پر شدن چاه فاضلاب و انتشار بوی بد آن در محل اتفاق بسیار ناخوشایندی است که باعث دردسر برای اهالی ساختمان می شود. برای تخلیه چاه دربند می توانید با شرکت پارس کمک تماس بگیرید و از خدمات تخلیه چاه شبانه روزی در دربند بهره مند شوید.

اهالی محترم دربند می توانند در هر ساعتی از روز و حتی روزهای تعطیل و جمعه ها با شرکت پارس کمک تماس بگیرند و هر گونه خدمات در زمینه تخلیه چاه در دربند را با بالاترین کیفیت و قیمت ارزان دریافت کنند.

شرکت پارس کمک سال هاست فعالیت های مربوط به تخلیه چاه دربند مانند لایروبی چاه، حفر چاه جدید، کف تراشی بوسیله پمپ لجن کش و ... را به صورت کاملاً حرفه ای انجام می دهد و در این زمینه تجربه ی بالایی دارد.

تخلیه چاه دربند با تجهیزات پیشرفته

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تخلیه چاه دربند چه زمانی باید انجام شود و روش های تخلیه چاه فاضلاب چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که جواب این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال قدمت چاه فاضلاب، هرچقدر چاه قدیمی تر باشد کارایی خود را بیشتر از دست داده و زودتر پر می شود.

عمق چاه های فاضلاب هم با یکدیگر متفاوت است و هرچه عمق چاه کمتر باشد زودتر پر می شود. علاوه بر این ها قدرت کشش خاک هم در زمان پر شدن چاه تأثیر می گذارد و هرچه جنس خاک کشش بیشتری داشته باشد چاه دیرتر پر می شود.

چاه های فاضلاب به هر حال پس از گذشت زمان مشخصی پر می شوند و نیاز به تخلیه چاه فاضلاب دربند پیدا می کنید. در صورت پر شدن چاه فاضلاب و نیاز به تخلیه چاه دربند کافی است با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا در زمان کوتاهی بلافاصله در محل حاضر شده و اقدام به رفع مشکل شما نمایند.

روش تخلیه چاه دربند به این صورت است که مقنی های باتجربه ما در شرکت پارس کمک پس از بازرسی چاه و پیدا کردن درب آن بوسیله ی تجهیزات پیشرفته تخلیه چاه مانند ماشین های ساکشن، فاضلاب موجود در چاه را تخلیه کرده و از چاه خارج می کنند.

تجهیزات پیشرفته تخلیه چاه امروزه جایگزین روش های قدیمی شده و باعث بالاتر رفتن سرعت و همچنین کیفیت تخلیه چاه دربند شده است.

پس از تخلیه چاه فاضلاب دربند ممکن است نیاز به لایروبی و ته تراشی چاه فاضلاب باشد. معمولا بعد از چند بار خالی کردن چاه باید اقدام به لایروبی و ته تراشی چاه نمود. روش لایروبی به این شکل است که لایه های ضخیم چسبیده به دیواره و کف چاه را بوسیله ابزارهای مخصوص این کار مانند پمپ های لجن کش کنده و از چاه خارج می کنند که این عمل باعث افزایش کارایی چاه می شود.

اما در مواردی چاه پس از تخلیه قابل استفاده نیست و به حدی آسیب دیده که تخلیه چاه دربند مشکلی را حل نمی کند و مشکل ریزش چاه وجود دارد در این مواقع باید اقدام به حفر چاه جدید نمود.

بیشتر بدانیم: همه چیز درباره حفر چاه جدید

تماس سریع با کارشناس

خدمات تخلیه چاه دربند شرکت پارس کمک

  • تخلیه چاه سپتیک و جذبی بصورت تخصصی در دربند تهران
  • لایروبی و رسوب زدایی چاه های فاضلاب
  • کف تراشی چاه فاضلاب بوسیله پمپ لجن کش
  • ارائه مشاوره رایگان
  • حفر چاه جدید در دربند تهران توسط مقنی با تجربه
  • طوقه چینی و کول گذاری چاه به صورت حرفه ای
  • بازسازی و تعمیر چاه های قدیمی
تلفن تماس: 09128506212

برای تخلیه چاه دربند و خیابان های فناخسرو (ثبت)، خیابان غلام جعفری (جعفرآباد) و خیابان ظهیرالدوله با شرکت پارس کمک در تماس باشید.

نکات ایمنی هنگام تخلیه چاه دربند را جدی بگیرید

گازگرفتگی افراد چاه باز کن خبری است که زیاد می شنویم و علت آن گاز های سمی درون چاه فاضلاب است. علاوه بر خطر گازگرفتگی اتفاقات ناگوار دیگری هم ممکن است اتفاق بیفتد به عنوان مثال نباید ته مانده سیگار و یا بریت به درون چاه انداخت چون گاز های درون چاه مشتعل شده و انفجار رخ می دهد.

معمولا گاز های آمونیاک، هیدروژن سولفوره، متان و گاز کربنیک در چاه ها وجود دارند که سمی و خطرناکند و علاوه بر اینکه ممکن است باعث گازگرفتگی شوند بی احتیاطی و ایجاد جرقه ای می تواد منجر به انفجار و شعله ور شدن چاه شود.

قبل از ورود به چاه باید از وجود گازهای سمی درون آن مطمئن شد.

وجود گاز های سمی توسط بو کردن قابل تشخیص نیست چون برخی از این گاز ها فاقد بو و رنگ هستند و ممکن است باعث مسومیت و بی هوشی فرد در دهانه چاه شوند و فرد به داخل چاه سقوط کند.

برای تخلیه چاه دربند، حفر چاه دربند، لایروبی و کف تراشی و هر نوع فعالیت دیگری که مربوط به چاه های فاضلاب می شود می توانید روی شرکت پارس کمک حساب کنید.

تماس سریع با کارشناس