یکی از خدمات شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه پارس کمک تخلیه چاه شهرآرا تهران می باشد. اگر دز محله شهرآرا، خیابان ستارخان، خیابان نصر (گیشا)، خیابان ستارخان و سایر نقاط منطقه 2 تهران زندگی می کنید می توانید برای دریافت خدمات تخلیه چاه شهرآرا با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

«پارس کمک به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات تخلیه چاه در شهرآرا می باشد.»

تخلیه چاه شهرآرا تهران با ماشین ساکشن

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه شهرآرا به چه صورت می باشد؟

چاه فاضلاب پس از مدتی استفاده دیر یا زود پر می شود و اگر به موقع تخلیه نشود شما را دچار دردسر می کند. برای اینکه از این دردسرها در امان باشید پس از مشاهده نشانه های پر شدن چاه فاضلاب مانند انتشار بوی بد فاضلاب و مشاهده حشراتی مانند سوسک بلافاصله با یک شرکت تخلیه چاه معتبر تماس بگیرید.

پارس کمک با 15 سال تجریه ی ارزنده در زمینه تخلیه چاه شهرآرا یکی از بهترین گزینه های شماست که در ادامه دلایل برتری پارس کمک را برای شما بیان می کنیم.

پس از تماس شما مبنی بر نیاز به دریافت خدمات تخلیه چاه شهرآرا تیم چاه بازکن شرکت پارس کمک در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و پس از بازدید از چاه در صورتی که مشکل پر شدن چاه باشد با استفاده از ماشین ساکشن اقدام به تخلیه چاه شهرآرا می کنند.

ماشین های ساکشن تخلیه چاه چه مزیتی دارند؟

تخلیه چاه شهرآرا بوسیله ی ماشین های ساکشن یا مکنده انجام می شود. این ماشین ها علاوه بر سرعت بالایی که دارند باعث شده اند که تخلیه چاه فاضلاب آسیب کمتری به چاه برساند و پس از کار نیز آلودگی کمتری به جا می گذارند.

شیلنگ ماشین های ساکشن متراژ های قابل تغییری دارد. یک سر این شیلنگ ها به تانکر تخلیه چاه متصل است و سر دیگر آن در دهانه چاه قرار گرفته و فاضلاب را مکش می کند.

انواع چاه فاضلاب

اگرچه امروزه کمتر از چاه های فاضلاب استفاده می شود و سیستم فاضلاب شهری جایگزین آن شده است اما همچنان در بعضی مناطق چاه غاضلاب تنها راه برای دفع فاضلاب می باشد.

چاه های فاضلاب در دو نوع چاه جذبی و چاه سپتیک (سپتیک تانک) وجود دارد. اینکه چه نوع چاهی مناسب ساختمان مورد نظر است بستگی به عوامل مختلفی دارد. به عنوان مثال چاه جذبی را در همه نقاط نمی توان حفر کرد و باید در محلی حفر شود که جنس خاک دارای کشش خوبی باشد و بتواند آب را به خوبی جذب کند.

چاه فاضلاب جذبی

چاه فاضلاب جذبی دارای قسمت های مختلفی است که در زیر معرفی می کنیم:

میله: قسمت اصلی چاه که محل نگهداری فاضلاب است.

انباری: قسمت انتهایی چاه انباری حفر می شود.

گلدانی: گلدانی به شکل مخروطی می باشد و در دهانه چاه قرار می گیرد تا فاضلاب ورودی به چاه مستقیم وارد ته چاه شده و با دیوراه برخورد نکند.

طوقه: طوقه چاه به نیم متر ابتدایی چاه گفته می شود که آجرچینی شده و باعث استحکام چاه می شود.

کول: میله های سیمانی که به شکل دایره و بیضی وجود دارند و در فواصل مشخصی از چاه قرار می گیرند تا مانع ریزش چاه به خصوص در مناطقی که خاک چاه ریزشی است گردند.

حفر چاه فاضلاب جذبی جدید توسط مقنی حرفه ای یکی از خدمات پارس کمک است.

چاه فاضلاب سپتیک

چاه سپتیک در واقع چاه نیست و یک مخزن از جنس عایق و ضدخوردگی مثل بتن می باشد که فاضلاب زا در خود نگه می دارد. سپتیک تانک ها دو نوع دارند. تک بخشی و دو بخشی. در سپتیک تانک چند بخشی  به دلیل وجود بخش های مختلف امکان جدایی آب از فضولات دربخش های ابتدایی چاه سپتیک نیز وجود دارد.

مخزن سپتیک تانک

چاه سپتیک از نظر زیست محیطی بسیار مناسب بوده و آلودگی کمتری برای محیط زیست دارد.

پارس کمک چه خدماتی در زمینه تخلیه چاه شهرآرا ارائه می دهد؟

  • تخلیه چاه شهرآرا
  • لایروبی چاه فاضلاب
  • رفع نم و رطوبت
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • پیدا کردن محل دقیق درب چاه
  • رفع نواقص چاه
  • حفر جاه در شهرآرا (جذبی و سپتیک تانک)

چرا باید پارس کمک را انتخاب کنیم؟

شرکت های زیادی در زمینه تخلیه چاه شهرآرا فعالیت می کنند اما پارس کمک دارای مزیت هایی است که باعث برتری آن شده مانند:

  • تخلیه چاه شبانه روزی شهرآرا
  • حضور به موقع در محل
  • سرعت در انجام خدمات
  • تجهیزات پیشرفته
  • تعهد در انجام خدمات
  • ارائه خدمات تضمینی

در پایان اگر نیاز به دریافت هریک از خدمات تخلیه چاه شهرآرا پیدا کردید پارس کمک را انتخاب کنید.