اهالی محترم لواسان ، جهت لایروبی و تخلیه چاه سپتیک در لواسان تهران با مرکز تخصصی پارس کمک تماس بگیرید. کارشناسان ما بصورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان خود می باشد.

بهتریتن خدمات تخلیه سپتیک تانک و همچنین نصب و راه اندازی سپتیک تانک را در منطقه لواسان تهران از متخصصان تخلیه چاه سپتیک پارس کمک بخواهید.

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه سپتیک در لواسان تهران بصورت شبانه روزی و فوری

 تخلیه چاه سپتیک در لواسان تهران

چاه سپتیک، به منظور حفظ و نگهداری فاضلاب و جلوگیری از نشت آن به محیط اطراف و یا نفوذ به آن از سوی محیط اطراف مورد استفاده قرار می گیرد و باید توسط تانکرهای مخصوص در دوره‌ های کوتاه تخلیه شوند. از دیگر موارد مصرف چاه سپتیک جداسازی مواد جامد و فضولات از آب و  انتقال اب به محلی دیگر می باشد.

اجزای چاه سپتیک 

چاه سپتیک قادر است تنها با استفاده از یک پمپ آب کار کند و سیستم ساده ای دارد و متشکل از یک یا چند تانک بتنی یا پلاستیکی است  و یک سر آن به یک لوله فاضلاب ورودی و سر دیگر آن به میدان تخلیه سپتیک متصل است. مخزن آن دارای دو اتاق است که هر کدام دارای پوشش لولایی هستند و توسط یک دیوار و حفره هایی که در اطراف مقطع بین کف و سقف مخزن واقع شده اند، جدا می شوند.

بعد از ورود فاضلاب به اتاق اول مخزن، جامدات در مرحله اول ته نشین می شوند. که موجب حل شدن قسمتی از جامدات می شود و حجم آن کاهش پیدا می کند. اجزای مایع نیز از با استفاده از حفره موجود در بالای دیوار به اتاق دوم راه پیدا می کنند و در آنجا از طریق باکتری های بی هوازی تا حدودی تصفیه می شوند و به محیط جذب راه پیدا می کنند.

ناخالصی های باقی مانده نیز در سطح زمین غوطه ور می شوند و آب اضافی از طریق نفوذ به خاک، با عمل تبخیر و جذب از طریق سیستم ریشه گیاهان و یا ورود به آب های زیرزمینی یا آب های سطحی دفع می شود.

بیشتر بخوانیم : تخلیه چاه سپتیک در آزادگان جنوب

معرفی انواع خدمات تخلیه چاه سپتیک لواسان تهران

شرکت لوله بازکنی پارس کمک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی و تخلیه انواع چاه ها آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان عزیز در این منطقه می باشد. و در تمامی این سال ها سعی بر جلب رضایت مشتری داشته.

متخصصان حرفه ای تخلیه سپتیک لواسان تهران از بین افراد حرفه ای و کارآزموده منتخب شده با اولین تماس شما در محل حاضر شده و با استفاده از تجهیزات حرفه ای و رعایت نکات ایمنی به تخلیه چاه سپتیک می پردازد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز ، شبانه روزی بودن آن می باشد، تخلیه چاه سپتیک شبانه ورزی لواسان در تهران در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان این منطقه می باشد.

همینطور اگر به دنبال یک شرکت تخلیه چاه سپتیک تضمینی و فوری در لواسان تهران هستید ما این مرکز حرفه ای و معتبر را به شما معرفی می نماییم.

»تخلیه چاه سپتیک در لواسان تهران را به تیم حرفه ای پارس کمک بسپارید«

لایروبی چاه سپتیک در لواسان تهران با تیم مجرب و حرفه ای  

چاه های سپتیک معمولا پس از 3 سال استفاده در اثر تجمع چربی ها و مواد سنگین درون تانکر ها، لایه هایی را ایجاد می کند که به راحتی و با تخلیه از محل خود کنده نمی شوند و حتما باید عملیات لایروبی روی چاه های سپتیک صورت گیرد.

مراحل انجام کار لایروبی سپتیک تانک ها در لواسان تهران

بعد از اینکه فاضلاب درون چاه سپتیک با استفاده از پمپ های ساکشن قوی بطور کامل تخلیه شد در چاه باز می شود و بعد از گذشت یک تا دو روز بعد یک فرد متخصص با تجهیزات وارد سپتیک تانک می شود. کارشناس پارس کمک به همراه ابزارهای مخصوص به تراشیدن و لایروبی دیواره های چاه فاضلاب مشغول می شود. در این مرحله همه مواد اضافی درون سپتیک خارج شده و سپتیک برای دریفات فاضلاب فضای بیشتری خواهد داشت.

اگر لایروبی صورت نگیرد مواد زائد در کف سپتیک باقی می ماند و با اشغال کردن فضا، حجم فاضلاب دریافتی کاهش پیدا می کند و سپتیک خیلی زود پر می شود. 

نگهداری حوضچه های سپتیک

مصرف برخی از روغن های صنعتی مانند گریس، روغن موتور و غیره به تخریب اجزای مخزن سپتیک منجر می شوند و به همین دلیل باید تا جایی که ممکن است از ورود این مواد به داخل مخزن جلوگیری کرد.

مواد چسپناک و سفت کننده مثل سیمان و گچ موجب سخت تر شدن عملیات تخلیه تانک می شود و باعث می شود مخزن کارایی اولیه خود را از دست دهد. توجه داشته باشید تا از ورود برخی مواد مصنوعی و حل نشدنی مانند پوشک بچه و پلاستکی و ... به داخل مخزن جلوگری کنید.