اگر در حوالی بلوار سرو زندگی می کنید و چاه فاضلاب شما از نوع جذبی و یا سپتیک تانک می باشد در هر زمانی که نیاز به تخلیه چاه در بلوار سرو داشته باشید می توانید با خیالی آسوده از نتیجه ی کار با شرکت پارس کمک تماس بگیرید تا تیم متخصص چاه بازکن پارس کمک به یاری شما بشتابند

خدمات تخلیه چاه در بلوار سرو تهران شبانه روزی بوده و قیمت تخلیه چاه در بلوار سرو کاملا رقابتی و منصفانه می باشد. پس از تماس شما بلافاصله تیم پارس کمک با ماشین های ساکشن در محل حاضر شده و اقدام به تخلیه چاه فوری در بلوار سرو می کنند.

تخلیه چاه در بلوار سرو تهران

فعالیت های پارس کمک در بلوار سرو تهران

پارس کمک با سال ها تجربه در زمینه تخلیه چاه در تهران توانسته به یکی از شرکت های معتبر تخلیه چاه در تهران و بلوار سرو تبدیل شود. کیفیت خدمات ارائه شده در پارس کمک عامل مهمی در جذب مشتریان و رضایت ان ها است.

در ادامه خدمات پارس کمک در بلوار سرو تهران را معرفی می کنیم:

تخلیه چاه در بلوار سرو

برای تخلیه چاه در بلوار سرو تهران ابتدا سرویس کار آموزش دیده پارس کمک پس از بررسی چاه روش مناسب برای تخلیه چاه در خیابان سرو را انتخاب کرده و وضعیت انشعابات لوله های فاضلاب و درون چاه را بررسی می کند.

سپس سعی می شود با کمترین خرابی و کثیف کاری نسبت به باز کردن سر چاه فاضلاب اقدام می شود. پیدا کردن محل چاه فاضلاب گاهی به آسانی صورت نمی گیرد و نیاز به تجربه و یا تجهیزات خاصی دارد.

روش تخلیه چاه در محله ی سازمان آب به این شکل است که شیلنگ دستگاه های مکنده و ساکشن به درون چاه فرستاده می شود و فضولات و پسماندها را مکش کرده و به داخل تانکر های حمل فاضلاب که روی کامیون تعبیه شده اند انتقال داده می شود.

گاهی ممکن است چاه فاضلاب به دلیل کهنه بودن و قدمت بالای آن ریزش کرده باشد و یا مواد جامد و حل نشدنی در آن به حدی رسیده باشد که دیگر تخلیه چاه به صرفه نباشد و نیاز به حفر چاه نو در بلوار سرو داشته باشید.

پارس کمک همچنین آماده ارائه خدمات تخلیه چاه در سعادت آباد تهران نیز می باشد.

لایروبی چاه فاضلاب در بلوار سرو تهران

لایروبی چاه یکی از عملیات های مخصوص چاه است که در آن بخشهای مختلف چاه را پاک سازی کرده و اقدام به لایروبی آن می کنند.

چاه پس از لایروبی احیاء شده و قدرت جذب آن بالا می رود. لایه ها فاضلاب در طول سالیان سال به دیواره ها و کف چاه چسبیده اند و بر روی آن لایه های ضخیم ایجاد کرده اند. این لایه ها باعث جلوگیری از جذب آب می شود و جلوی فعالیت چاه را می گیرد.

در واقع این لایه ها باعث زودتر پر شدن چاه می شوند و برای کارکرد بهتر چاه باید این لایه ها از بین بروند.

لایروبی و کف تراشی چاه به این صورت است که پس از تخلیه چاه فردی وارد چاه شده و رسوب های دیواره و کف را می تراشد و آن ها را از داخل چاه خارج می کند.

حفر چاه فاضلاب در بلوار سرو تهران

اگر به هر دلیلی نیاز به حفر چاه جدید در بلوار سرو تهران داشتید می توانید با گروه پارس کمک تماس بگیرید تا حفر انواع چاه های جذبی و سپتیک در بلوار سرو تهران را در عرض مدت کمی برای شما انجام دهد.

حفر چاه کار تخصصی است که اگرچه شاید هر کسی قادر به انجام آن باشد اما شرایطی دارد که باید رعایت شود وگرنه چاه استحکام لازم را نداشته و پس از گذشت مدت زمانی دچار فرسایش و ریزش می شود.

برای حفر چاه جذبی لازم است که میله چاه کاملا عمودی و مستقیم حفر شود و در صورت رسیدن به سنگ های بزرگ به جای کج کردن مسیر میله چاه سنگ ها را از بین برد.

کول گذاری، طوقه چینی، استفاده از گلدانی مناسب برای دهانه چاه نیز از مواردی هستد که باید رعایت شود.

رعایت نکات ایمنی هنگام حفر چاه را فراموش نکنید.

برای آشنایی با شغل مقنی گری این مطلب را مطالعه کنید: با مقنی گری و تاریخچه آن بیشتر آشنا شوید.

دیگر خدمات پارس کمک در محله سرو تهران:

رفع نم و رطوبت، تشخیص محل دقیق درب چاه، برطرف کردن بوی بد فاضلاب، باز و بسته کردن درب چاه، ارائه مشاوره رایگان و کلیه خدمات مرتبط با لوله بازکنی و تخلیه چاه در بلوار سرو تهران

موقعیت مکانی بلوار سرو تهران

بلوار سرو، بلوار اصلی سعادت آباد است. بلوار سرو شرقی از میدان فرهنگ به سمت غرب را شامل می شود. خیابان علامه شمالی در اواسط بلوار سرو شرقی قرار گرفته است.

بلوار دریا موازی با بلوار سرو  و در ضلع جنوبی سعادت آباد قرار گرفته و سعادت آباد و شهرک غرب را از هم جدا می کند.

بلوار سرو در سعادت آباد و در مناطق 1 و 2 تهران قرار دارد.

خیابان سرو در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد و در اطراف میدان کاج (میدان شهید حسن تهرانی) واقع شده است و با میدان فرهنگ، بلوار سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار فرحزادی همسایه است.

 

جلب اعتماد و رضایت شما اولویت ماست.