اهالی باصفا و محترم بلوار دادمان در شهرک غرب و منطقه 2 تهران، شرکت تخلیه چاه تهران پارس کمک در منطقه دادمان آماده انجام کلیه خدمات تخلیه چاه، حفر چاه جدید، لایروبی و ته زنی و دیگر خدمات تخلیه چاه در دادمان تهران بصورت مطمئن و تضمینی می باشد.
تخلیه چاه در دادمان تهران مطمئن و تخصصی

انجام انواع خدمات تخلیه چاه شرکت پارس کمک در بلوار شهید دادمان تهران

شرکت پارس کمک با سال ها تجربه درخشان آماده انجام خدمات تخلیه چاه بصورت شبانه روزی و تضمینی در منطقه دو شهرداری تهران، بلوار دادمان (پونک باختری)، بزرگراه همت، بزرگراه چمران، بلوار خوردین و دیگر نقاط تهران می باشد.
منطقه تحت پوشش تخلیه چاه دادمان تهران

تماس سریع با کارشناس

پساب یا فاضلاب چیست؟

پساب یا فاضلاب به بازمانده‌ها و دورریزهای محلی، شهری یا صنعتی گفته می‌شود که عمدتاً مایع هستند. سیستم های فاضلاب برای جمع آوری آب های سطحی و یا فاضلاب های صنعتی در مجتمع های بزرگ صنعتی بسیار حائز اهمیت است، چون نفوذ سیالات به عمق خاک می تواند ضربه جبران ناپذیری را به پایه ها و تاسسیات زیر زمینی وارد نماید.

فاضلاب تولید شده در مناطقی که به سیستم‌های فاضلاب متمرکز شهری دسترسی ندارند بر سیستم‌های فاضلاب در محل تکیه می‌کنند. این فاضلاب‌ها به طور معمول یک گندانبار، زه کشی تخلیه فاضلاب و یک بخش اختیاری تصفیه در محل دارند.

فاضلاب، شامل محصولات خانگی، شهری یا زباله‌های مایع صنعتی است که معمولاً از طریق یک لوله یا فاضلاب و گاهی اوقات در یک مخزن فاضلاب دفع می‌شود.

خدمات تخلیه چاه پارس کمک در دادمان تهران

  • تخلیه چاه در دادمان تهران مطمئن و تضمینی با دستگاه های مکنده پیشرفته
  • لایروبی و ته زنی چاه های فاضلاب

چاه فاضلاب یا درواقع چاه جذبی پس از مدتی دچار رسوب شده و فاضلاب در دیواره های چاه رخنه می کند و با کمک تانکر مکنده ی تخلیه چاه  از بین نمی رود.

رسوبات موجود در چاه باعث می شود که چاه زودتر از معمول پر شود و عمر چاه کوتاه شود بنابر این نیاز به لایروبی است. لایروبی چاه فاضلاب یعنی از بین بردن مواد زائد در دیواره های چاه به وسیله تراشیدن و خارج کردن آنها.

لایروبی چاه فاضلاب به این صورت انجام می شود که شخص چاه بازکن به درون چاه رفته و به کمک ابزار مخصوص لایروبی چاه اقدام به کندن رسوبات داخل چاه فاضلاب می کند.

  • حفر چاه جدید در دادمان تهران توسط چاه بازکن حرفه ای
  • انجام خدمات تخلیه چاه مطمئن با حداقل تخریب درب چاه
  • تشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه در کمترین زمان ممکن
  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب بصورت تضمینی
  • تشخیص ترکیدگی لوله در بلوار شهید دادمان تهران
  • طوقه چینی چاه فاضلاب توسط چاه بازکن متخصص در دادمان
  •  کف تراشی چاه های فاضلاب در منطقه دو تهران
  • ترمیم و بازسازی چاه های قدیمی و بالا بردن عمر چاه
  • برطرف کردن نم حمام، آشپزخانه و توالت

مهمترین اصول ایمنی که هنگام حفر چاه فاضلاب باید رعایت شود:

  • چاه را کنار باغچه حفر نکنید و همچنین دقت کنید که کاشت هر گونه درخت، نهال و گیاه کنار چاه باعث تخریب و صدمه به آن خواهد شد.
  • حداقل فاصله 3 متری را از دیوار همسایه، درخت ها، ساختمان و حتی انباری ها رعایت کنید تا از آسیب به چاه جلوگیری کنید.
  • چاه های حفر شده باید دارای سیستم تهویه باشند و لوله تهویه نیز باید در بلندترین نقطه ساختمان قرار گیرد.
  • اندازه دهانه چاه بهتر است بیشتر از 50 سانت باشد.
  • دور چینی چاه فاضلاب یکی از مهمترین موارد رعایت اصول ایمنی در حفر چاه است. این دورچینی حتما باید با استفاده از آجر و سیمان صورت گیرد
  • لوله کشی آب سرد و گرم از روی دهانه چاه حفر شده از نظر ایمنی بسیار اشتباه است و بسیار خطرناک می باشد.
  • استفاده از گلدان برای جلوگیری از ترشح آب بر روی دیواره چاه بسیار مفید می باشد.

کارگر دحال کندن چاه فاضلاب در دادمان

اصول کاری شرکت پارس کمک در ارائه خدمات تخلیه چاه در بلوار دادمان 

رضایت مشتریان

رضایت مشتری اولین و مهم ترین خواسته ی ما در شرکت پارس کمک است. در این راستا تمام سعی و تلاش خود را می نماییم تا رضایت شما مشتریان عزیز را فراهم کنیم و با ارائه خدمات تخلیه چاه تضمینی و مطمئن و همچنین قیمت های منصفانه و مصوب اطمینان خاطر شما عزیزان را در منطقه دودمان جلب کنیم.

سرعت خدمت رسانی در دادمان تهران

شرکت تخلیه چاه پارس کمک با بهره مندی از اکیپ های های خدماتی و مجهز در سراسر تهران و همچنین بلوار شهید دادمان خدمات تخلیه چاه را در کمترین زمان ممکن و به سرعت ارائه می دهند. فقط کافی است تماس بگیرید تا با نهایت سرعت خود به آدرس شما آمده و خدمات مربوطه را ارائه دهند.

ارائه خدمات مطمئن و تضمینی تخلیه چاه در دادمان تهران

ما در شرکت تخلیه چاه پارس کمک همیشه خود را به رعایت اصول ایمنی و حرفه ای مقید می دانیم و خدمات خود را با بالاترین درصد امنیت خاطر انجام می دهیم و هرگز امنیت را فدای سرعت انجام کار نمی کنیم.

بهداشت پرسنل و تجهیزات در شرکت تخلیه چاه پارس کمک

اغلب مشاهده می شود که لباس سرویسکار تخلیه چاه و مقنی چاه و  همچنین لوازم خدماتی آنها خراب و غیر بهداشتی بوده و درصورت استفاده از آنها تمام محوطه زندگی شما را آلوده خواهند کرد ولی پرسنل شرکت تخلیه چاه پارس کمک با در اختیار گذاشتن بهترین لوازم بهداشتی و تجهیزات در اختیار سرویسکاران خود سعی در کسب رضایت بیشتر شما را دارند.

تخلیه چاه حرفه ای در منطقه دادمان تهران

سرویسکاران با تجربه و حرفه ای

از آنجایی که تخلیه چاه در خانه شما بستگی به استانداردها و شرایط خاصی دارد که تنها با دوره دیدن و تجربه بدست می آید، ما بهترین سرویسکاران تخلیه چاه و چاه کن های حرفه ای را در دادمان تهران بکار گرفته ایم تا بتوانیم انتظارات شما را براورده نماییم.

ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز

با توجه به اینکه اتفاقات پر شدن چاه ناگهانی و غیر منتظره است و نیاز فوری به خدمات تخلیه چاه، ضروری است، شرکت پارس کمک اقدام به راه اندازی خدمات شبانه روزی تخلیه چاه در محله دادمان تهران کرده است و در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی و به خصوص بلوار دادمان و منطقه دو می باشد.

"تمامی اقدامات شرکت پارس کمک در دادمان بصورت سریع و فوری، تضمینی، توسط نیروی ماهر، بوسیله تجهیزات مدرن و پیشرفته شبانه روزی و با قیمت مناسب ارائه می شوند. فقط کافی است تماس بگیرید."

09128506212