«برای تخلیه چاه در اندرزگو و تخلیه چاه در بلوار اندرزگو شرکت پارس کمک بهترین انتخاب شماست»

تخلیه چاه با ماشین های های ساکشن پیشرفته توسط متخصصین چاه باز کن کاربلدو حرفه ای که دوره های آموزشی لازم را گذرانده اند را در پارس کمک تجربه کنید. قیمت های منصفانه و ارزان و کیفیت بالای خدمات دلیل برتری ماست.

خدمات شرکت پارس کمک در اندرزگو تهران

تخلیه چاه در اندرزگو چگونه انجام می شود؟

در ادامه روند تخلیه چاه در اندرزگو تهران را برای شما شرح می دهیم:

چاه پر شده نشانه هایی دارد به عنوان مثال انتشار بوی بد فاضلاب که به دلیل خروج گازهای فاضلاب از آن می باشد و یا زیاد شدن حشرات ریز در آشپرخانه و اطراف دهانه چاه. نشانه دیگر پر شدن چاه می تواند بالا آمدن آب از کفشور ها باشد.

با مشاهده این نشانه ها بهتر است خودتان دست به کار نشوید و از یک متخص چاه باز کن کمک بگیرید. متخصصین چاه باز کن شرکت پارس کمک با تماس شما بلافاصله در محل حاضر می شوند و به بررسی مشکل می پردازند. پس از کشف علت که ممکن است گرفتگی لوله ها و یا پر شدن چاه باشد اقدامات مناسب برای هر مورد را انجام می دهند.

اگر مشکل پر شدن چاه باشد باید بلافاصله تخلیه شود چون به تعویق انداختن تخلیه چاه در اندرزگو ممکن است باعث ریزش چاه شود. برای تخلیه چاه در اندرزگو شرکت پارس کمک از ماشین های ساکشن جدید تخلیه چاه در اندرزگو استفاده می کند. این ماشین ها دارای شیلنگ های طویلی هستند که قطر آن ها متناسب با دهانه معمول چاه ها می باشد. این شیلنگ ها به تانکر تخلیه چاه متصلند و با مکش سریع و پر قدرتی که دارند فاضلاب را مکیده و به درون تانکرهایی که روی ماشین قرار دارد فاضلاب را منتقل می کنند.

سپس این فاضلاب در محل مشخصی تخلیه و مدفون می شود و سپس محل از آلودگی پاک می شود.

تماس سریع با کارشناس

برای تخلیه چاه در اندرزگو و منطقه یک تهران با شرکت پارس کمک تماس بگیرید.

گاهی اوقات به دلیل قدیمی بودن چاه و یا اینکه مدت زمان زیادی از استفاده از آن می گذرد نیاز به لایروبی چاه داریم به این صورت که دستگاه لجن کش وارد چاه شده و لجن های کف چاه را می کشد و همچنین فرد چاه باز کن با تراشیدن رسوبات چسبیده به دهانه چاه، چاه را پاکسازی می کند. لایروبی و لجن کشی چاه های فاضلاب باعث می شود ظرفیت چاه بالا برود و عمر چاه طولانی تر شود.

بیشتر بدانید: تخلیه چاه به چه روش هایی انجام می شود؟

فعالیت های شرکت پارس کمک در زمینه تخلیه چاه در اندرزگو

  • تخلیه چاه در اندرزگو با دستگاه مکنده با کمترین خرابی و آسیب به چاه
  • تخلیه چاه در اندرزگو تهران با کمترین خرابی
  • احیاء چاه کهنه و قدیمی در  اندرزگو تهران
  • لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب در  اندرزگو 
  • حفر چاه نو در اندرزگو
  • رفع بوی بد چاه
  • طوقه چینی و کول گذاری در اندرزگو

تخلیه چاه در اندرزگو تهران

تماس سریع با کارشناس

اصولی که هنگام حفر چاه باید رعایت کرد

گاهی اوقات نیاز به حفر چاه جدید در اندرزگو دارید. برای اینکه چاه پس از مدتی دچار ریزش و مشکلات دیگر نشود لازم است که نکاتی را هنگام حفر آن در نظر گرفت

فرد چاه کن آموزش دیده و با تجربه باشد:

اولین نکته در جلوگیری از ریزش چاه، حفر چاه توسط چاه کن های حرفه ای می باشد. کندن چاه یک کار تخصصی است و باید اصول بسیاری را برای حفر یک چاه جدید به کار برد. بنابر این این کار را به افراد حرفه ای و متخصص در زمینه تخلیه چاه بسپارید.

طوقه چینی انجام شود:

یکی از موارد دیگر که هنگام حفر چاه باید حتماً رعایت شود طوقه چینی چاه می باشد. طوقه چینی باعث استحکام دهانه چاه می شود. آجر و سیمان به کار رفته در طوقه چینی باید از مواد مرغوب باشند.

کارگرانی که مشغول طوقه چینی هستند حتما از کلاه و دستکش ایمنی استفاده کنند. هنگام طوقه چینی بین آجر ها نباید هیچ فاصله ای وجود داشته باشد.

فاصله از چاه های مجاور رعایت شود:

اگر در محل حفر چاه چاه های دیگری هم وجود دارد باید دقت کنید که فاصله مناسبی از یکدیگر داشته باشند. این فاصله حداقل باید 3 متر باشد.

کول گذاری چاه به درستی انجام شود:

یکی دیگر از اصول حفر چاه که برای جلوگیری از ریزش چاه ضروری است  کول گذاری چاه می باشد که درصورتی که به درستی انجام شود باعث افزایش طول عمر چاه و جلوگیری از ریزش چاه می شود.

کول استوانه ای سیمانی است که در اندازه های مختلف وجود دارد و برای محکم کردن چاه استفاده می شود. کول گذاری باعث می شود تحمل دیواره چاه بیشتر شده و دیرتر دچار ریزش شود.

در پایان اگر نیاز به دریافت هرگونه اقدامی در زمینه تخلیه چاه در اندرزگو داشتید شرکت پارس کمک را انتخاب کنید و از تخصص و مهارت ما مطمئن باشید.

تماس سریع با کارشناس

«هدف ما جلب رضایت شماست.»