رفع مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان نظیر ترکیدگی لوله، نشت نم و رطوبت ،گرفتگی لوله فاضلاب و یا بوی بد و نامطبوع فاضلاب باید به دست سرویسکار حرفه ای بسپارید. مرکز لوله بازکنی در حصارک تهران با کادری حرفه ای و مجرب بطور شبانه روزی آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی می باشند.

این مرکز بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت را به شما عزیزان ساکن محله حصارک در تهران ارائه می دهند. در ادامه بیشتر با خدمات این مرکز آشنا می شوید.

لوله بازکنی در حصارک تهران با کادری حرفه ای و مجرب

**جهت تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب با لوله بازکنی فوری در حصارک تماس بگیرید**

تماس سریع با کارشناس

ویژگی های مرکز لوله بازکنی حصارک در تهران

ساکنین عزیز محله حصارک در تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب با لوله بازکنی حصارک در تهران تماس بگیرید زیرا این مرکز تمامی خدمات لوله بازکنی تضمینپی ارائه می دهد. و این از اصلی ترین خصوصیات این مرکز می باشد که باعث شده  از دیگر مراکز لوله بازکنی در استان تهران متمایز گردد.

  • رفع گرفتگی لوله با استفاده از ابزار و دستگاه های جدید
  • تشخیص ترکیدگی لوله بدون تخریب در سازه در منطقه حصارک تهران
  • رفع نم و رطوبت ساختمان با رعایت کامل نظافت در منطقه 5 تهران
  • ارائه خدمات لوله بازکنی بطور 24 ساعته و شبانه روزی در منطقه حصارک تهران
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان در کوتاه ترین زمان ممکن
  • رفع بوی بد و نامطبوع فاضلاب
  • استخدام سرویسکار ماهر و باتجربه
  • عرضه بهترین خدمات لوله بازکنی با نازل ترین قیمت

*بهترین خدمات لوله بازکنی را از لوله بازکنی ارزان حصارک در تهران بخواهید*

موقعیت مکانی حصارک در تهران

محله حصارک در شمال غربی تهران واقع شده و یکی از محله‌های قدیمی منطقه 5 تهران می‌باشد. این محله از شمال به دامنه‌های البرز و آبریز کوه‌های امامزاده داوود و کیگا و سولقان می‌رسد. حصارک در شرق با محلهٔ مرادآباد همسایه است ولی دارای مرز مشخصی نمی‌باشد.
در غرب، رودخانه‌های وسک و حصارک، این محله را از شهران شمالی جدا می‌کنند و در جنوب بلوار سیمون بولیوار در حد فاصل حصارک و جنت آباد شمالی قرار گرفته‌است.

**بهترین خدمات لوله بازکنی شبانه روزی را با لوله بازکنی در محله حصارک تجربه نمایید**

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در حصارک تهران

هر کدام از مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان روش حل مخصوص خود را دارند. در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب در محله حصارک تهران ابتدا باید تشخیص دهید که گرفتگی شدید است و یا سطحی چون اگر گرفتگی لوله شدید باشد و نیاز به ابزار های پشرفته داشته باشد بهتر است با لوله بازکن حصارک تماس بگیرید.

اگر برخلاف قسمت فوق گرفتگی سطحی باشد خودتان با بکارگیری روش های آسان لوله بازکنی می توانید گرفتگی لوله را برطرف سازید.

  • ساخت محلول لوله بازکن با سرکه و جوش شیرین:

  جهت ساخت این محلول ابتدا مقداری جوش شیرین خشک را داخل لوله فاضلاب بریزید. سپس مقداری سرکه را به داخل لوله (روی جوش شیرین بریزید) این کار باعث فرایند شیمیایی بین سرکه و جوش شیرین میشود.

سپس دستمال را به آرامی روی سوراخ ظرفشویی نگه داشته تا مانع از بالا آمدن محلول سرکه و جوش شیرین شود. پس از مدت 30 دقیقه آبجوش را به داخل لوله بریزید تا لوله بازکنی با موفقیت انجام شود. این عمل باعث دفع جرم و چربی چسبیده به لوله می شود.

  • ساخت محلول لوله بازکن با نمک و جوش شیرین :

 دوستان محترم ساکن حصارک تهران 1/2 فنجان نمک آشپزخانه را با 1/2 فنجان جوش شیرین ترکیب کنید و آنرا داخل فاضلاب مسدود شده بریزید اجازه دهید ده تا بیست دقیقه بماند سپس آب جوش روی آن بریزید ، آب داغ و نمک و جوش شیرین یک ترکیب شیمیایی بوجود خواهد آورد که بخش زیادی از جرم ها و چربی های داخل فاضلاب را حل می کند.

  • تلمبه دستی: همه ما با طرز کار این دستگاه کم و بیش آشنایی داریم و در همه منازل این ابزار یافت می شود. 

تلمبه دستی

  • محلول لوله بازکن شیمیایی جوهر نمک: این محلول را می توانید از ابزار فروشی های محله حصارک تهران تهیه نمایید و توجه داشته باشید که به هنگام استفاده از این محلول از دستکش و ماسک بهداشتی استفاده نمایید و فن و درب و پنجره های محیط را باز بگذارید تا گاز این محلول از محیط خارج شود.

همانطور که گفتیم اگر گرفتگی لوله شدید باشد و با این روش ها برطرف نگردد بهتر است با لوله بازکن درحصارک تماس بگیری تا با استفاده از دستگاه هایی همچون:

  • واتر جت water jet
  • دستگاه فنر برقی
  • کمپرسور هوا  air compressor 
  • فنر لوله بازکن دستی

لوله بازکنی فوری در حصارک تهران

لوله بازکنی در حصارک تهران با اولین تماس شما عزیزان بدون اتلاف وقت کارشناس لوله بازکن ماهر خود را به آدرس شما اعزام می نماید و سرویسکار لوله در محل حاضر شده و به رفع گرفتگی لوله و تشخیص ترکیدگی و رفع نم و رطوبت می پردازد.

کلام آخر: لوله بازکنی در حصارک تهران با کادری حرفه ای و مجرب تحت نظارت مرکز لوله بازکنی پارس کمک در تهران فعالیت می نماید و این شرکت با بیش از 15 سال سابقه لوله بازکنی سعی بر ارائه خدمات حرفه ای و با کیفیت لوله بازکنی در منطقه 5 تهران و همچنین دیگر مناطق این استان را دارد.

**متشکریم بابت  انتخاب لوله بازکنی ارزان و فوری قیمت حصارک**