*بهترین گروه تخلیه چاه برای ساکنین شمیران نو تهران*

اگر چاه فاضلاب خانه شما پر شده و به دنبال یک شرکت خوب تخلیه چاه در شمیران نو تهران در منطقه 4 تهران یا خیابان های اطراف آن مثل خیابان شهید صبوری و خیابان هنگام هستید بدون معطلی با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا برای تخلیه چاه در شمیران نو تهران نیروی چاه باز کن اعزام کند.

نگران بالا بودن هزینه تخلیه چاه در شمیران نو نباشید زیرا همه قیمت ها طبق نرخ اتحادیه می باشند. رضایت مشتری از هر چیزی با ارزش تر است.

خدمات شرکت پارس کمک در شمیران نو تهران

بهترین شرکت تخلیه چاه در شمیران نو تهران

پر شدن چاه فاضلاب ممکن است در هر زمانی برای هر ساختمانی اتفاق بیفتد و احتیاج به تخلیه چاه در شمیران نو تهران داشته باشید.

شرکت پارس کمک همه انتظاراتی که از یک شرکت خدماتی تخلیه چاه در شمیران نو تهران دارید را برآورده می کند مثل استفاده از دستگاه های پیشرفته، قیمت مناسب، رعایت اصول ایمنی، رعایت بهداشت در انجام خدمات تخلیه چاه در شمیران نو و همچنین بهداشت پرسنل و از همه مهمتر شبانه روزی بودن خدمات تخلیه چاه شمیران نو و بهره مندی از تیم تخلیه چاه و چاه بازکن تخصصی.

برای اینکه چاه فاضلاب کشش بیشتری داشته باشد و قدرت جذب آن بالا برود لازم است که پس از تخلیه لایروبی چاه انجام شود تا فاضلاب راحتتر به زمین نفوذ کند.

بیشتر بدانید: "تخلیه چاه چیست و به چه روش هایی انجام می شود".

شرکت پارس کمک

شرکت پارس کمک با سال ها تجربه درخشان در کلیه امور تخلیه چاه در شمیران نو تهران مانند لایروبی چاه، رفع عیوب چاه در شمیران نو، رفع نم و رطوبت چاه در شمیران نو و دیگر خدمات تخلیه چاه در شمیران نو تهران فعالیت می کند. شرکت پارس کمک دارای تجهیزات مکانیزه و تخصصی تخلیه چاه در شمیران نو می باشد. کلیه فعالیت های این شرکت در شمیران نو به صورت شبانه روزی می باشد.

راه های مقابله با خطرات چاه های فاضلاب در شمیران نو

تانکر تخلیه چاه

تماس سریع با کارشناس

به چاه هایی که برای دفع فاضلاب انسانی حفر می شوند چاه فاضلاب می گویند. چاه فاضلاب خطراتی به همراه دارد که باید به آن ها توجه نمود:

  • گازهای سمی که از تجزیه فاضلاب تولید و منتشر می شوند درصورتی که تنفس شوند به سادگی می توانند باعث خفگی و مرگ شوند. برای ورود به چاه در منطقه شمیران نو حتماً از دستگاه دمنده هوا استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از خطرات چاه فاضلاب در شمیران نو باید بصورت دوره ای و در فواصل مشخص از چاه بازدید به عمل آید تا تخلیه چاه در شمیران نو تهران به موقع انجام شود.
  • طوقه چینی اشتباه از دیگر عوامل ایجاد کننده خطر در چاه های فضلاب است برای طوقه چینی چاه در شمیران نو به افراد چاه کن با تجربه شرکت پارس کمک راهنمایی بخواهید.
  • ترکیدگی لوله های آب سرد و گرمی که از روی دهانه چاه رد شده اند بسیار خطرناک است. سعی کنید هنگام حفر چاه در شمیران نو این لوله ها را از روی دهانه ی چاه عبور ندهید.
  • وجود هواکش در چاه را جدی بگیرید. وجود نداشتن هواکش در چاه باعث تراکم گازهای موجود در چاه و ایجاد قطرات آب می شود که همین عامل باعث سست شدن جداره می گردد.
  • افراد خانه از زمان حفر چاه، محل دقیق چاه فاضلاب، عمق چاه، طول میله و انباری، تاریخ آخرین تخلیه و ... اطلاعات کاملی داشته باشند تا در زمان خرید و فروش ارائه دهند.
  • هر عملیاتی در رابطه با چاه های فاضلاب توسط کارگران آشنا و مقنی های با تجربه انجام شود.
  • زمانی که چاه جدیدی در شمیران نو حفر می کنید فاصله چاه جدید با چاه قدیمی را رعایت کنید.
  • چاه ها حتما باید درپوش مناسب داشته باشند.
  • برق گرفتگی در چاه به دلیل محیط مرطوب چاه بسیار رایج است بنابراین برای روشنایی چاه از لامپ های حباب دار و سیم های با روکش استاندارد استفاده کنید و هرگز از کبریت در دهانه چاه استفاده نکنید چون امکان انفجار گازهای داخل چاه وجود دارد.
  • برای حفر چاه، لایروبی چاه و تخلیه چاه شمیران نو از یک تیم حرفه ای تخلیه چاه در تهران کمک بگیرید.

چرا چاه فاضلاب زود پر می شود؟

در زیر به عرسی عواملی که زمان پر شدن چاه های فاضلاب تأثیر می گذارند می پردازیم:

قدرت جذب خاک

یکی از عوامل مهم در زمان پر شدن چاه فاضلاب جنس خاک محل حفر چاه می باشد. به عبارتی اگر قدرت جذب خاک بالا نباشد فاضلاب زودتر انباشته و چاه زودتر پر می شود. زمین های با خاک رسی مناسب حفر چاه نیستند و برعکس زمین های با جنس شن و ماسه چون قدرت جذب بالایی دارند برای حفر چاه مناسب هستند. زمان تخلیه چاه در شمیران نو تهران به جنس خاک بستگی دارد.

ظرفیت چاه و انباره

اگر ظرفیت چاه و انباره چاه متناسب با میزان استفاده از آن نباشد خیلی زود پر می شود. این نکته در زمان حفر چاه باید توسط چاه کن های با تجربه تخمین زده شود و با توجه به جمعیت ساختمان و میزان استفاده از چاه اندازه چاه را تخمین زد. بنابراین برای حفر چاه در شمیران نو تهران به این نکته توجه کنید.

فرمول محاسبه حجم انباره چاه جذبی:

V [lit] = 90 [Lit/Per] x تعداد نفرات ساکن x 0.01 x 30.5 x 12 x (10~15) x 0.5

۰٫۰۱ : ضریب فاضلاب جامد ۳۰٫۵ : ضریب حفر چاه ۱۲ : تعداد ماه های سال ۱۰~۱۵ :  دوره طراحی چاه که معمولا ده الی پانزده سال در نظر گرفته میشود ۰٫۵ : ضریب فاضلاب جامد پس از گذشت ده الی پانزده سال

حفر چاه فاضلاب در شمیران نو تهران

وارد شدن آب باران به درون چاه فاضلاب

اگر چاه در منطقه ای قرار داشته باشد که میزان بارش در آن منطقه زیاد باشد چاه زودتر از زمان مورد انتظار پر می شود و نیاز به تخلیه چاه در شمیران نو پیدا می کنید. برای جلوگیری از این اتفاق معمولا چاه دیگری برای آب باران حفر می شود.

روش های غلطی که جایگزین تخلیه چاه در شمیران نو تهران می کنیم:

باز کردن چاه فاضلاب با کاربیت

هرگز برای باز کردن چاه فاضلاب از کاربیت استفاده نکنید این عمل بسیار خطرناک است و می تواند منجر به انفجار و حتی مرگ افراد شود.

ریختن اسید در چاه فاضلاب

استفاده از اسید های چاه باز کن بسیار خطرناک می باشد. این محلول ها علاوه بر آسیب هایی که ممکن است به پوست و چشم شما وارد کند اگر بیش از حد استفاده شوند می تواند باعث پوسیدگی لوله فاضلاب شود.

چند نکته مهم در نگهداری از چاه

در فاضلاب نباید روغن ریخته شود به خصوص روغن موتور و روغن های صنعتی زیرا این مواد از فاضلاب سبکتر هستند و روی آن قرار می گیرند و مانع از این می شوند که فاضلاب با هوا تماس داشته باشد و تجزیه شود و در نتیجه سرعت پر شدن چاه را افزایش می دهند. از ریختن مصالح ساختمانی مثل گچ و سیمان  به درون چاه خودداری کنید زیرا باعث گرفتگی انبار چاه می شوند.

تخلیه چاه در شمیران نو تهران را به متخصصین چاه باز کن و چاه کن ما در پارس کمک بسپارید.

تماس سریع با کارشناس