از آنجایی که امروزه مراکز زیادی در زمینه لوله بازکنی در تهران شروع به فعالیت نموده اند باعث شدند که فضا بگونه ای رقابتی گردد از این رو شرکت  پارس کمک تمامی خدمات لوله بازکنی را در مناطق تهران همچنین بلوار سرو را به نحوه احسن ارائه می دهد. و ساکنین محترم بلوار سرو تهران در صورت بروز مشکلات در سیستم لوله کشی ساختمان می توانند با لوله بازکنی در بلوار سرو تهران با قیمت ارزان و مناسب تماس حاصل فرمایند.

با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت:

  • انواع خدمات لوله بازکنی در بلوار سرو تهران
  • روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در بلوار سرو تهران

لوله بازکنی در بلوار سرو تهران با قیمت ارزان و مناسب

**تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب منزلتان را به لوله بازکنی در بلوار سرو تهران بسپارید**

انواع خدمات لوله بازکنی بلوار سرو در تهران

  • استخدام افراد ماهر و زبده در زمینه لوله بازکنی
  • تشخیص ترکیدگی در لوله فاضلاب بدون تخریب در سازه
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از تجهیزات پیشرفته در منطقه 2 تهران
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان در منطقه بلوار کاوه
  • عرضه کننده تمامی خدمات لوله بازکنی بصورت 24 ساعته و شبانه روزی
  • رفع نم و رطوبت در کمترین زمان ممکن در بلوار سرو تهران
  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی با قیمت ارزان قیمت در محله بلوار کاوه

*بهترین خدمات لوله بازکنی را با لوله بازکنی فوری و تضمینی بلوار سرو تجربه کنید*

تماس سریع با کارشناس

روش های آسان رفع گرفتگی لوله در منطقه بلوار سرو

اهالی محترم منطقه 2 تهران جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب همیشه حضور یک لوله بازکن حرفه ای لازم نیست اگر گرفتگی لوله فاضلاب در محله بلوار سرو سطحی باشد با انجام روش های آسان و فوق العاده ارزان می تواند مشکل را حل کنید.

تلمبه پلاستیکی: همه ما کم و بیش با نحوه کا این وسیله آشنایی داریم اما باز توضیح می دهیم که نحوه کار این تلمبه دستی چکونه است. بهتر است قبل از استفاده از این وسیله آن را با آب داغ بشورید تا بخوبی به دهانه لوله بچسبد و سپس دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان دهید تا با عمل مکش هوا شیی گیر کرده در لوله را خارج نماید.

محلول شیمیایی جوهر نمک: 

به هنگام استفاده از این محلول خواهشا از دستکش های مخصوص و همچنین ماسک استفاده کنید. حتی المقدور از یک عینک محافظ نیز استفاده نمایید. چرا که گاز کلرامین ایجاد شده از این محلول سبب سوختگی های راه تنفسی و چشم ها می شود. همچنین اگر جوهر نمک روی پوست بریزد به شدت سبب سوختگی پوستی خواهد شد.

جوهر نمک یک محلول لوله بازکن سریع و بسیار قوی است که می توانید از آن استفاده نمایید. بخاط داشته باشید استفاده طولانی مدت از محلول جوهر نمک خود باعث پوسیدگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله میشود.

محلول شیمیایی جوهر نمک

محلول جوهر نمک را می توان به راحتی از ابزار فروشی در بلوار سرو تهیه نمود. 3/4 گالن آب را آماده کنید و سه فنجان جوهر نمک داخل آن بریزید، سپس با یک چوب آب را خوب بهم بزنید. در این حالت محلول شروع به فشردن و ایجاد گرما می کند. حالا محلول را داخل لوله بریزید و 20 تا 30 دقیقه به آن زمان بدهید. بعد از این زمان از آب جوش برای شستشو استفاده نمایید. 

سیم بلند و خمیده (فنر) برای باز کردن لوله فاضلاب :

یکی از روش های آسان لوله بازکنی استفاده از یک گیره فلزی لباس که کت و شلوار به آن آویزان میکنید است. خمیدگی آنرا صاف کنید و یک طرف آنرا در انتها به شکل قلابی کوچک خمیده کنید. آنرا به داخل راه آب بفرستید و فکر کنید ماهیگیری میکنید، سعی کنید تمام موها و چربیها و جرم های کثیف و نامطبوع را بیرون بکشید. سپس مقدار کافی آب داغ داخل راه آب بریزید ،با این روش به راحتی لوله شما باز میشود.

جارو برقی خشک و تر راه حل باز کردن لوله فاضلاب :

اگر جارو برقی خشک و تر دارید ،بدانید که آن ابزاری فوق العاده برای باز کردن لوله مسدود شده می باشد است ، ابتدا آنرا روی مکش مایعات تنظیم کنید مخرج آنرا برای جلوگیری از کثیف کاری بپوشانید سپس دور تا دور لوله را خوب درز بندی کنید ، شاید بخواهید از یک کیسه قدیمی و کهنه برای این منظور استفاده کنید با روشن کردن جارو با قدرت بالا ،جارو تمام محتویات که مسبب گرفتگی بود را به داخل کیسه می کشد.

اما اگر گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان شدید با شد حتما با لوله بازکنی بلوار سرو تماس بگیرید تا متخصص لوله بازکن با استفاده از ابزارآلات مدرن به رفع گرفتگی لوله فاضلاب بپردازد.

بلوار سرو در تهران بلوار سرو خیابان اصلی شرقی - غربی سعادت آباد می‌باشد و بلوار سرو موازی با بلوار دریا می باشد. میدان فرهنگ به سمت غرب به نام بلوار سرو شرقی شناخته می‌شود و در اواسط بلوار سرو شرقی، خیابان علامه شمالی آن را قطع می‌کند.
شرکت لوله بازکنی شبانه روزی در بلوار سرو تهران تمامی خدمات در این زمینه را بصورت 24 ساعته ارائه می دهد حتی در روزهای تعطیل نیز شما عزیزان می توانید با خیال راحت با لوله بازکن بلوار سرو تماس بگیرید تا از خدمات لوله بازکنی تضمینی این مرکز بهره مند گردید.

**لوله بازکن بلوار سرو تهران با قیمت ارزان و مناسب در خدمت شما عزیزان می باشد**