ساکنین محترم محله جنت آباد مرکزی شهر تهران شرکت لوله بازکنی جنت آباد مرکزی در تهران با تجهیزات پیشرفته آماده ارائه خدمات لوله بازکنی سریع و فوری با قیمت ارزان میباشد. و جهت رفاه حال شما عزیزان این امکان را فراهم نموده که در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله منزلتان در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با لوله بازکنی شبانه روزی جنت آباد مرکزی تهران تماس بگیرید.

لوله بازکنی جنت آباد مرکزی در تهران با تجهیزات پیشرفته

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت :

  • ویژگی های شرکت لوله بازکنی جنت آباد مرکزی تهران
  • تجهیزان پیشرفته لوله بازکنی جنت آباد مرکزی تهران

ویژگی های شرکت لوله بازکنی جنت آباد مرکزی تهران

ساکنین محترم محله جنت آباد مرکزی تهران اگر بخاطر داشتن مشغله کاری و یا تجربه کافی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب ندارید اصلا نگران نباشید زیرا لوله بازکنی جنت آباد مرکزی با تجهیزات پیشرفته بطور شبانه روزی در خدمت شما عزیزان میباشد فقط کافیست با لوله بازکن حرفه ای در جنت آباد مرکزی تهران تماس بگیرید.

شرکت پارس کمک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی امروزه با استفاده از تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی مانند فنر لوله بازکنی و دستگاه کمپرسور هوا به یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران تبدیل شده است. و شما عزیزان در صورت مشاهده نم و رطوبت و علائم ترکیدگی لوله فاضلاب جهت رفع نم و رطوبت و نشتیابی با شرکت لوله بازکنی در جنت آباد مرکزی تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس

شرکت لوله بازکنی جنت آباد مرکزی در تهران سعی بر ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی در خیابان جنت آباد مرکزی را دارد. و شما با خیالی آسوده رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به ما بسپارید. تا در صورت گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان از خدمات لوله بازکنی سریع و فوری جنت آباد مرکزی بهره مند شوید.

توضیحی کوتاه درباره موقعیت مکانی خیابان جنت آباد مرکزی تهران

محله جنت‌آباد واقع شده در شمال غرب تهران و در  است که از غرب به محله شهران، از شمال به ده حصارک، از شمال شرق به محله‌های پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد. بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌گردد.

تجهیزان پیشرفته لوله بازکنی جنت آباد مرکزی تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژِی بخصوص در حرفه لوله بازکنی تجهیزاتی روی کار آمده که استفاده از این دستگاه ها رفع گرفتگی لوله فاضلاب را با کمترین تخریب در ساختمان امکان پذیر نموده. و شرکت لوله بازکنی در جنت اباد تهران با استفاده از این تجهیزات پیشرفته به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما با رعایت کامل نظافت میپردازد.

 دستگاه فنر لوله بازکنی

دستگاه فنر لوله بازکنی

یکی از روش های لوله بازکنی که کمترین آسیب و یا تخریب را به ساختمان وارد میکند استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی می باشد. و نحوه کار فنر لوله بازکنی به این صورت می باشد که نوک فنر قلابی از جنس فولاد مقاوم وجود دارد که با چرخش فنر در لوله اقدام به ازبین بردن مانع در لوله می کند و همچنین علاوه برآن می تواند لایه روبی در لوله که معمولا بر اثر وجود جرم و چربی در لوله به وجود می آید نیز انجام دهد.

انتهای فنر نیز بایستی به یک دستگاه محرکه متصل باشد تا با نیروی کافی اقدام به حرکت و چرخش فنر درون لوله کند. در فنر لوله دستی حرکت فنر توسط دست انجام می شود که معمولا برای گرفتگی های جزیی به کار برده می شود. فنر مورد استفاده در دستگاه معمولا بایستی از جنس فولاد باشد تا تحمل ارتعاش و چرخش توسط محرک را داشته باشد.

دستگاه واتر جت

نحوه کار واتر جت به این صورت میباشد که ابتدا دستگاه را به برق متصل می نماییم و سپس شلنگ دستگاه را به داخل لوله مسدود شده میگیریم و بعد اهرم خروج آب را فشار میدهیم. و شلنگ دستکاه را در لوله فاضلاب بصورت دایره وار حرکت میدهیم تا با فشار آب چربی و رسوبات و خورده موهای چسبیده به دیواره لوله فاضلاب جدا شود و در نهایت از لوله خارج شوند. اگر تجربه کافی استفاده از این دستگاه را ندارید حتما از لوله بازکن باتجربه کمک بگیرید. 

دستگاه لوله بازکن کمپرس هوا 

دستگاه لوله بازکن کمپرس هوا

یکی از تجهیزات مدرن لوله بازکنی شرکت پارس کمک دستگاه لوله بازکنی کمپرس هوا می باشد که نحوه کار آن به این صورت است که بعد از مسدود کردن مجراهای فاضلاب توسط لاستیک های انبساط، متصل به محل گرفته شده، مقداری تلمبه ی دستگاه را بالا و پایین کنید تا مقداری هوا در درون مخزن متراکم و ذخیره شود (میزان فشار بستگی به جنس لوله دارد).

سپس لاستیک بزرگ مخروطی متصل به مجرای تخلیه ی هوای مخزن را بر روی مجرای گرفته شده قرار دهید و پس از فشار آوردن بر روی دستگیره دستگاه تراکم هوا و باز کردن شیر آب ، ضامن دستگاه را با فشار و یکباره به سمت دستگیره بکشید. 

با این عمل هوای متراکم شده درون مخزن با فشار به درون لوله هدایت شده و با مانع برخورد می کند. در نتیجه مسیر لوله فاضلاب باز شده و جرم های چسبیده به جداره لوله از آن جدا و همراه آب به سمت چاه هدایت می شود. برای بازکردن لوله توالت های ایرانی و فرنگی نیز از فنر لوله استفاده می کنند که کارشناسان مجرب اغلب توصیه میکنند که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی از دستگاه تراکم هوا و یا همان کمپرس هوا استفاده شود. به این دلیل که نوک فنر بسیار تیز بوده و امکان آسیب زدن به جداره توالت فرنگی وجود دارد.

و کلام اخر

از این دستگاه ها جهت رفع گرفتگی شدید لوله فاضلاب استفاده میکنند. و شرکت لوله بازکنی جنت آباد مرکزی تهران با استفاده از این دستگاه های پیشرفته به رفع گرفتگی لوله فاضلاب با کمترین تخریب در ساختمان میپردازد و شما عزیزان ساکن منطقه 5 تهران و خیابان جنت آباد مرکزی میتوانید با خیالی آسوده با ما تماس بگیرید.