در هر حرفه ای برای موفقیت و پیشرفت باید اصول و قوانین خاصی را رعایت کرد. این امر در مورد یک شرکت لوله بازکنی معتبر نیز صدق می کند بخصوص به دلیل اینکه شرکت های لوله بازکنی و خدماتی بطور مستقیم با مشتریان خود در ارتباط هستند و نداشتن خط مشی و قانون ممکن است منجر به شکست اینگونه شرکت ها گردد.

متاسفانه بیشتر شرکت های لوله بازکنی در تهران هنوز متناسب با شرکت های دیگر پیشرفت قابل ملاحضه ای نداشته اند و همچنان دارند به سبک قدیم به فعالیت خود ادامه می دهند.اما باید توجه داشت که در طی سالهای اخیر پیشرفت های زیادی در جامعه صورت گرفته و حرفه ای شدن در کار لوله بازکنی و تخلیه چاه نیز از این امر مستثنا نیست ولاجرم باید فکر بحال کهنه بودن استایل کاری این شرکت ها فکری کرد.

10 اصل برای یک شرکت لوله بازکنی معتبر

ما در شرکت لوله بازکنی پارس کمک با توجه به احساس خلاء ی که در این مورد زیاد به چشم می آمد بر این شدیم تا موارد و قوانینی را در این مقاله برای تمامی شرکت های خدماتی و لوله بازکنی بیان کنیم تا شاید تلنگری باشد بر این شرکت ها تا آنها نیز بتوانند مانند دیگر شرکت ها در کار و حیات خود تحولی ایجاد کنند.

۱۰ اصل مهم برای تبدیل شدن به یک شرکت لوله بازکنی معتبر

البته که برای تبدیل شدن به یک شرکت لوله بازکنی معتبر مرام نامه ای فراتر از این ۱۰ مورد مد نظر است اما شاید این ۱۰ مورد از اولویت بالاتری در این ضمینه برخوردار باشد.

اول ایمنی

اولین اصلی که هر شرکت معتبری باید آن را در اولویت قرار دهد امینی در کار است. ایمنی در کار لوله بازکنی و تخلیه چاه نیز به دلیل کار با دستگاه های مختلف و تقریبا خطرساز باید در اولویت قرار گیرد و برای برقراری ایمنی در لوله بازکنی و تخلیه چاه قوانینی برای نیروهای تحت اختیار وضع نمود.

استفاده از ابزار مناسب

داشتن و بکار گیری ابزار مناسب برای یک لوله بازکنی حرفه ای نیز یکی از مهمترین اولویت هایی است که باید به آن توجه گردد و به نیروهای آموزش های لازم برای استفاده از ابزار مناسب در شرایط مختلف داده شود.

احترام به مشتری

حفظ کرامت مشتری و احترام به او در تمام مراحل کار و حفظ کرامت ایشان لازمه ماندگاری و دوام کار یک لوله بازکنی معتبر در تهران است و ما پیشنهاد اکید داریم تا در تمامی مراحل با مشتری به ملایمت و احترام برخورد گردد.

ارزش قایل شدن به شغل خویش

وقتی با بسیاری از همکاران لوله بازکنی و تخلیه چاه خود در مورد این شغل صحبت میکنیم اکثریت غریب به اتفاق بر این باورند که شغل آنها یکی از منفور ترین و بدترین شغل هایی است که هر شخص می تواند داشته باشد. اما این تفکرات منفی مانند یک سم است و می تواند آینده شغلی شما را به خطر بیندازد. ارزش قایل شدن به کار خویش امری است که هر شرکت لوله بازکنی باید بر روی ارتقاء آن کار کنند.

مراقبت از وسایل و ابزارآلات

در یک جمله کوتاه و خیر خواهانه می توان گفت که “از وسایل خود مراقبت کنید آنها ابزار امرار معاش شما هستند.” مراقبت از تجهیزات برای بالا بردن کارایی و استفاده مفیدتر از آنها هم از اصول مهم یک شرکت خدماتی محسوب می شود.

هرگز یادگیری و آموزش را متوقف نکنید

آموزش و بروز نگه داشتن نیروها و کارشناسان لوله بازکنی پارس کمک هموارد و بصورت منظم انجام میگیرد تا در طی این دوره ها نیروها بتوانند تجارت و دانش خودشان را برای انجام بهتر خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه ارتقاء بخشند و زمینه ساز موفقیت بیشتر درکار و در پی آن رضایت بیشتر مشتری گردند.

حفظ آمادگی و هشیاری در کار

در کار لوله بازکنی و تخلیه چاه باید کارشناس همواره هشیار باشد به دلیل اینکه ممکن است در هر لحظه اتفاق ناگواری رخ دهد و باید برای موجه شدن با هرگونه مشکل و با خطری آمادگی لازم را داشته باشد. این موضوع نیز باید بصورت کامل توسط یک شرکت لوله بازکنی معتبر به نیروها آموزش داده شود تا بتوانند در مواقع بحران عکس العمل مناسبی از خود نشان دهند و کار را مدیریت نمایند.

استراحت دادن به خویش

به دلیل اینکه بیشتر کارهای لوله بازکنی بصورت اورژانسی و غیر مترقبه می باشد لاجرم اکثر افرادی که در این حرفه مشغول به کار هستند روز تعطیل ندارند و در طول ۳۶۵ روز سال به فعالیت مشغول هستند. اما نکته ای که در این بحث باید به آن توجه کرد این است که این امر می تواند به شدت در کیفیت کار و راندمان کار تاثیر منفی داشته باشد.

ما در ششرکت پارس کمک با اشراف کامل براین موضوع و با ساماندهی اکیپ های ماهر و باتجربه و ارائه برنامه کاری به آنها این فرصت را برای آنها فراهم آورده ایم که بتوانند زمان کافی برای استراحت و آرامش داشته باشند و سرزندگی و شادابی خود را در کار از دست ندهند.

داشتن برنامه ریزی و هدف

داشتن برنامه و هدف اولین کاری است که قبل از انجام هر کاری باید به آن توجه داشت تا کار با موفقیت تمام به انجام برسد. انجام پروژه بدون برنامه ریزی و هدف می تواند زمینه ساز از دست رفتن زمان و سرمایه خود و مشتریانتان گردد پی این مورد مهم را در ابتدای هر پروژه ای در نظر داشته باشید.

و سرانجام بهداشت!

ما در پارس کمک یک شعار مهم داریم و آن این است که “حتی برای پاک کردن یک خط ماسک به دهان داشته باشید.” و این نشان از اهمیتی است که ما برای بهداشت و سلامتی در کار لوله بازکنی و تخلیه چاه به آنتوجه داریم. این سخت گیری و توجه زیاد به این دلیل است که سروکار ما با فاضلاب و انواع میکرب ها و باکتریها است موجوداتی که به هیچ وجه با انسان  شوخی ندارند.

حال این ۱۰ مورد را دانستید،پس اگر در کار خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت دارید و یا برای رفع مشکلات خود به دنبال یک شرکت لوله بازکنی معتبر هستید این موارد را حتما در نظر بگیرید تا در ادامه به مشکل برنخورید.

با سپاس روابط عمومی شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه پارس کمک