تخلیه لجن گیر یا سپتیک یکی از روش هایی است که بسیاری از شرکت ها در مناطق مختلف برای جداسازی آب از لجن و همچنین جمع آوری پسماند از آن استفاده می کنند. 

در صورتی که به دنبال یک شرکت معتبر و حرفه ای برای انجام خدمات تخلیه چاه سپتیک و لایروبی چاه فاضلاب در دلاوران تهران هستید، می توانید با کارشناسان پارس کمک تماس بگیرید تا تیم متخصص تخلیه چاه سپتیک در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند. 

دلاوران در منطقه 4 تهران قرار دارد و اگر شما در  دلاوران و یا اطراف آن مانند: شهرک ولیعصر، عباسیه، پارک جنگلی قوچک، پاسداران ،قاسم‌آباد، لویزان، شیان و غیره سکونت دارید و چاه سپتیک شما دچار گرفتگی و یا مشکلات دیگر شده است با تخلیه چاه سپتیک در دلاوران تهران زیر نظر تیم حرفه ای پارس کمک تماس بگیرید.

از ویژگی های منحصر به فرد پارس کمک در منطقه دلاوران تهران شبانه روزی بودن، قیمت مناسب و تجهیزات بروز و پیشرفته است.

تماس سریع با کارشناس

تخلیه و لایروبی چاه سپتیک در دلاوران تهران

تحلیه و لایروبی چاه سپتیک در دلاوران تهران به این صورت است که پس از تماس شما با مرکز،تیم تخلیه و لایروبی چاه فاضلاب و سپتیک در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و پس از بررسی های لازم  روی چاه سپتیک شما، در صورتی که نیاز به لایروبی چاه سپتیک را تشخیص دهند، لایروبی را آغاز می کنند. در برخی از مواقع نیز با استفاده از مایعات تخلیه چاه سپتیک انجام می شود.

نحوه تخلیه چاه سپتیک دلاوران تهران

روند انجام تخلیه چاه سپتیک بصورت مکانیزه و و با استفاده از پمپ های قوی کف کش انجام می شود و به این صورت است که پس از پر شدن چاه سپتیک در کف چاه قرار می دهند و در مخزن های تخلیه چاه در دلاوران پمپاژ می شود تا در محل مورد نظر بصورت بهداشتی دفع شود.

تخلیه و لایروبی چاه سپتیک با استفاده از بروزترین تجهیزات

لایروبی سپتیک در دلاوران تهران 

در تخلیه چاه سپتیک در لداوران تهران واقع در صورتی که کارشناس نیاز به لایروب بعد از تخلیه چاه را ضروری تشخیص دهد، حتما این کار انجام می شود تا از بروز خسارات بیش تر جلوگیری شود. در این حالت یک فرد ماهر و مجرب به داخل چاه می رود تا با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد لایه های لجن و چربی موجود در  کف و دیواره های چاه فاصلاب را تخلیه نماید.

امتیازات چاه سپتیک:

  • حفظ سلامت محیط زیست
  • دفع فاضلاب های صنعتی و انسانی بصورت کاملا بهداشتی
  • امکان نصب آسان در محل مورد  مورد نظر
  • صرفه بالای اقتصادی نسبت به روش های سنتی
  • تخلیه اسان و بدون نیاز به تخریب محل درب چاه فاضلاب

و ده ها خدمات دیگر که می توانید برای انجام انواع خدمات تخلیه چاه در تهران با پارس کمک تماس بگیرید.

 تخلیه چاه سپتیک در دلاوران تهران

تخلیه چاه و یپینک لوله گوچوگ

سپتیک تانک یک مخزن ذخیره موقت فاضلاب است که پس از چند مرتبه پر و خالی شدن مخزن، به مرور لایه ای از رسوبات و فاضلاب دیواره های سپتیک راپوشش می دهند.

این لایه های رسوبی و فاضلابی باعث کاهش حجم مخزن شده و  در مدت زمان کوتاهی چاه سپتیک نیاز به تخلیه خواهد داشت.

این لایه ها همچنین، آسیب هایی مانند بوی بد فاضلاب را به همراه خواهد داشت که با توجه به نوع کاربری چاه(فاضلاب صنعتی و فاضلاب انسانی) بوی تند و زننده ای را از خود ساتع می کنند.

چاه سپتیک دارای ویژگی ها و مزیت هایی است که برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به آن لازم است تا به صورت دوره ای تخلیه و لایروبی روی آن صورت گیرد.

تخلیه چاه سپتیک دلاوران تهران زیر نظر پارس کمک، با تیم حرفه ای و مجرب، آمادگی خود را برای عقد قرارداد با شرکت هایی که برای سرکشی به چاه سپتیک خود به دنبال یک شرکت مطمعن می باشند اعلام می دارد.