خیابان مژده یکی از خیابان های منطقه نیاوران در استان تهران می باشد که در منطقه 1 قرار دارد. اگر ساکن خیابان مژده در نیاوران هستید در هر ساعتی از شبانه روز که با مشکل گرفتگی و ترکیدگی لوله های فاضلاب مواجه شدید می توانید با شرکت پارس کمک واقع در این منطقه تماس بگیرید تا خدمات لوله بازکنی خیابان مژده در نیاوران تهران را دریافت کنید.

خدمات لوله بازکنی شرکت پارس کمک در خیابان مژده نیاوران تهران بصورت شبانه روزی ارائه می شود و لوله بازکن های حرفه ای این شرکت از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی مثل دستگاه واترجت، دستگاه کمپرس هوا و فنر لوله بازکنی استفاده می کنند. خدمات لوله بازکنی در نیاوران تهران را از شرکت پارس کمک بخواهید.

تخلیه چاه خیابان مژده در نیاوران تهرانمعرفی شرکت پارس کمک و دلایل برتری آن

شرکت پارس کمک یک شرکت معتبر لوله بازکنی در خیابان مژده نیاوران تهران می باشد که دارای 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی دارد.

  • پارس کمک از وجود لوله بازکن های متخصص و حرفه ای بهره می برد که با ریزه کاری های این کار آشنا هستند.
  • تجهیزات مورد استفاده برای بازکردن گرفتگی لوله ها بسیار پیشرفته و به روز می باشند.
  • کلیه خدمات لوله بازکنی در خیابان مژده نیاوران تهران به صورت شبانه روزی انجام می شوند
  • لوله بازکنی ارزان در خیابان مژده نیاوران تهران یکی از برتری های شرکت پارس کمک است.
  • پس از تماس مشتری سرویسکار لوله بازکن به سرعت در محل حاضر شده و مشکل شما را برطرف می کند.

نشانه های گرفتگی لوله در خیابان مژده در نیاوران تهران:

  • مشاهده نم و رطوبت در دیوار ها و یا کف
  • مشاهده حشرات ریز و موذی
  • بوی بد فاضلاب

تماس سریع با کارشناس

رفع گرفتگی لوله در خیابان مژده در نیاوران تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب دلایل مختلفی می تواند داشته باشد به عنوان مثال گیر کردن شی ء خارجی در مسیر لوله ها، پوسیدگی لوله ها و همچنین ایجاد لایه های رسوب ناشی از مواد معدنی موجود درآب

اگر در خیابان مژده زندگی می کنید در صورت مواجه شدن با مشکل مسدود شدن لوله فاضلاب می توانید با لوله بازکنی خیابان مژده در نیاوران تهران شرکت پارس کمک تماس بگیرید و مطمئن باشید که خدمات با کیفیت دریافت می کنید.

روش های لوله بازکنی در خیابان مژده در نیاوران تهران

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت (water jet) معمولا برای رفع گرفتگی های شدید لوله های فاضلاب از دستگاه واترجت استفاده می کنند. دستگاه واتر جت کاربرد های مختلفی دارد که یکی از آن ها رفع گرفتگی لوله های فاضلاب است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با دستگاه واتر جت و نقش آن در لوله بازکنی

واتر جت ترکیبی از آب و هوا را با فشار زیاد به درون لوله ها می فرستد و موانعی که در مسیر لوله ها وجود دارند را با فشار زیاد آب حرکت داده و خارج می کند. فشار دستگاه واتر جت قابل تنظیم است و با توجه به شدت گرفتگی می توان آن را تغییر داد. گروه تخصصی پارس کمک آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در خیابان مژده در نیاوران تهران بوسیله دستگاه واتر جت پیشرفته می باشد.

رفع گرفتگی لوله در خیابان مژده در نیاوران تهران با دستگاه کمپرس هوا یکی دیگر از دستگاه هایی که برای رفع گرفتگی لوله از آن استفاده می شود دستگاه کمپرس هوا می باشد. این دستگاه هوا را فشرده کرده و به درون وله گرفته هدایت می کند و جسم خارجی که در لوله گیر کرده باشد را به سمت فاضلاب هدایت می کند.

برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب با فنر لوله بازکنی فنر لوله بازکنی دستگاهی است که در لوله بازکنی خیابان مژده در نیاوران تهران بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. روش کار فنر لوله بازکنی به این صورت است که آن را وارد لوله گرفته می کنند تا جایی که به جسمی که باعث ایجاد گرفتگی شده برسند. سپس دستگاه را روشن می کنند تا مانع برطرف شود.

دستگاه لوله بازکنی خانگی ‏

قبل از شروع عملیات لوله بازکنی خیابان مژده در نیاوران تهران بوسیله ی فنر لوله بازکنی باید سری فنر مناسب برای دستگاه را انتخاب کرد که بستگی به جنس لوله و میزان گرفتگی دارد. البته روش های خانگی هم وجود دارند که می توانید از آن ها برای لوله بازکنی خیابان مژده در نیاوران تهران استفاده کنید که البته به صورت مقطعی مشکل شما را حل می کنند و بهتر است قبل از هر گونه اقدامی با متخصصین لوله بازکن تماس بگیرید.

روش های ساده برای بازکردن لوله ها در منزل:

  • استفاده از محلول لوله بازکنی
  • محلول نمک و سرکه
  • سیم بلند و خمیده
  • تلمبه پلاستیکی
  • استفاده از جوهر نمک و سایر اسید های مخصوص باز کردن لوله ها

در پایان اگر در خیابان مژده زندگی می کنید بهتر است با انجام و رعایت نکات ساده از گرفتگی لوله ها جلوگیری کنید و در صورتی که گرفتگی لوله ها اتفاق افتاد قبل از اقدامات خود سرانه که صدمات بیشتری به ساختمان وارد می کنند با یک شرکت لوله بازکنی در خیابان مژده در نیاوران تهران تماس بگیرید.

پارس کمک ارائه دهنده خدمات برتر لوله بازکنی خیابان مژده در نیاوران تهران