گرفتگی لوله فاضلاب و یا مشکلاتی نظیر ترکیدگی لوله قابل پیش بینی نبوده و در هر ساعت از شبانه روز ممکن است پیش بیاید. باید بدانید که در این شرایط بهترین کار تماس با یک شرکت لوله بازکنی و یا لوله بازکن باتجربه می باشد.

لوله بازکنی در حومه چهارراه کامرانیه تهران بطور فوری و شبانه روزی ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی در منطقه 1 شهرداری تهران می باشد.

انواع خدمات لوله بازکنی حومه چهاراره کامرانیه در تهران

  • تشخیص ترکیگی لوله فاضلاب در منطقه 1 شهرداری تهران
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با رعایت کامل نظافت در محله کامرانیه تهران
  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در حومه چهارراه کامرانیه تهران
  • نشت یابی با استفاده از تجهیزات مدرن لوله بازکنی در منطقه کامرانیه تهران
  • رفع بوی بد و نامطبوع سرویس بهداشتی
  • ارائه خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و فوری
  • رفع نم و رطوبت با رعایت با کمترین تخریب در ساختمان

همانطور که می دانید در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه حرفه لوله بازکنی در تهران مشغول فعالیت هستند اما شرکت لوله بازکنی حومه چهارراه کامرانیه در تهران به دلیل ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی به یکی از بهتری شرکت های لوله بازکنی در تهران تبدیل گردید.

**رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به لوله بازکنی فوری کامرانیه بسپارید**

علائم گرفتگی لوله فاضلاب در حومه چهارراه کامرانیه تهران

ترکیدگی لوله و یا گرفتگی لوله فاضلاب در حومه چهارراه کامرانیه تهران نشانه های متعددی نظیر مشاهده نم و رطوبت، بوی نامطبوع در سرویس حمام و توالت، عدم خروج آب در سینک ظرفشویی و روشویی دستشویی دارد که در ادامه این علائم گرفتگی لوله فاضلاب را بطور کامل توضیح خواهیم کرد.

تماس سریع با کارشناس

مشاهده نم و رطوبت

از علائم اصلی ترکیدگی لوله فاضلاب مشاهده نم و رطوبت در سقف و دیوار ساخمان می باشد. اگر این اتفاق در طبقه هم کف ساحتمان بی افتد بسیار خطرناک بوده و امکان دارد که پی ساختمان آسیب ببیند. اهالی محترم چهارراه کامرانیه در تهران اگر در سقف و دیوار ساختمان نم و رطوبت مشاهده نمودید سریعا با لوله بازکنی در حومه چهارراه کامرانیه در تهران تماس بگیرید.

بوی نا مطبوع سرویس حمام و توالت اگر در سرویس بهداشتی منزل و یا محل کارتان در مدت طولانی بوی نامطبوع به مشامتان رسید و با شستشویی محیط نیز از بین نرفت از نشانه های گرفتگی لوله فاضلاب می باشد.

تورم موزائیک کف حیاط

دوستان عزیز ساکن محله اطراف چهارراه کامرانیه در تهران اگر خانه شما دارای حیاط است باید بدانید که چاه اصلی ساختمان در حیاط قرار گرفته اگر لوله اطراف چاه ترکیده باشد و با نشت آب باعث تورم خاک اطراف لوله می شود در نهایت باعث تورن موزائیک کف حیاط ساختمان می شود.

عدم خروج آب اگر لوله فاضلاب سینک ظرفشویی، روشویی دستشویی و یا کفشور حمام و توالت دچار گرفتگی شده باشد آب به کندی و یا اصلا تخلیه نمی شود. در این صورت جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب با لوله بازکن حرفه ای تماس بگیرید.

لوله بازکنی در حومه چهارراه کامرانیه تهران بطور فوری

جهت تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب ساختمان با لوله بازکنی فوری پارس کمک تماس بگیرید

روش های پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

اهالی محترم ساکن حومه چهارراه کامرانیه تهران از آنجایی که گرفتگی لوله و ترکیدگی لوله فاضلاب بسیار دردسر ساز بوده و همه ما از آن فراری هستیم بنابراین با روشهای آسان نظیر : ساخت محلول شستشوی لوله فاضلاب، خودداری از انداختن شیی خارجی مانند دستمال کاغذی و یا پوشک بچه در لوله فاضلاب می توانیم مانع از گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شویم.

  • ساخت محلول سرکه و جوش شیرین و آب جوش

نحوه ساخت این محلول به این صورت می باشد که شما مقداری جوش شیرین را با 1 لیوان سرکه مخلوط کنید و داخل لوله فاضلاب منزلتان خالی کنید این نکته را بخاطر داشته باشید که حتما درپوش لوله را بگذارید تا از پخش بوی نامطبوع آن در فضا جلگیری کند.

  • محلول آب جوش و پودر شوینده

بهتر است بعد از هر بار شستشو در سینک ظرفشویی و یا حمام بهتر است مقداری پودر شوینده با آبجوش مخلوط نمایید و داخل لوله فاضلاب ساختمان بریزید تا چربی و رسوبات نشسته در دیواره لوله را بخوبی بشویید.

  • از انداختن شیی خارجی به داخل لوله فاضلاب جدا خودداری نمایید

دستمال کاغذی و یا تفاله چایی و خورده مو در پیچ و خم های لوله فاضلاب جمع شده و به مرور زمان مانع از خروج آب در لوله می شود در نتیجه باعث گرفتگی و ترکیدگی لوله فاضلاب می شوند.

کلام آخر 

دوستان ساکن در محله کامرامنیه تهران نیز جهت بهره مندی از خدمات لوله بازکنی پارس کمک می تواند با لوله بازکنی در کامرانیه تهران تماس بگیرند. و همچنین با مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب با لوله بازکنی در حومه چهارراه کامرانیه تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن متخصص لوله بازکن باسابقه این شرکت در کمتر از 1 ساعت در محل شما حاضر شود و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

*نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان را به دست متخصص لوله بازکن در کامرانیه بسپارید*