عزیزان ساکن منطقه سباری تهران در صورتی که از چاه سپتیک استفاده می کنید در صورت مواجه شدن با مشکلات پر شدن چاه سپتیک و نیاز به تخلیه چاه سپتیک در سباری تهران و یا نیاز به لایروبی سپتیک تانک و یا احداث چاه سپتیک جدید می توانید با شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه پارس کمک تماس بگیرید. یکی از خدماتی که پارس کمک به صورت حرفه ای انجام می دهد تخلیه چاه سپتیک در سابری تهران می باشد.

تخلیه چاه سباری تهران به صورت شبانه ورزی و با قیمت ارزان انجام می شود. در صورت تماس با پارس کمک می توانید مطمئن باشید با یک شرکت تخلیه سپتیک تانک تضمینی در سباری تهران تماس گرفته اید که عملیات تخلیه حوضچه سپتیک در سباری تهران را با قیمت ارزان انجام می دهد.

 

روش انجام تخلیه چاه سپتیک سباری تهران

چاه سپتیک در واقع مخزنی با جنس مقاوم و ضدخوردگی از جنس بتن می باشد که در زیر زمین قرار گرفته و فاضلاب ورودی ساختمان را در خود نگهداری می کند. پس از پر شدن چاه سپتیک نیاز به تخلیه با دستگاه های مکانیزه دارد. اگر در حوالی منطقه خیابان سباری تهران هستید همین حالا با تخلیه چاه پارس کمک در تهران تماس بگیرید تا بلافاصله گروه تخلیه سپتیک در سباری تهران برای کمک رسانی به شما اعزام گردد.

تماس سریع با کارشناس

پس از تخلیه کامل فاضلاب درون سپتیک فاضلاب به وسیله پمپ های ساکشن قوی، در صورتی که فاضلاب در بدنه مخزن رسوب کرده باشد نیاز به لایروبی سپتیک تانک در سباری تهران دارید. برای انجام عملیات لایروبی چاه سپتیک در سباری تهران درب چاه باز می شود و پس از یک الی دو روز دیگر فردی که در کار لایروبی چاه تخصص دارد با تجهیزات و ماسک وارد سپتیک تانک می شود. فرد لایروب با استفاده از دیلم ها و ابزارهای مخصوص اقدام به تراشیدن و لایروبی لایه های فاضلاب درون سپتیک می کند و آن ها را از درون سپتیک تانک خارج می کند.

تخلیه چاه سپتیک سباری تهران

با این کار تمام مواد اضافی درون سپتیک خارج می شوند و سپتیک فضای بیشتری برای دریافت فاضلاب خواهد داشت. در غیر این صورت لجن ها و مواد زائد در کف سپتیک باقی می مانند و فضای اضافی اشغال می کنند و این موضوع باعث کاهش فضای فاضلاب می شود. در نتیجه حجم فاضلاب دریافتی کاهش یافته و سپتیک خیلی زود پر می شود.

دیگر خدمات در پارس کمک: تخلیه چاه حرفه ای در منطقه شهرک پرواز

خدمات پارس کمک در زمینه تخلیه چاه سپتیک در سباری تهران

  • تخلیه سپتیک در خیابان سباری تهران
  • لایروبی چاه سپتیک در سباری تهران
  • استخدام افراد کار آزموده و حرفه ای در سباری تهران
  • احداث و راه اندازی چاه سپتیک تانک در کمترین زمان در سباری تهران
  • تخلیه سپتیک شبانه روزی در سباری تهران بصورت 24 ساعته
  • لایروبی سپتیک چاه با رعایت کامل نظافت
  • تخلیه چاه سپتیک با استفاده از پمپ مکنده و دستگاه های مدرن در تمام مناطق سباری تهران
  • تخلیه چاه سپتیک در سباری تهران تضمینی و فوری

 

دلایل برتری پارس کمک

 

  • قیمت ارزان
  • خدمات شبانه روزی
  • خدمات تضمینی
  • اعزام سریع نیرو به محل
  • پوشش سراسری تهران
  • کادر باتجربه و حرفه ای

 تماس سریع با کارشناس

 

نکاتی درباره نگهداری حوضچه های سپتیک

استفاده از روغن های صنعتی مثل روغن موتور ، گریس و غیره می تواند موجب تخریب اجزای مخزن سپتیک شوند.پس تا حد امکان سعی کنید از ورود این مواد به داخل مخزن جلوگیری کنید.

ورود مواد چسپناک و سفت کننده مثل سیمان و گچ و غیره می توانند باعث سخت تر کردن عملیات تخلیه تانک شوند و یا حتی کاری کنند که مخزن کارایی اولیه خود را از دست بدهد.

سعی کنید از ورود اشیاع هضم نشدنی و غرق نشدنی مثل پلاستیک ها،پوشک بچه و غیره  به داخل مخزن جلوگیری کنید که این مواد نیز کار مخزن را مختل می کنند.

بعضی از تولید کنندگان افزودنی هایی به منظور بهبود کیفیت پساب مخازن سپتیک و کاهش لجن و کاهش بوی تولید شده توسط آنها به بازار عرضه کرده اند که این مواد افزودنی که معمولا بر پایه 'میکروارگانیسم های موثر' است معمولا با قیمت های گران به فروش می رسند. به نظر می رسد که این مواد ضرری برای محیط زیست ایجاد نمی کنند با این حال، تحقیقات میدانی و تجربی کمی در مورد اثربخشی این مواد افزودنی مخزن سپتیک بر محیط زیست بیولوژیکی وجود دارد.

هزینه تخلیه چاه سپتیک در سباری تهران

در مورد قیمت تخلیه چاه سپتیک در سباری تهران به دلیل اینکه افرادی که این کار را انجام می دهند تعدادشان کم است ممکن است قیمت های عجیب و غریبی را بشنوید و بهانه هم این است که سپتیک فرق می کند!. اما حقیقت آن است که هزینه تخلیه چاه سپتیک با چاه های سنتی برابر است و با توجه به دفعاتی که ماشین تخلیه چاه پرش شده باشد بین طرفین توافقی صورت می پذیرد.

*اگر می خواهید عملیات تخلیه چاه سپتیک شما بدون هیچ واسطه ای و بی دغدغه صورت گیرد همین حالا با کارشناسان ما در تماس باشید*