اهالی عزیز باغ فیض تهران اگر از چاه های فاضلاب سنتی استفاده می کنید حتما می دانید که چاه های فاضلاب سنتی بعد از گذشت زمان مشخصی پر می شوند و نیاز به تخلیه چاه در باغ فیض و لایروبی چاه پیدا می کنید.

اگر عمل تخلیه چاه به تعویق بیفتد و یا به شکل صحیح انجام نشود موجب وارد آمدن خسارات و صدمات سنگینی به خانه می شود. پس سریعاً اقدام کنید.

تخلیه چاه در باغ فیض تهران

شرکت تخلیه چاه پارس کمک در کمترین زمان و بصورت تضمینی برای شما چاه بازکن باغ فیض را ارسال خواهد کرد و اقدام به انجام خدمات چاه بازکنی در باغ فیض با امکانات پیشرفته و با قیمت مناسب خواهند کرد و شما را از شر آلودگی و فساد نجات خواهند داد.

خدمات تخصصی تخلیه چاه پارس کمک در باغ فیض تهران:

شرکت پارس کمک با سابقه ای طولانی در زمینه خدمات تخلیه چاه در تهران و باغ فیض تهران آماده خدمت رسانی به ساکنین محترم منطقه 5 و منطقه باغ فیض تهران می باشد.

تخلیه چاه در منطقه باغ فیض توسط شرکت پارس کمک در همه روزهای هفته و حتی روز های تعطیل و تمامی ساعات شبانه روز انجام می شود.

تخلیه چاه در باغ فیض تهران شبانه روزی و ارزان 24 ساعته

کافی است با تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

تخلیه چاه در باغ فیض تهران = 09128506212

باغ‌فیض محله‌ای است در شمال‌ غرب تهران در منطقه 5 که از جنوب به بزرگراه شهید حکیم از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه ستاری از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

در شرکت پارس کمک خدمات تخصصی زیر در منطقه باغ فیض تهران با بهترین کیفیت و کمترین خرابی و به صورت شبانه روزی انجام می شود:

  • تخلیه چاه سپتیک و جذبی بصورت تخصصی در باغ فیض تهران
  • لایروبی چاه های فاضلاب
  • کف تراشی چاه فاضلاب
  • حفر چاه جدید در باغ فیض توسط مقنی با تجربه
  • طوقه چینی و کول گذاری
  • بازسازی و تعمیر چاه کهنه

تخلیه چاه در باغ فیض تهران شبانه روزی و ارزان 24 ساعته

تماس سریع با کارشناس

چرا باید شرکت پارس کمک را انتخاب کنیم؟

شرکت پارس کمک همواره اصول زیر را برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز در باغ فیض تهران در نظر می گیرد:

  • آماده خدمت رسانی 24 ساعته و شبانه روزی در منطقه باغ فیض تهران می باشد.
  • تیم متخصص و با تجربه را به کار می گیرد.
  • قیمت خدمات همگی رقابتی و طبق نرخ اتحادیه تخلیه چاه می باشد.
  • تخلیه چاه توسط تانکر های ساکشن مجهز و پیشرفته انجام می شود.
  • در کمترین زمان ممکن نیروی متخصص به محل باغ فیض ارسال می کند.

پیدا کردن محل دقیق چاه فاضلاب چگونه صورت می گیرد؟

ممکن است محل درب چاه فاضلاب مشخص نباشد، در این صورت به چند روش می توان محل دقیق چاه فاضلاب را تعیین کرد. در زیر به برخی از روش های پیدا کردن محل درب فاضلاب اشاره می کنیم: به صدای فاضلاب گوش دهید فاضلاب چون از قسمت بالای چاه وارد چاه فاضلاب می شود معمولا در لحظه ریخته شدن به چاه تولید صدا می کند. این موضوع کمک می کند تا زمانی که شیر آب به مدت طولانی باز است با گوش کردن به صدای آب محل چاه فاضلاب را تعیین کنیم. این روش معمولا دقیق نیست ولی در بعضی موارد جواب می دهد.

تماس سریع با کارشناس

به چیدمان موزاییک ها دقت کنید معمولا معماران برای اینکه محل چاه فاضلاب را نشانه گذاری کرده باشند معمولاً موزاییک های اطراف دهانه چاه را به شکل متفاوتی می چینند. به عنوان مثال خواب موزاییک ها را متفاوت از بقیه در نظر می گیرند. این روش حتی در بعضی از ساختمان های مدرن نیز به کار گرفته می شود.

فاصله چاه با دیوارهای اطراف را در نظر بگیرید اگر مقنی چاه فاضلاب را به شکل اصولی و با توجه به نکات استاندارد حفاری حفر کرده باشد چاه باید با دیوار های همسایه بیشتر از 3 متر فاصله داشته باشد. با دقت به این موضوع می توان محل تقریبی چاه را تخمین زد.

کف ساختمان را بکنید اگر هیچ کدام از روش های بالا جواب نداد و نتوانستید محل دقیق چاه فاضلاب را پیدا کنید آخرین راه کندن کف ساختمان است. برای اینکه خسارت و خرابی کمتری به بار بیاید بهتر است یکی از خروجی های آب ساختمان را انتخاب کنید و اطراف آن را بکنید تا لوله را پیدا کنید و با دنبال کردن لوله محل دهانه چاه را پیدا کنید.

 برای انجام خدمات تخلیه چاه در باغ فیض تهرن با شرکت پارس کمک تماس بگیرید 09128506212