یکی از مشکلاتی که همه ما در منزل تجربه کرده ایم گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله فاضلاب  است. که در هر ساعت از شبانه روز امکان دارد رخ بدهد. دوستان عزیز ساکن در تهران منطقه بلوار کاوه برای رفع این مشکل میتوانند با شرکت پارس کمک 09128506212 تماس بگیرند.

شرکت پارس کمک این امکان را برای ساکنین محترم بلوار کاوه فراهم کرده که در صورت گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارشان در هر ساعت از شبانه روز فقط با یک تماس مشکلشان رفع گردد و یا به عبارتی دیگر شرکت پارس کمک (لوله بازکنی بلوار کاوه) بصورت لوله بازکنی شبانه روزی در خدمت ساکنین بلوار کاوه می باشد.

لوله-بازکنی-بلوار-کاوه-تهران

شرکت پارس کمک دارای کادری مجرب و افرار متخصص لوله بازکن می تواند با ارزان ترین قیمت و بصورت تضمینی در خدمت شما عزیزان منطقه بلوار کاوه تهران قرار گیرد. و متخصصین با تجربه لوله بازکنی در کمترین زمان در محل حاضر میشوند و با کمترین تخریب ممکن و با تشخیص درست گرفتگی لوله را رفع میکنند.

در ادامه خواهیم گفت که چطور گرفتگی لوله منزلتان را تشخیص دهید و چطور به راحتی خودتان گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنید و در صورت حل نشدن چه کاری را انجام دهید.

 

چند نشانه گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کار

از نشانه های اصلی گرفتگی لوله می توان به پایین نرفتن آب اشاره کرد. اگر آب کف سرویس حمام و یا سینک ظرفشویی شما به سختی و آرامی تخلیه شد می توان گفت که لوله فضلاب گرفتگی دارد که گرفتگی لوله دلایل متعددی دارد مانند گیر کردن شیی خارجی و یا چسبیدن چربی و یا خورده مو به دیواره لوله باعث کند شدن سرعت تخلیه آب از لوله شود. اگر با چنین صحنه ای مواجه شدید سریعا با لوله بازکنی  09128506212 تماس بگیرید.

یکی از علایم  دیگر گرفتگی چاه فاضلاب بوع نا مطبوع است. اگر در آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی منزلتان بوع نامطبوعی به مشامتان رسید و با شستشوی محل این بو از بین نرفت می توان گفت که چاه فاضلاب منزلتلن دچار گرفتگی است.

نشت نم و رطوبت له دیوار ساختمان. اگر از دیواری که لوله آب رد شده باشد نم و رطوت دیده شود این بدین معنا است که لوله فاضلاب گرفتگی دارد و باعث نشت رطوبت به دیوار شده است.

مشاهده حیوانات و حشراتی مانند سوسک و موش. اگر تعداد این نوع حیوانات در محیطی مانند حیاط منزلتان بصورت غیر علدی زیاد شد میتوان گفت که چاه فاضلاب منزلتان دچار گرفتگی شده است.

 

تماس سریع با کارشناس

 

چند روش سریع و آسان خانگی جلوگیری از نشت و گرفتگی لوله فاضلاب

یکی از آسان ترین روشهای پیشگیری گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از آب جوش است. مقداری آب را بجوشانید و داخل لوله بریزید اگر گرفتگی سطحی باشد یا بر اثر چربی گرفتگی صورت گرفته باشد با آب جوش به راحتی بر طرف می شود.

می توان از سرکه و جوش شیرین و آب جوش هم برای باز کردن و جلوگیری از گرفتگی لوله نیز استفاده کرد. نحوهی استفاده از سرکه و جوش شیرین به این صورت است که ابتدا جوش شیرین را بصورت خشک داخل لوله ریخته و سپس 1 فنجان سرکه را داخل لوله بریزید و در پوش لوله را حتما قرار دهید تا از پخش شدن بو بد در محیط جلوگیری کند. بعد از گذشت نیم ساعت آب در حال وش را داخل لوله بریزید تا محلول در طول لوله ادامه پیدا کند و لوله را به خوبی تمیز کند.

با استفاده از نمک و جوش شیرین نیز میتوانید لوله فاضلاب را تمیز کنید. 1/2 فنجان نمک آشپزخانه را با 1/2 فنجان جوش شیرین ترکیب کنید و آنرا داخل فاضلاب بریزید اجازه دهید ده تا بیست دقیقه بماند سپس آب جوش روی آن بریزید ، آب داغ و نمک و جوش شیرین یک ترکیب شیمیایی بوجود خواهد آورد که بخش زیادی از جرم ها و چربی های داخل فاضلاب را حل می کند.

رفع گرفتگی لوله با جوهر نمک

معرفی چند روش آسان باز کردن لوله فاضلاب در بلوار کاوه تهران

روش های مختلفی برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب در خانه برای شما وجود دارد که به لوله بازکن خانگی معروف هستند.مطالب زیر را مطالعه نمایید اگر موفق به برطرف کردن گرفتگی لوله نشدید لوله بازکنی بلوار کاوه آماده ارائه مشاوره و راهنمایی ها به شما عزیزان در این زمینه می باشد.

 سیم بلند و خمیده (فنر) برای باز کردن لوله فاضلاب :

یک گیره فلزی لباس که کت و شلوار به آن آویزان میکنید بردارید و خوب خمیدگی آنرا صاف کنید بعد یک طرف آنرا در انتها به شکل قلابی کوچک خمیده کنید. آنرا به داخل راه آب بفرستید و فکر کنید ماهیگیری میکنید، سعی کنید تمام موها و چربیها و جرم های کثیف و نامطبوع را بیرون بکشید. به یاد داشته باشید باید سعی کنید محتویات لوله را بیرون بکشید نه اینکه بیشتر هل دهید و به پایین بفرستید، وقتی در حد ممکن محتویات را بیرون کشیدید، حالا به مقدار کافی آب داغ داخل راه آب بریزید ،به این روش به راحتی لوله شما باز میشود.

 3. جارو برقی خشک و تر راه حل باز کردن لوله فاضلاب :

اگر جارو برقی خشک و تر دارید ،بدانید که آن ابزاری فوق العاده برای باز کردن فاضلاب است ، ابتدا آنرا روی مکش مایعات تنظیم کنید مخرج آنرا برای جلوگیری از کثیف کاری بپوشانید سپس دور تا دور لوله را خوب درز بندی کنید ، شاید بخواهید از یک کیسه قدیمی و کهنه برای این منظور استفاده کنید با روشن کردن جارو با قدرت بالا ،جارو تمام محتویات که مسبب گرفتگی بود را به داخل کیسه میکشد این کار همیشه جواب نمیدهد اما ارزش تست کردن را دارد.

باز کردن لوله فاضلاب با جوهر نمک :

یک دستکش پلاستیکی بپوشید و محافظ چشم به چشم بزنید ، جوهر نمک میتواند باعث سوختگی های تند و نامطبوع شود. میتوانید آنرا از فروشگاه ابزار آلات محل خود تهیه کنید ،اما برای حمل و انتقال آن خیلی احتیاط کنید. 3/4 گالن آب سرد داخل سطل بریزید و 3 فنجان جوهر نمک به آن اضافه کنید با یک قاشق چوبی کهنه آنرا خوب ترکیب کنید مخلوط شروع به جوشش میکند و گاز و گرما از خود متصاعد میکند محلول را داخل فاضلاب بریزید و بین 20 تا 30 دقیقه به آن زمان دهید. سپس لوله را با آب داغ شستشو دهید اگر لازم بود همین مراحل را تکرار کنید.

لوله بازکن خانگی روش سنتی تراکم هوا( تلمبه):

تلمبه ای مناسب باز کردن لوله می باشد که قسمت انتهایی آن مطابق شکل دارای یه لاستیکی اضافه باشد تا بخوبی به محل پچسبد. قبل استفاده مخصوصا در فصول سرد تلمبه را بخوبی با آب گرم بشویید تا قسمت پلاستیکی آن منعطف شود و به خوبی کار تراکم هوا را انجام دهد.

باز کردن لوله با تلمبه

همشهریان عزیز منطقه بلوار کاوه اگر تمامی راهای فوق را امتحان کردید و نتیجه نداد می توانید با شرکت لوله بازکنی بلوار کاوه در هر ساعت از شبانه روزی و 24 ساعته تماس بگیرید تا در کمترین زمان لوله بازکن ماهر خود را به محل بفرستد.