چاه فاضلاب پس از مدتی استفاده پر شده و نیاز به تخلیه پیدا می کند. برای تخلیه چاه در نیاوران تهران می توانید با شرکت تخصصی پارس کمک تماس بگیرید و کلیه خدمات تخلیه چاه در نیاوران تهران را بصورت تخصصی و در همه ساعات شبانه روز دریافت نمایید.

شرکت های تخلیه چاه بسیاری در تهران وجود دارند و ممکن است در انتخاب بین آن ها دچار تردید شوید. در ادامه به برخی خصوصیات برتر شرکت پارس کمک اشاره می کنیم تا با خیالی راحت تر با ما تماس بگیرید:

  • نیروهای با تجربه و متخصص تخلیه چاه در نیاوران تهران
  • ارائه خدمات شبانه روزی تخلیه چاه در نیاوران تهران
  • حفر چاه جدید در محله نیاوران تهران توسط چاه کن های حرفه ای
  • انجام خدمات تخلیه چاه در نیاوران تهران با ماشین آلات پیشرفته و مدرن
  • رعایت بهداشت توسط پرسنل در حین انجام خدمات تخلیه چاه و حفر چاه
  • رعایت قیمت های رقابتی و کاملاً مبتنی بر نرخ اتحادیه تخلیه چاه

خدمات تخلیه چاه درنیاوران تهران

نیاوران در منطقه شمیران قرار دارد و جزو محله منطقه 1 شهرداری تهران محسوب می شود. محله نیاوران از مناطق مرفه تهران است که در شمال شهر و در منطقه شمیران واقع شده است، محله نیاوران با تجریش، دارآباد، فرمانیه و ارتفاعات کلک‌ چال و همچنین خیابان های منظریه و فیضیه، خیابان فیروزبخش و خیابان پاسداران همسایه است و به اتوبان صدر دسترسی مناسبی دارد.

برای تخلیه چاه در نیاوران، تخلیه چاه در تجریش،تخلیه چاه در فرمانیه و هریک از مناطق ذکر شده در بالا و منطقه یک شهرداری تهران می توانید از شرکت پارس کمک کمک بخواهید.

روش های دفع فاضلاب در نیاوران تهران

  • استفاده از چاه فاضلاب جذبی
  • استفاده از سپتیک تانک
  • اتصال فاضلاب به شبکه ی فاضلاب شهری

تخلیه چاه شبانه روزی درنیاوران تهران

معمولاً پر شدن چاه فاضلاب به صورت ناگهانی اتفاق می افتد و در این میان بسیاری از شرکت های تخلیه چاه فاقد پشتیبانی از خدمات شبانه روزی هستند.ما با توجه به این موضوع تصمیم گرفتیم در شرکت پارس کمک با ارائه خدمات تخلیه چاه شبانه روزی در نیاوران تهران پاسخگوی نیاز های شهروندان در زمینه تخلیه چاه در تهران بزرگ در همه ساعات شبانه روزی باشیم.
 متخصص چاه باز کن در محله نیاوران تهران به سرعت در محل شما حاضر خواهد شد و پس از بررسی علل پر شدن چاه اقدام به تخلیه چاه در نیاوران تهران خواهد نمود.

تماس سریع با کارشناس

در چه مواردی می توان از چاه های فاضلاب جذبی استفاده کرد؟

وقتی مقدار فاضلاب تولیدی کم باشد و یا جنس خاک منطقه مناسب برای حفر چاه باشد و همچنین سفره های آب زیرزمینی حداقل 3 متر پایین تر از عمیق ترین نقطه چاه باشد می توان از روش حفر چاه جذبی برای دفع فاضلاب ساختمان استفاده کرد.

حفر چاه های جذبی برای دفع فاضلاب ارزانترین روش دفع فاضلاب است و مناطق بسیاری در تهران وجود دارند که هوز از این چاه ها استفاده می کنند. در صورت پر شدن چاه جذبی خود در منطقه نیاوران بلافاصله با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا نیروی چاه بازکن نیاوران را در اسرع وقت به منطقه اعزام کند.

برای حفر چاه جدید جذبی یا سپتیک و همچنین تخلیه چاه در نیاوران شرکت پارس کمک را انتخاب کنید.

مطالعه بیشتر: آشنایی با روش های تخلیه چاه

اجزای هر چاه جذبی

چاه فاضلاب جذبی ازسه قسمت تشکیل شده :

 دهانه چاه: ورودی چاه است که گلدان چاه در آن قرار گرفته و فاضلاب از این قسمت وارد چاه شده و به سمت میله هدایت می شوند.

 میله ی چاه: در واقع همان مخزن چاه است که به عمق حداقل 6 متر حفر می شود و قطر آن حدود 80 سانتی متر می باشد.

انباره ی چاه: پس از حفر میله چاه و رسیدن به زمین با جنس شن، انباره چاه حفر می شود که ارتفاع آن حدود 2 متر و عرض آن حدوداً 1 متر می باشد.

تعیین حجم مناسب برای انباره به مواردی مثل جنس خاک و نفوذپذیری آن و همچنین ظرفیت ساختمان بستگی دارد. جدول زیر حجم مناسب برای حفر انباره چاه را بر اساس ظرفیت ساختمان نشان می دهد:

جدول محاسبه حجم انباره

خدمات تخلیه چاه در نیاوران تهران توسط شرکت پارس کمک

تخلیه چاه در محله نیاوران و رفع گرفتگی لوله چاه فاضلاب لایروبی چاه فاضلاب در نیاوران تهران به وسیله افراد چاه باز کن دوره دیده برطرف کردن بوی بد چاه فاضلاب کف تراشی و ته زنی چاه های پر شده پیدا کردن درب چاه و باز و بسته کردن درب آن

تخلیه چاه با دستگاه ساکشن

تماس سریع با کارشناس

قیمت تخلیه چاه در نیاوران تهران

تعیین قیمت تخلیه چاه توسط اتحادیه تخلیه چاه صورت می گیرد و دارای مبلغ ثابتی است که شرکت های تخلیه چاه نباید از آن تخلف کنند.

آگاهی مشتریان از قیمت های مصوب تخلیه چاه در نیاوران تهران مانع سوء استفاده افراد غیر مجاز و سودجو می شود. گاهی اوقات تخلیه چاه ارزان به دلیل استفاده از روش های سنتی تخلیه چاه می باشد و به هیچ وجه توصیه نمی شود.

امروزه از روش های جدید و مکانیزه برای تخلیه چاه در نیاوران تهران استفاده می شود که باعث افزایش سرعت و ایمنی تخلیه چاه می شود. از موارد تأثیر گذار در قیمت تخلیه چاه حجم تانکر و پمپ های تخلیه چاه، متراژ شیلنگ استفاده شده برای تخلیه چاه و تعداد نیروی مورد نیاز برای انجام عملیات تخلیه چاه می باشد.

برای تخلیه چاه نیاوران با دستگاه های مکانیزه و تخصصی تخلیه چاه با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.