مژده به اهالی محترم منطقه طرشت تهران و خیابان های اطراف آن: اگر چاه فاضلاب خانه تان پر شده و نیاز به خدمات تخلیه چاه و یا چاه بازکن در خیابان طرشت داشتید کافی است با شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی پارس کمک تماس بگیرید تا با تجهیزات پیشرفته و بصورت تخصصی در هر ساعت از شبانه روز در محل حاضر شوند و مشکل شما عزیزان را حل کنند.

  

خدمات تخلیه چاه طرشت توسط شرکت پارس کمک

طرشت یا درشت در منطقه دو تهران و در محدوده غرب و جنوب غرب تهران قرار دارد. 

اگر در خیابان طرشت و یا خیابان های اطراف آن مثل بزرگراه‌های جناح، شیخ فضل‌الله نوری و یادگار امام و خیابان آزادی ساکن هستید، در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی توسط تجهیزات پیشرفته در منطقه طرشت پیدا کردید با شرکت تخصصی تخلیه چاه طرشت تماس بگیرید.

تخلیه چاه به چه معناست؟

به فرایندی که طی آن چاه از لجن، جامدات و مواد دیگر توسط چاه بازکن پاکسازی می شود تخلیه چاه می گویند. علت گرفتگی چاه فاضلاب معمولا ورود جامداتی می باشد که از راه لوله فاضلاب وارد چاه می گردد.

این جامدات می توانند موادی مثل :مو، مواد پلاستیکی، چربی فراوان و ... باشند که باعث ایجاد لایه ای مقاوم در برابر آب می شوند و سرتاسر کانال فاضلاب را می پوشانند. این مواد مانع نفوذ آب به چاه در  کوتاه مدت می شوند و باعث سرریز شدن چاه فاضلاب می گردند.

در این مرحله نیاز فوری به تخلیه چاه پیدا می کنید. در زمینه تخلیه چاه خواندن مقاله ای با عنوان "تخلیه چاه چیست و به چه روش هایی انجام می شود" خالی از لطف نیست.

تخلیه چاه در طرشت با دستگاه های پیشرفته و تخصصی جدید

عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری است که برای هر چاهی ضروری است. برای تخلیه چاه فاضلاب نیاز به مهارت و تخصص و همچنین دستگاه های مدرن و به روز می باشد. برای تخلیه چاه به ابزارهایی از جمله تانکر، مکنده و پمپ تخلیه چاه می باشد.

تخلیه چاه در شرکت پارس کمک توسط دستگاه های مکش قوی انجام می شود که نسبت به دستگاه های قدیمی از سرعت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

روش تخلیه چاه توسط دستگاه های مکنده به این صورت است که دستگاه های مکنده و ساکشن فضولات و پسماندها را به داخل تانکرهایی که روی کامیون تعبیه شده اند انتقال داده و در مکانی معین شده و ایمن تخلیه می گردد. شرکت پارس کمک با استفاده از پمپ ساکشن یا مکنده عملیات تخلیه چاه در طرشت تهران را بصورت تضمینی و با تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می دهد.

تماس سریع با ما

تخلیه چاه در طرشت تهران توسط نیروی ماهر و باتجربه

برای پیشگیری از خسارات جبران ناپذیری که یک چاه پر شده ممکن است به همراه داشته باشد، باید عملیات بررسی وضعیت چاه توسط فردی متخصص و با تجربه به صورت دوره ای صورت گیرد تا زمان دقیق نیاز چاه به تخلیه تخمین زده شود. این بررسی های دوره ای از ریزش چاه فاضلاب جلوگیری کرده و در نتیجه چاه سالم خواهد ماند.

شرکت تخلیه چاه پارس کمک در طرشت مفتخر است با سال ها تجربه در زمینه تخلیه چاه و خدمات تخصصی دیگر در این زمینه بهره مندی از نیروی کار ماهر و تجهیزات تخصصی پیشرفته را سرلوحه خود قرار داده و از این جهت موجب رضایتمندی مشتریان خود گردیده است.

انواع خدمات شبانه روزی شرکت تخلیه چاه پارس کمک در طرشت تهران

شرکت تخلیه چاه پارس کمک با توجه به ناگهانی بودن اتفاقات پر شدن چاه و نیاز فوری به خدمات تخلیه چاه، اقدام به راه اندازی خدمات شبانه روزی در محله طرشت کرده است و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی و به خصوص طرشت و منطقه یک می باشد.

خدمات قابل ارائه در شرکت تخلیه چاه پارس کمک در طرشت تهران عبارتند از:

  • تخلیه چاه با دستگاه ساکشن پیشرفته به روز و با حداقل تخریب درب چاه
  • ارسال افراد باتجربه و متخصص برای رفع مشکل با کمترین خرابی به طرشت تهران
  • تشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه در کمترین زمان ممکن
  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بصورت تضمینی
  • حفر چاه نو در طرشت توسط متخصص چاه کن
  • باز و بست درب چاه کهنه
  • تشخیص ترکیدگی لوله در طرشت تهران
  • طوقه چینی چاه فاضلاب به صورت تخصصی در طرشت
  • لایروبی و کف تراشی چاه های فاضلاب در طرشت
  • ترمیم و بازسازی چاه های قدیمی و بالا بردن عمر چاه
  • رفع بوی بد فاضلاب توالت و حمام
  • برطرف کردن نم حمام، آشپزخانه و توالت

"تمامی این اقدامات بصورت سریع و فوری، تضمینی، توسط نیروی ماهر، بوسیله تجهیزات مدرن و پیشرفته شبانه روزی و با قیمت مناسب ارائه می شوند. فقط کافی است تماس بگیرید."

 

تعهد در کار دلیل بقای ماست