همه ی ما در طی سال حداقل یکبار کارمان به لوله بازکن می افتد. خرابی، گرفتگی یا ترکیدن لوله های آب می تواند زندگی ما را با مشکلات زیادی مواجه کند زیرا برای نوشیدن آب، سیستم گرمایش خانه، سرویس بهداشتی و هر آنچه که در بخش‌ های مختلف ساختمان با آب سروکار دارد نیاز به یک سیستم لوله‌ کشی بدون نقص داریم. اگرچه ما به صورت مداوم نیازمند لوله کش نیستیم ولی باید در صورت بروز هرمشکل بتوانیم با بهترین لوله بازکنی تهران تماس بگیریم. پیدا کردن یک لوله‌ کش حرفه‌ ای یا شرکت لوله بازکنی معتبر در تهران بسیار مهم است، زیرا لوله باز کنی نیاز به اصول خاصی دارد که نصب و تعمیرات آن باید توسط یک فرد متخصص و حرفه‌ای انجام شود.

اگر لوله‌های یک ساختمان بترکند یا مشکلات دیگری برایشان ایجاد شود تنها متخصصین لوله‌کشی ساختمان که دارای توانایی لازم برای این کار باشند می‌توانند آن‌ها را شناسایی و تعمیر کنند. بنابراین بهتر است با ویژگی‌ ها و خصوصیات بهترین لوله بازکنی تهران آشنا شویم تا در هنگام بروز مشکلات مربوط به تعمیرات لوله و تاسیسات ساختمان به متخصص قابل اعتماد مراجعه کنیم.

ویژگی های یک شرکت لوله بازکنی حرفه ای در تهران چیست؟

لوله کشی ساختمان یکی از بخش های بسیار مهم آن به حساب می آید بنابراین باید برای انتخاب یک لوله بازکن حرفه ای دقت و حساسیت زیادی را به خرج دهید زیرا اگر این کار به درستی انجام نشود ممکن است شاهد بروز مشکلات بیشتر در ساختمان و همچنین به هدر رفتن زمان و پول بیشتر از جیبتان باشید. پس بهتر است با آگاهی کامل برای اینکار اقدام کنید و از قبل ویژگی های بهترین لوله بازکنی تهران را به درستی بدانید. در این مطلب ما ویژگی های بهترین لوله بازکنی تهران را توضیح داده ایم تا بتوانید با این ویژگی ها آشنا شوید و این کار را راحتر و سریع تر انجام دهید.

1- مشتری مداری

مهم ترین ویژگی بهترین شرکت لوله بازکنی حرفه ای در تهران این است که با رفتار درست با مشتری برخورد کند و ارتباط خوبی با آن ها داشته باشد و حقوق مشتری را رعایت کند. همچنین خواسته و نیاز مشتری را هدف کار خود قرار دهد.

یک شرکت لوله بازکنی مشتری مدار این ویژگی ها را دارد:

  • سر وقت آمدن و شروع به کار کردن
  • برخورد محترمانه شخص لوله کش و دستیارش هنگام مراجعه حضوری و غیرحضوری
  • عدم مزاحمت برای همسایگان حین کار

2- سابقه کار لوله بازکن

با توجه به حساسیت لوله کشی و لوله بازکنی ساختمان ها و تاسیسات بهتر است کسی را به عنوان متخصص این کار انتخاب کنید که از سابقه کار نسبتا بالایی برخوردار باشد و آموزش های لازم را دیده باشد. زیرا شخص تازه کار شاید نتواند به درستی از مشکلات به وجود آمده مطلع شده و از نحوه کار آن سر درآورد و این عدم تخصص میتواند به ضرر مشتری تمام شود. پس بهتر است یک شخص یا شرکتی را برای اینکار انتخاب کنید که دارای سابقه کار و تخصص کافی در این مهارت باشد تا دچار مشکل دیگری بعد از اتمام کار لوله بازکنی نشوید.

3- دستمزد منصفانه

همیشه موضوع پول و دستمزد برای همه مهم بوده است اما در این بین کسانی هستند که به راحتی پول بیشتر را برای ارائه خدمات خود از مشتری دریافت میکنند و در آخر زمانی مشتری متوجه این موضوع میشود که دیگر دیر شده است. برای این که از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنید بهتر است از طریق چند شرکت لوله بازکنی معتبر از نحوه محاسبه دستمزد آنها مطلع شوید تا ضرری در این خصوص شامل حالتان نشود.

4- مجوز لوله بازکنی

توجه داشته باشید که شخص و یا شرکت تاسیساتی که برای انجام لوله بازکنی انتخاب کرده اید مجوز و پروانه کار داشته باشند و در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه فعالیت خود را انجام دهند، که اگر رفتار غیرعادی و یا مشکلات دیگر در لوله کشی به وجود آمد مشتری بتواند به مراجع قانونی شکایت کند. ولی اگر مجوز فعالیت نداشته باشند در صورت بروز هرگونه مشکل دست مشتری به جایی بند نیست و متحمل ضرر و زیان جبران ناپذیری خواهد شد.

5- تجهیزات و ابزار کار لوله بازکنی

بهترین لوله بازکنی تهران

بهتر است قبل از آمدن لوله کش به ساختمانتان از او درباره تجهیزاتش سوال کنید زیرا برای انجام کار حرفه ای و تخصصی، داشتن وسایل و تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار است. وسایلی که باید همراه داشته باشد مانند پمپ لوله باز کنی،آچار شلاقی، تسمه ای و فرانسوی که برای باز و بسته کردن ،انبردست های مختلف دستی و برقی، لوله پلیکا، زانویی و گیره لوله کشی و همین طور تمام تجهیزات لازمی که برای خرابی و یا نصب مورد نیاز است باید به همراه داشته باشد.

6- رضایت کامل مشتری

هر اندازه کیفیت خدمات ارائه شده بیشتر باشد رضایت مشتری نیز بیشتر میشود و این موضوع از هر سرمایه ای برای آن اپراتور با ارزش تر خواهد بود. زیرا اگر لوله بازکن رضایت مشتری را فراهم کند، هر مشتری به راحتی آن را به دیگران معرفی میکند و به تعداد مشتری ها افزوده می شود و این کار باعث رونق و گسترگی کار شرکت و شخص میشود. اما عدم رضایت مشتری میتواند ضربه ای بزرگ به کسب و کار شخص وارد کند.

7- رعایت کردن تمیزی در محیط کار

یکی دیگر از ویژگی های بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران این است که شخص لوله باز کن باید به تمیزی و مرتب بودن محیط اطرافش بسیار توجه کند زیرا شلوغی محیط در حین کار باعث حواس پرتی خود شخص میشود و ممکن است نتواند ابزار و تجهیزات خود را سریع و آسان در دسترس داشته باشد و کارش را به درستی انجام دهد و این کار عدم رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت.

8- تضمینی بودن خدمات

یک شرکت لوله بازکنی معتبر از نتیجه کار خود مطمئن است و تضمین کار خود را به مشتری می دهد تا مشتری با خیال راحت بتواند به کار اعتماد کند.یک شرکت لوله بازکنی معتبر این تضمین را به مشتری می دهد که در صورت عدم رضایت از کار شخص و یا شرکت دوباره کار را برایش بدون هزینه انجام میدهد.

9- ارائه خدمات در 24 ساعت شبانه روز

بعضی وقت ها ممکن است لوله های ساختمان محل زندگی شما در ساعاتی از شب دچار مشکل شود و این مشکل نیز میبایست هرچه سریع تر رفع شود تا از بروز اتفاقی بدتر جلوگیری کنند. به همین خاطر در این خصوص مراکزی وجود دارند که در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات برای مشتریان میباشند. پارس کمک یکی از همین مراکز در تهران است و در تمام مناطق تهران نیز دارای شعب متعدد می باشد.

لوله بازکنی پارس کمک سریع و حرفه ای برای شهروندان تهرانی

شرکت پارس کمک با داشتن 20 سال سابقه فعالیت در تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران و انجام پروژه های بزرگ و سنگین و با داشتن تجهیزات کامل و افراد با تجربه و مجرب آماده است تا تمامی سرویس های پشتیبانی بازدید چاه فاضلاب، تخلیه چاه، لایروبی چاه فاضلاب، رفع گرفتگی چاه فاضلاب و تخلیه و نصب توالت فرنگی، نصب و سرویس فلش تانک را بطور کامل پشتیبانی کند.

در صورتی که بامشکل گرفتگی لوله فاضلاب در هر منطقه ازتهران مواجه شدید در هر ساعت از شبانه روز با پارس کمک تماس بگیرید تا اپراتور متخصص در اسرع وقت در محل حاضر شده و اقدام به رفع گرفتگی لوله نماید. شرکت پارس کمک خدمات خود شامل رفع شکستگی لوله، رفع گرفتگی لوله، رفع نشتی و... را به صورت شبانه روزی و با ضمانت و همچنین با قیمت منصفانه در هر نقطه ای از تهران ارائه می دهد.

شرکت پارس کمک یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی در تهران است و رفع گرفتگی لوله را در کمترین زمان ممکن و بصورت تخصصی انجام می دهد و آماده عقد قرارداد با شرکت ها و نهادهای مختلف در سطح شهر تهران نیز می باشد.