تخلیه چاه فوری در جلفا استان تهران یکی از خدمات قابل ارائه شرکت پارس کمک در منطقه 3 می باشد.

منطقه جلفا تهران هم چنان دارای چاه های فاضلاب سنتی است که بعد از گذشت زمان مشخصی پر شده و نیاز به تخلیه چاه در جلفا پیدا می کنید. ساکنین این منطقه می توانند برای دریافت خدمات شبانه روزی تخلیه چاه در جلفا تهران با پارس کمک تماس بگیرند.

خدمات پارس کمک در جلفا تهران

پارس کمک 15 سال سابقه در زمینه تخلیه چاه در جلفا تهران و دیگر مناطق شهر تهران دارد. خدمات سریع و فوری، تیم متخصص، قیمت مناسب، تجهیزات پیشرفته، خدمات شبانه روزی، تضمینی بودن خدمات و ... باعث شده مشتریان به پارس کمک اعتماد کنند.

خدمات پارس کمک در تخلیه چاه جلفا

پارس کمک در محله جلفا تهران خدمات زیر را بصورت شبانه روزی ارائه می دهد:

تخلیه چاه فاضلاب در جلفا تهران:

نشانه های پر شدن چاه شامل استشمام بوی بد، زیاد شدن سوسک و موش، خروج کند آب و ... می باشد. پس از مشاهده این موارد با یک شرکت معتبر تخلیه چاه در جلفا تهران تماس بگیرید. پس از تماس شما با پارس کمک نیروی چاه باز کن خبره در محل حاضر می شود و نسبت به رفع مشکل شما اقدام می کند.

اگر مشکل واقعا پر شدن چاه باشد بوسیله ی دستگاه مکنده پرقدرت فاضلاب را مکش کرده و به درون تانکر تخلیه چاه می ریزند. سپس این فاضلاب را در محل مشخصی تخلیه و مدفون می کنند.

بیشتر بدانید: چاه فاضلاب به چه دلایلی پر می شود؟

رعایت تمیزی محل بعد از تخلیه چاه جلفا به خوبی انجام می شود و این تضمین را به شما می دهیم که کوچکترین آسیبی به چاه وارد نمی شود.

تماس سریع با کارشناس

لایروبی چاه فاضلاب:

چاه فاضلاب پس از مدتی دچار فرسودگی شده و دیواره ی آن بوسیله ی رسوبات سفت و محکم شده و این لایه های ضخیم لجن ظرفیت چاه را افزایش داده و باعصث می شود چاه زود پر شود.لایروبی باعث می شود چاه رسوب زدایی شده و کارایی آن افزایش یابد.

لایروبی چاه پس از تخلیه چاه در جلفا تهران انجام می شود. 

حفر چاه فاضلاب:

گاهی چاه به اندازه ای آسیب دیده که باید یک چاه جدید حفر کرد و تعمیر چاه فایده ای ندارد. گاهی نیز نیاز به حفر چاه برای یک ساختمان تازه ساخته شده داریم. پارس کمک حفر چاه جذبی را در مدت زمان کمی انجام می دهد.

برپایی سپتیک تانک:

سپتیک تانک ها نوعی از چاه ها هستند که در بعضی مناطق کاربرد دارند و به دلیل آلودگی زیستی کمتری که دارند مورد توجه قرار گرفته اند. پارس کمک آماده برپایی حوضچه های سپتیک در منطقه جلفا تهران می باشد.

مرمت چاه و احیاء آن:

اگر چاه آسب دیده تعمیر نشود با خطر ریزش رو به رو است. برای جلوگیری از این خطرات باید به مرمت چاخ آسیب دیده پرداخت. برای تعمیر چاه می توان کول گذاری کرد و یا طوقه چینی چاه را مرمت کرد.

مزایای تعمیر چاه فاضلاب

در بعضی موارد شاهد چاه هایی هستیم که آسیب جدی دیده اند و در معرض ریزش قرار دارند و یا زود به زود پر می شوند. در این موارد باید اقدام به نوسازی و تعمیر چاه بپردازیم.

تعمیر و مرمت چاه مزیت های زیر را به همراه دارد:

تعمیر چاه فاضلاب

  • افزایش بازده و کارایی چاه
  • دیر پر شدن چاه
  • افزایش ظرفیت چاه
  • رفع خطر نم زدگی و نشست ساختمان

بنابر این بهتر است پس از تخلیه چاه در جلفا اقدام به تعمیر چاه نمود.

برتری پارس کمک به خاطر رعایت موارد زیر است:

  •  پارس کمک از تیم متخصص چاه بازکن و چاه کن برخوردار است.
  • قیمت خدمات در پارس کمک تحت نظارت اتحادیه می باشد.
  • سرعت انجام خدمات بواسطه ی استفاده از تجهیزات پیشرفته بسیار بالاست.
  • کلیه خدمات شرکت پارس کمک بصورت تضمینی ارائه می شوند.
  • سال ها سابقه باعث شده تجربه ی بالایی در زمینه تخلیه چاه در جلفا داشته باشیم.
  • حضور به موقع در محل
  • خدمات شبانه روزی

و...

نکته ای در رابطه با تخلیه فاضلاب

 تخلیه فاضلاب ها، باید براساس استاندارد هایی باشد. این استانداردها بر اساس غلظت آلوده کننده ها محاسبه می شوند و رعایت این استانداردها تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست ضروری می باشد

فاضلاب خروجی نباید دارای بوی نامطبوع بوده و حاوی کف و اجسام شناور باشد.

تماس سریع با کارشناس

برای تخلیه چاه در جلفا تهران از میان شرکت های سیاری که در تهران فعالیت می کنند پارس کمک را انتخاب کنید و از ویژگی های برتر آن برخوردار شوید.

«تضمینی بودن خدمات ما دلیل برتری ماست»