*رفع تمامی مشکلات فنی منزل شما با شرکت لوله بازکنی خیابان بوعلی آجودانیه بصورت سیار*

مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب ممکن است برای هر خانه ای اتفاق بیفتد. یکی از علت هایی که باعث می شود لوله ها دچار ترکیدگی شوند استفاده از روش های غلط برای رفع گرفتگی لوله ها مثل ریختن اسید در لوله های فاضلاب است.

اگر ساکن خیابان بوعلی در آجودانیه تهران هستید این مطلب را مطالعه بفرمایید تا شما را با یک شرکت لوله بازکنی خیابان بوعلی در آجودانیه تهران که به صورت شبانه روزی فعالیت می کند آشنا کنیم تا در مواقعی که لوله ها دچار گرفتگی می شوند به جای به کار بردن روش های غلط از یک شرکت لوله بازکنی معتبر کمک بخواهید.

پارس کمک با مسقر کردن تیم لوله بازکنی حرفه ای در آجودانیه تهران آماده ارسال تیم های مختلف به تمامی نقاط این منطقه می باشد.

شرکت معتبر لوله بازکنی در خیابان بوعلی منطقه آجودانیه

 در ادامه فعالیت های شرکت پارس کمک و همچنین ویژگی ها و برتری های آن را بیان می کنیم.

معرفی یک شرکت لوله بازکنی خیابان بوعلی در آجودانیه تهران

اگر در خیابان بوعلی زندگی می کنید و با مشکل گرفتگی لوله ها مواجه شده اید شما را با یک شرکت لوله بازکنی در خیابان بوعلی واقع در آجودانیه آشنا می کنیم. پارس کمک با سال ها تجربه در زمینه رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توانسته به یک شرکت معتبر لوله بازکنی در تهران تبدیل شود.

فعالیت های شرکت پارس کمک در خیابان بوعلی آجودانیه تهران عبارتند از:

لوله باز کنی خیابان بوعلی بوسیله ی فنر لوله بازکنی

یکی از روش ها برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در خیابان بوعلی واقع در آجودانیه استفاده از دستگاه فنرزنی می باشد. دستگاه فنرزنی دارای سری های مختلف است که بسته به شرایط و محل گرفتگی و همچنین میزان گرفتگی سری مناسب انتخاب و به دستگاه وصل می شود. فنر های لوله بازکنی در دو نوع دستی و ماشینی وجود دارند.

روش کار به این صورت است که سر دستگاه لوله بازکنی را داخل لوله گرفته وارد کرده و ژنراتور دستگاه را روشن می کنیم. دستگاه شروع به چرخیدن در لوله می کند و هر جسمی که باعث گرفتگی شده باشد را از بین می برد و مسیر لوله را باز می کند.

برای استفاده از دستگاه واتر جت از یک فرد متخصص کمک بگیرید زیرا نا آشنایی با این دستگاه و استفاده از سری نامناسب و یا تنظیم نادرست فشار آن می تواند باعث صدمه زدن به لوله ها شود.

استفاده از دستگاه فنرزنی برای لوله بازکنی خیابان بوعلی در آجودانیه تهران توسط لوله بازکن های حرفه ای شرکت پارس کمک انجام می شود.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان بوعلی با دستگاه کمپرسور هوا

دستگاه کمپرس هوا، هوا را در مخزن خود فشرده کرده و یکباره به درون لوه ها می فرستد که معمولا این روش با صدای بلندی همراه است. فشار زیاد هوا باعث می شود جسمی که در مسیر لوله ها گیر کرده از جای خود حرکت کرده و خارج شود.

کاربرد دستگاه کمپرسور هوا در موارد خاصی است و گاهی اوقات فنر لوله بازکنی بهتر مشکل را حل می کندو تشخیص اینکه کدام یک از روش های لوله بازکنی خیابان بوعلی در آجودانیه بهتر است به عهده لوله بازکن باتجربه است.

مطالعه بیشتر: دستگاه کمپرسورهوا چه کاربردی دارد و روش استفاده آن چگونه است؟

بازکردن لوله در خیابان بوعلی با دستگاه واترجت

استفاده از دستگاه واترجت یکی از روش های رایج برای لوله بازکنی خیابان بوعلی در آجودانیه تهران می باشد. دستگاه واتر جت دارای مخزن آب و موتور می باشد. این دستگاه آب را با فشار زیاد به درون لوله ها فرستاده و مسیر لوله ها را پاکسازی می کند.

این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله خیابان بوعلی در آجودانیه فقط از آب استفاده می کند و هیچ آسیبی به لوله ای فاضلاب وارد نمی کند. برای لوله بازکنی سریع  در خیابان بوعلی معمولا از این دستگاه استفاده می کنند.

سایر خدمات لوله بازکنی خیابان بوعلی در آجودانیه تهران

تیم متخصص لوله بازکن شرکت پارس کمک آماده رفع هر گونه مشکل در رابطه با لوله های فاضلاب می باشد:

  • نشت یابی لوله های فاضلاب در خیابان بوعلی
  • رفع گرفتگی توالت های فرنگی و ایرانی
  • برطرف کردن گرفتگی سینک ظرفشویی در خیابان بوعلی
  • فنرزنی انواع لوله های فاضلاب جهت رفع گرفتگی آن
  • خارج کردن اشیاء از توالت
  • رفع نم ساختمان
  • تشخیص ترکیدگی و پوسیدگی لوله در خیابان بوعلی آجودانیه
  • رفع گرفتگی لوله های سیمانی، چدنی، پلیکا و مسی
  • تعمیر لوله کشی ساختمان
  • مشاوره رایگان

شرکت پارس کمک آماده انجام انواع فعالیت ها در زمینه لوله بازکنی خیابان بوعلی در آجودانیه تهران به صورت شبانه روزی می باشد.

چرا لوله فاضلاب می گیرد؟

گیر کردن یک جسم زائد در مسیر لوله ها: اگر در مسیر لوله های فاضلاب مانعی وجود داشته باشد باعث می شود آب به سختی در داخل آن جریان پیدا کند. ذرات غذا، مو، چربی، تفاله چای، دستما کاغذی، آدامس و .... می توانند مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب را باعث شوند بنابراین از ورود آن ها به درون لوله های فاضلاب جلوگیری کنید.

رسوب آب در مسیر لوله های فاضلاب: لوله های فاضلاب در اثر رسوب مواد معدنی موجود در آب ممکن است مسدود شوند. این رسوبات در دیواره لوله های فاضلاب باقی می ماند و حجم ورود آب را کاهش می دهد و با کوچکترین مانعی دچار گرفتگی می شود.

یخ زدگی لوله های فاضلاب: یکی از دلایلی که لوله فاضلاب می گیرد یخ زدگی لوله های فاضلاب در فصول سرد است. آب در دمای صفر درجه و زیر آن یخ می زند و مسیر لوله ها را می بندد. برای رافع این مشکل بهتر است با یک دمنده هوای گرم یخ زدگی لوله ها را برطرف کرد. برای جلوگیری از یخ زدن لوله ها باید در نقاطی که لوله ها در فضای آزاد قرار دارند، با یک پوشش مناسب آن ها را پوشاند.

تماس سریع با کارشناس

در پایان این نکته را ذکر کنیم که اگرچه گاهی گرفتگی لوله ها جزئی است و با روش های خانگی مثل تلمبه دستی برطرف می شود اما در گرفتگی های عمیق تر باید از یک شرکت معتبر لوله بازکنی بخواهید تا مشکل شما را حل کند.