تخلیه چاه فاضلاب نیاز به تخصص و مهارت در این زمینه دارد. شرکت تخصصی لوله بازکنی وتخلیه چاه پارس کمک ، تخلیه چاه در سازمان برنامه تهران را بصورت کاملا تخصصی و توسط تیم مجرب چاه بازکن انجام می دهد.

برای دریافت خدمات تخلیه چاه در سازمان برنامه تهران کافی است با گروه پارس کمک تماس بگیرید تا از مزایای قیمت ارزان، کادر متخصص، سرعت خدمات، احترام به مشتری و ... برخوردار گردید.

«15 سال تجربه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران و کسب رضایت مشتریان اعتبار ماست.»

تخلیه چاه در سازمان برنامه تهران

ویژگی های تخلیه چاه در سازمان برنامه

  • پارس کمک دارای تیم چاه بازکن حرفه ای است که تخلیه چاه در سازمان برنامه را با کیفیت بالا و کمترین خرابی انجام می دهند.
  • تخلیه چاه در سازمان برنامه شمال و جنوبی بوسیله دستگاه ساکشن انجام می شود و پس از انجام کار محل از آلودگی ها پاک می شود.
  • ماشین های ساکشن دارای تانکر های با ظرفیت بالایی هستند که فاضلاب درون چاه پس از تخلیه درون آن ها ریخته شده و سپس در محل مناسب دفع می گردد.
  • قیمت مناسب تخلیه چاه در سازمان برنامه سبب رضایت مشتریان در ان منطقه شده است.
  • گروه پارس کمک برای انجام خدمات تخلیه چاه بلافاصله در محل حاضر می شوند.
  • تخلیه چاه شبانه روزی را از پارس کمک دریافت کنید.

لایروبی چاه فاضلاب و قیمت لایروبی در سازمان برنامه تهران

روش لایروبی ب این صورت است که پس از تخلیه چاه در سازمان برنامه فرد چاه بازکن به درون چاه رفته و اقدام به تراشیدن رسوبات درون چاه می کند و آن ها را از چاه خارج می کند. بعد از لایروبی ظرفیت چاه بیشتر شده و دیرتر پر می شود.

عوامل مختلفی باعث ایجاد رسوب در چاه می شوند مثل تجمع صابون، مواد شوینده، مو و... که روی هم انباشته شده و تشکیل لایه ای مقاوم در برابر نفوذ آب می دهند.

قیمت لایروبی چاه در سازمان برنامه به عوامل مختلفی بستگی دارد مثل اندازه چاه، عمق چاه، اندازه و سختی کار و...

انواع چاه های فاضلاب

چاه جذبی

چاه جذبی همان چاه معمول و رایجی است که در خانه های قدیمی دیده می شود. چاه جذبی گاهی در خانه های جدید که در مناطقی ساخته می شوند که امکان اتصال به شبکه ی فاضلاب در ان نقاط وجود ندارد نیز دیده می شود.

برای تخلیه چاه در سازمان برنامه پارس کمک بهترین گزینه برای شماست

تماس سریع با کارشناس

 

چاه سپتیک یا سپتیک تانک

این مخزن فاضلاب شامل یک مخزن بتنی یا پلاستیکی با ظرفیت 4000 تا 7500 لیتر می باشد که یک سر آن به یک لوله فاضلاب ورودی متصل شده و سر دیگر آن به میدان تخلیه سپتیک متصل می شود. امروزه طراحی مخزن سپتیک معمولا شامل دو اتاق است که هر کدام مجهز به پوشش لولایی هستند و توسط یک دیوار و حفره هایی که در اطراف مقطع بین کف و سقف مخزن واقع شده اند، جدا می شود.

فاضلاب به اتاق اول مخزن وارد می شود، به این ترتیب جامدات در مرحله اول ته نشین می شوند. جامدات تا حدودی حل شده و حجم جامدات کاهش می یابد. اجزای مایع از طریق حفره ای که در بالای دیوار تقسیم قرار گرفته اند به اتاق دوم جریان می یابند و در آنجا از طریق باکتری های بی هوازی تا حدودی تصفیه روی آن صورت می گیرد و پس از آن به محیط جذب انتقال می یابد.

ناخالصی های باقی مانده در سطح زمین سطوح زه کشی شده غوطه ور می شوند و آب اضافی از طریق نفوذ به خاک، از طریق تبخیر و جذب از طریق سیستم ریشه گیاهان و یا ورود به آب های زیرزمینی یا آب های سطحی دفع می شود. کل سیستم سپتیک می تواند تنها با استفاده از یک پمپ آب کار کند و سیستم پیچیده ای ندارد.

اگر مایل باشید می توانید این مطلب را نیز مطالعه کنید: چاه سپتیک یا سپتیک تانک چیست؟

برای تخلیه چاه در سازمان برنامه پارس کمک آماده خدمت رسانی به شماست.

موقعیت مکانی سازمان برنامه تهران

 سازمان برنامه در منطقه 5 تهران قرار دارد و به دو قسمت سازمان برنامه ی شمالی و سازمان برنامه ی جنوبی تقسیم می شود.

محله­ ی سازمان برنامه­ ی شمالی از شمال و شرق به بزرگ­راه آیت­ الله کاشانی و محله­ ی جنت­ آباد جنوبی، از جنوب به بزرگ­راه آیت ­الله حکیم و محله ­های پرواز(در شرق) و سازمان برنامه­ ی جنوبی(در غرب) و از غرب به بلوار شهید باکری (آسیا) و محله­ ی سازمان آب محدود می­ گردد.

خدمات پارس کمک در سازمان برنامه

  • تخلیه چاه های جذبی و سپتیک
  • لایروبی و رسوب زدایی چاه فاضلاب
  • مرمت و احیاء چاه کهنه
  • مقاوم سازی و کول گذاری چاه
  • حفر چاه در سازمان برنامه
  • کلیه خدمات مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه در سازمان برنامه تهران

خدمات تخلیه چاه در سازمان برنامه را از پارس کمک دریافت کنید.

در پایان این نکته را ذکر کنیم که اگر ساکن سازمان برنامه ی شمالی و یا جنوبی هستید و نشانه های پر شدن چاه فاضلاب را مشاهده کردید بلافاصله با پارس کمک تماس بگیرید تا به شما مشاوره رایگان ارائه دهد.