اگر به دنبال یک لوله بازکنی شبانه روزی در تهران هستید ما  لوله بازکنی حکیمیه در تهران با قیمت ارازن و شبانه روزی را به شما عزیزان ساکن منطقه 4 شهرداری تهران معرفی می نماییم. متخصص لوله بازکن حکیمیه با اولین تماس شما سریعا در محل حاضر شده و به رفع مشکل سیستم لوله کشی نظیر رفع گرفتگی لوله فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله، نشت یابی و رفع نم و رطوبت منزل شما میپردازد.

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی در خکیمیه

*جهت تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با لوله بازکنی تضمینی حکیمیه در تهران تماس بگیرید*

خدمات نوین شرکت لوله بازکنی حکیمیه در تهران

شرکت پارس کمک دارنده بهترین متخصص سعی بر ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی در حکمیه تهران را دارد. و هدف تمام پرسنل این شرکت جلب رضایت مشتری و احترام به حقوق آن می باشد. جهت تحقق یافتن این اهداف خدماتی همچون :

  • ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت در محله حکیمیه تهران
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی در حکیمیه تهران
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان بطور فوری در منطقه حکیمیه تهران
  • ارائه تمامی خدما لوله بازکنی بطور شبانه روزی و فوری در منطقه حکیمیه تهران
  • تشخص ترکیدگی لوله با رعایت کامل نظافت در محله حکیمیه در تهران
  • رفع نم و رطوبت با کمترین تخریب در سازه

ارائه می دهد و شما عزیزان ساکن منطقه 4 شهرداری تهران با خیالی آسوده مشکل سیستم لوله کشی منزلتان را به لوله بازکن سریع و فوری در حکیمیه تهران بسپارید.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در حکیمیه تهران

ساکنین عزیز منطقه حکیمیه تهران فقط کافیست در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب همچون عدم خروج آب از سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی، مشاهده نشت نم و رطوب و یا عدم تخلیه آب از کفشور سرویس حمام و توالت با لوله بازکنی سریع و فوری حیکیمیه در تهران تماس بگیرید.

دلایل ترکیدگی لوله فاضلاب و یا گرفتگی لوله در منطقه حکیمیه تهران بسیار متعدد می باشد اما ما در این مقاله اصلی ترین این دلایل را بررسی می نماییم.

گیر کردن شیی خارجی و یا انداختن دستمال توالت در لوله فاضلاب توالت از دلایل اصلی ترکیدگی لوله فاضلاب می باشد زیرا دستمال کاغذی و یا هر چیز دیگر در پیچ و خ لوله فاضلاب گیر میکند و دفع نمی شود و به مرور زمان مانع خروج آب از لوله می شود.

ریختن خورده مو در سرویس حمام نیز باعث گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان می شود و همچنین از دلای دیگر گرفتگی لوله در سینک ظرفشویی می توان به ریختن تفاله چایی و چربی و روغن در سینک ظرفشویی اشاره نمود.

همچنین در منازل قدیمی محله حکیمیه تهران که لوله های فاضلاب از جنس چدن و یا پلاستیک هستند و به مرور زمان پوسیبده شده اند باعث ترکیدگی لوله در این منقطه می شوند.

اگر لوله فاضلاب منزلتان به دلایل فوق و یا دلایل دیگر دچار گرفتگی شد نگران نباشید فقط گوشی تلفن را بردارید و با لوله بازکنی ارزان قیمت حکیمیه تماس بگیرید. زیرا این شرکت تمامی خدمات لوله بازکنی در این منطقه را با پایین ترین نرخ اتحادیه لوله بازکنی ارائه می دهد.

روش های آسان جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب در حکیمیه

اهالی محترم منطقه 4 تهران (حکیمیه) شما با استفاده از این روش ها به آسانی می توانید مانع از ترکیدگی لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتا شوید.

  • حداقل هفته ای یکبار مقداری مواد شوینده را با جوش مخلوط کنید و در لوله فاضلاب بریزید
  • از انداختن دستمال توالت و خورده مو در سرویس حمام و توالت جدا خودداری نمایید
  • از ریختن روغن و تفاله چایی در سبنگ ظرفشویی اجتناب کیند
  • می توانید برای شستشو داخل لوله فاضلاب در حکیمیه تهران از نوشابه نیز استفاده نمایید
  • پس از هر بار شستشو در حمام و سینک ظرقفشویی آب جوش داخل لوله بریزید تا چربی ها را بشوید
  • با سرکه و جوش شیرین و آجوش محلول بسازید و درون لوله بریزید البته درپوش لوله را حتما بذارید

اما اگر با رعایت موارد فوق باز هم لوله فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی و یا ترکیدگی شد جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا شرکت لوله بازکنی در حکیمه تهران این امکان را برای شما عزیزان فراهم نموده است تا با یک تماس در کمترین زمان ممکن مشکل سیستم لوله کشی منزلتان را رفع نمایید.

ترکیدگی لوله فاضلاب

حکیمیه در تهران کجاست؟

حکیمیه نام محله‌ای در شمال شرقی شهر تهران است. این محله در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده و دارای ۳ فاز است. این منطقه از شمال به بزرگراه بابایی، از جنوب به جادهٔ دماوند، از غرب به ۳۵ متری جادهٔ اتحاد و از شرق به جاده تلو محدود می‌شود.

حکیمیه از شمال به باغات لواسان، از جنوب به پارک جنگلی سرخه حصار، از غرب به پارک جنگلی لویزان، و از شرق به منطقه حفاظت شده سرخه حصار و خجیر احاطه دارد.

و کلام آخر:

کارشناس لوله بازکن در حکیمیه با از دستگاه های و تجهیزات مدرن همچون دستگاه فنر برقی، واتر جت (water jet) و کمپرسور هوا که لوله بازکنی حکیمیه در اختیارش قرار داد به رفع گرفتگی لوله فاضلاب میپردازد. استفاده از این دستگاه ها زمان فرآیند تعمیر لوله فاضلاب سرعت می بخشد.

*لوله بازکنی حکیمیه در تهران با قیمت ارازن و شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشد*