لوله بازکنی پارس کمک در منطقه 1 تهران، با 15 سال سابقه و پاسخگویی شبانه روزی برای رفع مشکلات مربوط  به لوله و تاسیسات با اعزام کارشناسان حرفه ای و باتجربه در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما، همواره آماده خدمت رسانی به همشریان تهرانی است که در منطقه اعجازی و یا خیابان های اطراف آن سکونت دارند.

منطقه اعجازیه واقع در منطقه 1 تهران و خیابان زعفرانیه می باشد و خیابان آصف( اعجازی) جزء خیابان های اصلی منطقه اعجازی می باشد. از میدان های اصلی این منطقه نیز می توان میدان آصف( اعجازی) را نام برد. 

لوله بازکنی و تخلیه چاه زعفرانیه تهران بصورت شبانه روزی

تماس سریع با کارشناس

 

در صورتی که گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما جزئی باشد خودتان با کمترین هزینه با انجام روش های آسان می توانید مشکل گرفتگی را برطرف نمائید و به حضور متخصص نیازی نیست.

روش های خانگی برای باز کردن لوله فاضلاب در منطقه اعجازی تهران

  • محلول شیمیایی جوهر نمک در لوله فاضلاب
  • ریختن مواد شویینده قوی در لوله
  • استفاده از تمبه پلاستیکی
  • ساخت محلول لوله بازکن خانگی با استفاده از سرکه و جوش شیرین

روش های مختلف پارس کمک برای رفع گرفتگی لوله در منطقه اعجازی تهران

اگر گرفتگی لوله با مراحل فوق برطرف نشد مشکل گرفتگی جدی می باشد و نیازمند وجود یک متخصص در محل می باشد. حتما باید با پارس کمک در شمال تهران تماس بگیرید.

باز کردن لوله به وسیله مواد شیمیایی

در گرفتگی های سطحی گاهی ممکن است نیازی به استفاده از دستگاه نباشد و با استفاده از مواد مخصوص گرفتگی لوله خانه شما برطرف شود. در این صورت باید یک لوله بازکن ماهر و باتجربه این کار را به عمده بگیرد تا از آسیب به لوله کشی ساختمان جلوگیری شود.

باز کردن لوله به وسیله لوله بازکن های دستی

در مواقعی که لوله بازکن تشخیص دهد نوع گرفتگی سطحی می باشد و با استفاده از دستگاه لوله بازکن دستی گرفتگی آن برطرف می شود، این کار با استفاده از لوله باز کن های دستی انجام می شود که هزینه و آسیب کمتری را در پی دارد.

باز کردن لوله توسط فنر لوله بازکن

یکی از بهترین وسیله ها در لوله بازکنی فنر است که پارس کمک در لوله بازکنی و تخلیه چاه اعجازی به آن مجهز می باشد و انواع گرفتگی ها را با استفاده از این دستگاه رفع می شود. گرفتگی های مختلف لوله فاضلاب مانند گرفتگی با وسایلی مثل اسباب بازی، صابون، جرم و مو و تفاله مواد غذایی، نایلون و نوار بهداشتی و … را می توان با فنرلوله بازکنی برطرف نمود.

تماس سریع با کارشناس

رفع گرفتگی لوله با استفاده از دستگاه پمپ کمپرس هوا

در موارد خاصی از دستگاه کمپرس هوا استفاده می شود و تنها یک متخصص باتجربه و حرفه ای قادر به کار کردن با آن می باشد تا بتواند به نتیجه برسد. در صورتی که این وسیله در مواقع ضروری استفاده شود بسیاری از گرفتگی های سنگین و مهم لوله های بزرگ و کوچک با این دستگاه رفع خواهد شد.

باز کردن لوله با دستگاه واتر جت  

یکی از وسیله های جدید لوله بازکنی  واتر جت می باشد که با استفاده از آن گرفتگی های سنگین در عمق و رسوبات موجود در لوله را به خوبی از بین برده می شود و به باز شدن لوله فاضلاب کمک می کند. استفاده از این دستگاه تنها در مواقع ضروری  پیشنهاد می شود زیرا زمان و هزینه زیادی را صرف می کند.

تعویض لوله در قسمت مورد نظر

در شرایطی که هیچکدام از روش های بالا جوابگو نباشد لوله بازکن مجبور خواهد بود که محل گرفتگی لوله را بصورت کامل تعویض کند و با لوله کشی جدید مسیر را برای جریان یافتن فاضلاب باز کند که این اتفاق به ندرت و در ساختمان ها و لول کشی های با طول عمر بالا انجام می گیرد.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه 1 تهران

  • بوی بد و نامطبوع چاه فاضلاب
  • عدم خروج آب از کفشور حمام و سرویس توالت
  • زیاد شدن حیوانات موذی نظیر سوسک و موش
  • نشت نم و رطوبت به دیوار و کف ساختمان

در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان ایران زمین تهران سریعا با لوله بازکنی ارزان قیمت در ایران زمین تماس بگیرید تا کارشناس لوله بازکن حرفه ای در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و به رفع گرفتگی و تشخیص ترکیدگی و نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان شما می پردازد.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب 

گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله ها در اثر دلایل مختلفی بروز می کند. برای پیشگیری از گرفتگی لوله ها آشنایی با عواملی که سبب ایجاد گرفتگی و مشکل در لوله ها می شود به ما کمک می کند تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شود و یا به حداقل برسد.

پوسیدگی لوله فاضلاب شهری

در برخی موارد به دلیل پوسیدگی لوله فاضلاب در خانه هایی که دچار فرسودگی شده اند و قدیمی ساخت هستند لوله ها دچار گرفتگی می شوند. این لوله ها معمولا از جنس چودن و سیمان هستند که گذشت زمان آنها را فرسوده و پوسیده کرده است.

ریشه درختان 

گرفتگی لوله به وسیله ریشه درختان

ریشه درختان تنومند و چندین ساله قدیمی در باغچه حیاط و یا کوچه خانه های قدیمی ممکن است دلیل ترکیدگی لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب باشد. لوله فاضلاب خانه های قدیمی اکثرا از جنس چدن و یا پلاستیک هستند.

گیر کردن تفاله چایی در سینک ظرفشوئی

در بیشتر خانه ها گیر کردن تفاله چایی و یا روغن اضافی ظروف آشپزی درون سینک از دلایل بروز گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی می باشد .

گیر کردن شئ خارجی در لوله

افتادن اشیاء مثل گوشی موبایل و یا اجسامی دیگر که در پیچ و خم لوله گیر کرده و از خروج آب جلوگیری می کند از دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب در تهران می باشد.

 خدمات لوله بازکنی پارس کمک در منطقه اعجازی زعفرانیه

  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی بصورت شبانه روزی در منطقه 1 تهران
  • ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی با قیمت ارزان در این منطقه
  • رفع نم و رطوبت ساختمان در کمترین زمان ممکن در منطقه اعجازی
  • نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان منطقه 1 تهران
  • رفع گرفتگی لوله با رعایت موارد بهداشتی در مجموعه پارس کمک
  • بکارگیری افراد مجرب و حرفه ای در زمینه لوله بازکنی در منطقه اعجازی
  • تشخیص ترکیدگی لوله با ابزار آلات جدید و بدون تخریب در ساختمان های منطقه 1 تهران
  • ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی بطور تضمینی و فوری در شمال تهران
  • رفع بوی بد و نامطبوع سرویس بهداشتی در منطقه اعجازی
  • تعویض تأسیسات لوله کشی ساختمان در این منطقه
  • خارج کردن لوازم قیمتی از توالت در منطقه اعجازی و خیابان های اطراف آن
  • تخلیه آب استخر در منطقه 1 تهران

توصیه می شود برای باز کردن لوله های گرفته شده از اسید استفاده نکنید زیرا باعث خوردگی و آسیب به لوله ها می شود.

«پارس کمک آماده انجام انواع خدمات لوله بازکنی در مناطق شمال تهران می باشد و خدمات لوله بازکنی را به صورت تضمینی و با قیمت مناسب در این منطقه، در همه ساعات شبانه روز عرضه می کند.»