اصلا کثیف کاری ندارد. همچنین این دستگاه به گونه ای ساخته شده تا لوله بازکنی در تهران بسیار سریع انجام شود. به هنگام کار با این دستگاه حتما از دستکش مخصوص استفاده کنید و اگر تجربه کافی ندارید حتما از لوله بازکن با تجربه کمک بگیرید.

نحوه کار دستگاه لوله بازکنی برقی به این صورت می باشد که ابتدا دستگاه را به برق متصل نمایید و سپس با دقت و آرامش فنر دستگاه لوله بازکنی را به داخل لوله فاضلاب فشار دهید. علت این کار این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود و تمام گرفتگی آن را از بین ببرد. همچنین می‌توان از کلید چپ‌گرد و راست‌گرد جهت تاثیر بیشتر دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد.

بعد از باز شدن لوله با دستگاه لوله بازکنی باید فنر دستگاه را از داخل لوله خارج کرد و در محل مخصوص روی دستگاه لوله بازکنی جمع کرد. پس خارج شدن فنر از لوله فاضلاب باید مقداری آب داخل لوله ریخته شود تا مواد زائد داخل لوله به داخل چاه هدایت شوند و دوباره باعث ایجاد گرفتگی نشوند.  

دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

دستگاه کمپرسور باد لوله بازکنی

ابتدا دهانه تمامی لوله های آب منزل را با در پوش و یا پارچه ای بپوشانید و دستگاه را به برق متصل نمایید . میزان فشار این دستگاه تراکم هوا را می توان تنظیم کرد و فشار آن را تا چندین برابر می شود افزایش میدهد. مقدار هوا را با عقربه ای که روی دستگاه متصل است نمایش داده می شود. در فشار های بالا این دستگاه ، صدای شدیدی ایجاد می کند.

دستگاه تراکم هوا، هوا را در مخزن خود با فشار جمع کرده و به صورت ناگهانی (پس از کشیدن اهرم) هوا را با شدتی فراوان به داخل چاه توالت و لوله فاضلاب تخلیه می کند که نتیجه ی آن باز شدن گرفتگی چاه توالت یا لوله فاضلاب می باشد.

*اگر به دنبال لوله بازکنی ارزان قیمت در منطقه دروازه دولت هستید با لوله بازکنی تضمینی دروازه دولت تماس بگیرید*

تماس سریع با کارشناس

تلمبه پلاستیکی

در برخی موارد مانند گرفتگی سطحی لوله فاضلاب نیازی به حضور لوله بازکن حرفه نبوده و خودمان براحتی می توانیم گرفتگی لوله فاضلاب منزلمان را رفع نماییم. استفاده از تلمبه پلاستیک یکی از روش های آسان لوله بازکنی می باشد .

نحوه کار آن به این صورت استکه قسمت پلاستیکی تلمبه را به دهانه لوله فاضلاب میچسبانیم و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان میدهیم. تا تلمبه با عمل تراکم هوا شیی گیر کرد و یا جرم و چربی داخل لوله را آزاد میکند.

محلول شیمیایی لوله بازکنی

یکی از روش های دیگر رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دروازه دولت در تهران استفاده از محلول جوهر نمک می باشد که در فروشگاه های ابزار فروشی به ارحتی یافتا میشود. و طریقه مصرف آن به این صورت است که محلول مایع را داخل مجرای فاضلاب ریخته، براساس دستورالعمل مندرج روی بسته‌بندی، پس از گذشت مدت زمان قید شده، آب را باز کنید. باقی ماندن محلول شیمیایی باعث خوردگی لوله‌های فلزی یا حتی پلاستیکی و سبب پوسیدگی می‌شود.

اگر محلول لوله بازکن به شکل جامد است،‌ آن را در مدخل دریچه فاضلاب بریزید و آب را به صورت قطره‌ای روی آن باز کنید تا در اثر تماس با آب حل و وارد مجرای فاضلاب شود. هنگام مصرف این مواد با استفاده از ماسک ضخیم بهداشتی و چند لایه، دهان و بینی‌تان را بپوشانید. استفاده طولانی مدت از این محلول توصیه نمیشود زیرا باعث پوسیدگی و ترکیدگی لوله فاضلاب میشود.

اگر ساکن منطقه 12 شهر تهران هستید و تمام روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب را امتحان کردید ولی گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان رفع نگردد با لوله بازکنی دروازه دولت تماس بگیرید.

خدمات شرکت لوله بازکنی دروازه دولت در تهران

  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از تجهیزات روز دنیا
  • تشخیص ترکیدگی و نشتیابی و رفع نم و رطوبت
  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه دروازه دولت تهران
  • استخدام بهترین کارشناسان لوله بازکن
  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و سریع و فوری در خیابان دروازه دولت
  • متخصص لوله بازکنی در دروازه دولت تهران با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما را با کمترین خرابی و رعایت کامل نظافت رفع میکند.

شما عزیزان ساکن منطقه دروازه دولت میتوانید تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و یا رفع نم و رطوبت منزلتان را به تیم مجرب لوله بازکنی در دروازه دولت بسپارید.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در محله دروازه دولت

توضیحی کوتاه درباره موقعیت مکانی محله دروازه دولت

یکی از محله‌های قدیمی واقع در منطقه 12 شهر تهران است. از خیابان‌های اصلی آن میتوان به دروازه دولت، خیابان دروازه دوشان‌تپه، خیابان یوسف‌آباد، خیابان لاله‌زار، خیابان ایلخانی، خیابان امیریه، خیابان جدید جناب وزیر، امین‌السلطان، خیابان جدید حسن‌آباد اشاره کرد.

شما عزیزان ساکن منطقه دروازه دولت در تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب منزل فقط کافیست با کارشناس لوله بازکنی در دروازه دولت تماس بگیرید تا در کمترین زمان به محل شما اعزام شوند و با تشخیص درست گرفتگی لوله فاضلاب و همچنین تشخیص درست ترکیدگی لوله و نشت یابی به رفع مشکل بپردازند.

ترکیدگی لوله فاضلاب در منطقه دروازه دولت تهران

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دروازه دولت

گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دروازه دولت میتواند دلایل متعددی داشته باشد. اما از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان افتادن شیئی خارجی به داخل لوله فاضلاب توالت و یا حمام است.

اگر چنین اتفاقی رخ داد سریعا با لوله بازکنی سریع و فوری دروازه دولت تهران تماس بگیرید. و همچنین از دلایل دیگر گرفتگی لوله فاضلاب میتوان به گیر کردن تفاله چایی در سیفون سینک ظرفشویی است و همچنین خالی کردن روغن باقیمانده در ظروف آشپزی درون سینک نیز باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشود.

کلام آخر شرکت پارس کمک با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه لوله بازکنی توانسته بهترین خدمات لوله بازکنی را در تمامی مناطق شهر تهران بخصوص منطقه دروازه دولت ارائه دهد. و شما عزیزان در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب فقط کافیست با لوله بازکنی ارزان قیمت و تضمین دروازه دولت تماس بگیرید.

**تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و همچنین نشتیابی لوله فاضلاب منزلتان را به ما بسپارید**