اگر در خیابان فرشته (خیابان مرتضی فیاضی) تهران چاه فاضلاب منزلتان پر شده و نیاز به تخلیه چاه در خیابان فرشته تهران دارید تعلل نکنید و سریعاً با شرکت پارس کمک تماس بگیرید زیرا پس از پر شدن چاه بلافاصله نیاز به تخلیه چاه در خیابان فرشته دارید در غیر این صورت باید منتظر اتفاقات ناگواری مثل ریزش چاه باشید.

بهتر است قبل از این که اتفاقات ناخوشایندی برای ساختمان شما رخ دهد و شما را دچار دردسر کند چاه منزل خود را به صورت دوره ای بررسی کنید تا ساختمان خود را در برابر خطرات ناشی از ریزش چاه ایمن کنید.

اعتبار ما تجربه 15 ساله کارشناسان ماست

شرکت پارس کمک با سال ها سابقه در زمینه خدمات تخلیه چاه  در خیابان فرشته و با داشتن تیمی حرفه ای متشکل از چاه باز کن و چاه کن های متخصص آماده انجام کلیه خدمات تخلیه چاه در خیابان فرشته تهران می باشد. خدمات قابل ارائه توسط شرکت پارس کمک مثل لایروبی چاه، حفر چاه، ته زنی و کف تراشی چاه و ... در تهران و مناطق اطراف آن در منطقه 1 تهران مثل خیابان های الهیه و ولیعصر می باشد.

تخلیه چاه در فرشته تهران

یکی از مزیت های شرکت تخلیه چاه پارس کمک خدمات شبانه روزی آن می باشد. بنابر این همیشه و در همه ساعات شبانه روز این آمادگی را دارد تا تخلیه چاه در خیابان فرشته تهران را انجام دهد.

قیمت های تضمینی و منصفانه شرکت پارس کمک برای تخلیه چاه خیابان فرشته تهران یکی دیگر از نقاط قوت این شرکت می باشد که باعث رقابتی شدن قیمت تخلیه چاه در فرشته شده است.

برای تخلیه چاه در خیابان فرشته تهران چه کنیم؟

تخلیه چاه شبانه روزی فرشته تهران

معمولاً تخلیه چاه در تهران و لایروبی و احیای چاه پر شده جزء موارد اورژانسی محسوب می شوند و بسیاری از شرکت های تخلیه چاه از انجام سرویس های تمام وقت شانه خالی کرده اند بخاطر همین موضوع گروه پارس کمک تصمیم بر این گرفت تا خدمات تخلیه چاه شبانه روزی خیابان فرشته و رفع گرفتگی لوله چاه فاضلاب را در فرشته تهران بصورت شبانه روزی انجام دهد. متخصص تخلیه چاه در خیابان فرشته به سرعت در محل شما حاضر خواهد شد و پس از بررسی علل پر شدن چاه شما تمام خدمات تخلیه چاه فاضلاب در فرشته تهران را انجام خواهد داد.

انواع خدمات تخلیه چاه در خیابان فرشته تهران

  • تخلیه چاه پرشده در خیابان فرشته تهران به وسیله دستگاه های ساکشن قوی
  • حضور سریع و به موقع متخصص چاه بازکن برای تخلیه چاه در خیابان فرشته  و باز کردن سریع گرفتگی لوله چاه فاضلاب با قیمت ارزان
  • انجام فرآیند لایروبی چاه فاضلاب در فرشته تهران به وسیله افراد چاه باز کن با تجربه
  • رفع بوی بد چاه فاضلاب با بررسی و رفع عیوب چاه فاضلاب بصورت تخصصی
  • بکارگیری افراد باتجربه و آموزش دیده برای رفع مشکل با کمترین خرابی
  • بازسازی،کف تراشی و ته زنی چاه های پر شده بصورت تخصصی و فوری

 اگر در سیستم فاضلاب خود دچار مشکل شده اید و به یک شرکت تخلیه چاه معتبر و مطمئن در خیابان فرشته تهران نیاز دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا در هر نقطه از شهر تهران که هستید به کمک شما بیاییم.

  تانکر تخلیه چاه

تماس سریع با کارشناس

تخلیه چاه در فرشته تهران با دستگاه های مکانیزه و پیشرفته

امروزه بیشتر شرکت های تخلیه چاه با استفاده از تانکر مکنده اقدام به تخلیه چاه خیابان فرشته می کنند. نکته مهم در استفاده از این ماشین آلات مکانیزه رعایت استانداردهاست که باید به آن ها توجه شود مثل قطر شیلنگ پمپ مکنده و عوامل دیگر.

استفاده از این تانکرهای ساکشن برای تخلیه چاه بسیار مفید است و باعث سرعت بخشیدن به کار می شود.

شرکت پارس با استفاده از بهترین تانکرهای مکنده فاضلاب و نیروهای مجرب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. تانکرهای مکنده قدرتمند شرکت با تمام توان فاضلاب چاه را  مکش می کند و به سرعت چاه را تخلیه می کند. اگر شما هم مشکل فاضلاب و چاه دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا به سرعت در درب منزل شما حاضر شوند.

دلایل عمده ریزش چاه چیست؟

  • اگر شیب بندی به شکل نادرست انجام شود ممکن است منجر به ریزش چاه شود.
  • به کار بردن لوله های چدنی در چاه چون پس از مدتی پوسیده می شوند ممکن است باعث گرفتگی لوله ها شده و سیستم فاضلاب را با مشکل مواجه کند.
  • تجمع مو در بخش زانویی و اتصالات لوله ها
  • اگر انواع فاضلاب و مواد زئد آن رسوب کند و به موقع لایروبی نشوند باعث مسدود شدن چاه و در آخر پر شدن چاه و ریزش چاه می شود.

اگر قصد دارید تا یک چاه جدید راه اندازی نمایید پیشنهاد می کنیم حتما با شرکت تخلیه چاه فرشته (پارس کمک) مشاوره نمایید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

کول گذاری چاه در فرشته تهران

کول گذاری چاه چیست و چگونه انجام می شود؟

 یکی از روش های جلوگیری از ریزش چاه کول گذاری چاه می باشد. در ادامه توضیح میدهیم که کول گذاری چگونه انجام می شود:

در خانه هایی با عمر بیشتر از سی سال هر لحظه احتمال ریزش چاه وجود دارد. چاه هایی قدیمی که مقدار ریزش آن ها زیاد است را باید پر کرده و چاه دیگری به جای آن حفر نمود ولی چاه های قدیمی که قسمتی از میله آن ها تخریب شده و ریزش کرده را می شود ترمیم کرد. در مورد اخیر افراد چاه کن حرفه ای چاه را به وسیله تخلیه چاه و لایروبی و کول گذاری بازسازی می کنند.

استفاده از کول داخل چاه بسیار مفید است و علاوه بر جلوگیری از ریزش چاه از ورود خاک به داخل آب جلوگیری میکند.

روش کار در کول گذاری و طوقه چینی چاه فاضلاب به این شکل است که کول هایی از سیمان درست میکنند و دور چاه را کاملاً به وسیله کول ها می پوشانند. گذاشتن این کول ها در دهانه چاه باعث افزایش استحکام بدنه چاه می شود و از ریزش چاه جلوگیری میکند.

پر شدن چاه فاضلاب اتفاقی است که برای هر چاهی پیش می آید کته مهم این است که اقدام به تخلیه به موقع چاه نمود. برای دریافت کلیه خدمات تخلیه چاه در خیابان فرشته تهران با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

تماس سریع با کارشناس