شرکت لوله بازکنی دادمان ارایه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی با قیمت ارزان و شبانه روزی به اهالی محترم منطقه دادمان تهران می باشد. فقط کافیست در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان با 09128501262 تماس بگیرید تا  لوله بازکن حرفه ای در کمترین زمان در محل حاضر شود.

رفع گرفتگی لوله و لوله بازکنی در دادمان تهران

اهالی محترم منطقه دادمان تهران در هر ساعت از شبانه روز جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان با ما تماس بگیرید تا از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و ارزان و فوری بهره مند شوید. شرکت پارس کمک دارای متخصص لوله بازکن در تهران می باشد که با تجهیزات به روز و پیشرفته لوله بازکنی علت گرفتگی لوله فاضلاب را تشخیص میدهند و با کمتربن تخریب و خرابی و آلودگی به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می پردازند.

لوله بازکنی غرب تهران و منطقه دادمان

روشهای مختلف لوله بازکنی در دادمان تهران

توضیحی مختصر در مورد منطقه دادمان تهران

شرکت لوله بازکنی در تهران،پارس کمک بصورت سیار در بلوار دادمان در غرب تهران و منطقه 2 قرار دارد و همان طور که در عکس زیر مشاهده می کنید تمامی منطقه از خیابان های فرحزادی گرفته تا یادگارامام را بصورت کامل پشتیبانی می شود. و بزرگراهایی همچون همت و چمران و نیایش نیز اگر به متخصص لوله بازکن نیاز داشته باشد هم نیروی لوله بازکنی اورژانسی ارسال خواهد شد.

شما عزیزان ساکن شهرک غرب و بلوار دادمان در صورت گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان میتوانید در هر ساعت از شبانه روز با شرکت لوله بازکنی دادمان تهران تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

موقعیت مکانی دادمان تهران و پشتیبانی لوله بازکنی پارس کمک

تماس با متخصص لوله بازکن

یکی از سریعترین و آسان ترین راهای تشخیص ترکیدگی لوله، گرفتگی لوله فاضلاب و رفع گرفتگی لوله در دادمان تهران تماس با کارشناس لوله بازکنی دادمان تهران می باشد. که متخصص لوله بازکنی دادمان تهران سریع و فوری در محل حاضر شده و گرفتگی لوله فاضلاب را با کمترین خرابی و آلودگی و با استفاده از بهترین تجهیزات لوله بازکنی رفع می کنند.

روش استفاده از تلمبه  پلاستیکی

روش استفاده از تلمبه  پلاستیکی که یک روش قدیمی و جوابگو می باشد و همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم. نحوه کار با تلمبه پلاستیکی به این شکل است که ناحیه پلاستیکی آن را در دهانه لوله گرفته شده قرار می دهید و دسته تلمبه پلاستیکی آن را به پایین و بالا تکان دهید تا تلمبه پلاستیکی با انجام عمل تراکم هوا شیی گیرکرده در لوله فاضلاب و یا جرم و چربی نشسته بر دیواره لوله را آزاد و خارج کند.

روش استفاده از محلول لوله بازکی یا محلول جوهرنمک

شما عزیزان با استفاده از محلول جوهر نمک که براحتی قابل تهیه می باشد میتوانید گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را رفع کنید. اما به هنگام استفاده از جوهرنمک حتما از ماسک بهداشتی استفاده کنید و فن محیط را روشن کنید. چون گاز ناشی از واکنش آن بسیار مضرر و دارای بوی بسیار نامطبوعی بوده است.

اما استفاده زیاد از محلول لوله بازکنی جوهرنمک در دراز مدت باعث پوسیدگی لوله فاضلاب و ترکیدگی لوله فاضلاب می شود.

لوله بازکنی در دادمان تهران با استفاده از دستگاه فنر

به هنگام استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی باید از دستکش مناسب استفاده کرد به اینصورت که نوک فنر رو درون لوله فاضلاب میذاریم و به آرامی به داخل لوله حرکت میدیم تا جایی که به مانع برسه و نتونیم فنر رو حرکت بدیم. در قسمت های زانو و اتصالات باید حرکت دادن فنر رو با دقت بیشتری انجام بدیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک فنر به محل گرفتگی رسیده، شروع به چرخوندن انتهای فنر میکنیم. نوک فنر دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است بصورتی که دور مواد اضافی داخل لوله میپیچد.

اگر فنر رو بیرون بیاوریم میبینیم مواد اضافی که باعث گرفتگی لوله شده بوده، با فنر بیرون آمده و گرفتگی لوله فاضلاب رفع شده همچنین میتوانیم برای سرعت بیشتر انتهای فنر رو به دریل وصل کنیم، چرخش سریع فنر امکان آسیب دیدن رو زیاد میکند که در این حالت باید نکات ایمنی رو رعایت کنیم یا کار رو به افراد فنی کار لوله بازکن بسپاریم.

لوله بازکنی با استفاده از فنر

چطور مانع گرفتگی لوله فاضلاب منطقه دادمان شویم

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب بسیار زیاد و مختلف است که در ادامه بیشتر راجب آنها توضیح خواهیم داد. برای همه ما سوال است که چطور مانع گرفتگی لوله فاضلاب منزلمان شویم ما در ادامه چند روش موثر و کاربردی جهت جلوگیری از گرفتگی و ترکیدگی لوله فاضلاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

از چاهفاضلاب حمام و یا توالت به عنوان سطل آشغال استفاده نکنیم

از انداختن شیی خارجی و یا دستمال کاغذی به داخل چاه توالت خودداری کنید و همچنین از ریختن تفاله چایی و خورده برنج داخل سینک ظرفشویی جدا خودداری کنیم.

ساخت محلوله خانگی جوش شیرین، سرکه، آب جوش

در بسیاری از موارد گرفتگی های جزء در خانه نیازی به لوله بازکنی حرفه ای نیست و شما دوستان با ساختن محلوله جوش شیرین، سرکه و آب جوش میتوانید مانع از گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود شوید. این محلول را بسازید حداقل هفته ای یکبار از آن برای شستشو و پاکسازی لوله فاضلاب منزلتان استفاده کنید.

نحوه ساخت آن به این صورت می باشد که شما مقداری جوش شیرین را با 1 لیوان سرکه مخلوط کنید و داخل لوله فاضلاب منزلتان خالی کنید این نکته را بخاطر داشته باشید که حتما درپوش لوله را بگذارید تا از پخش بوی نامطبوع آن در فضا جلگیری کند.

ساخت محلول خانگی لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین

ساخت محلول خانگی لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین

استفاده از آبجوش

میتوانید پس از هر بار شستشو ظورف در سینک ظرفشویی و یا سرویس حمام مقداری آب جوش را داخل لوله فاضلاب بریزید تا جرم و چربی ناشی از شستشو را بخوبی بشویید.

علایم گرفتگی لوله فاضلاب در دادمان

مکش ضعیف در کفشو هنگام جم شدن آب بیرون زدن بوی بد و نامطبوع از لوله فاضلاب خانه زیاد شدن سوسک و جانوان موزی در خانه بوجود آمدن رطوبت در دیوارها و سقف خانه پر شدن توالت از فضولات و پایین رفتن تنها مایعات در این گونه مواقع خودتان وارد عمل می شود و با هرچه که می شود به جان لوله می افتید اما در اکثر مواقع کاری از پیش نمی برید و که زمان آن رسیده که سریعا یک لوله بازکن حرفه ای را استخدام کنید و یا با یک لوله بازکنی تخصصی در دادمان تماس بگیرید .