رفع گرفتگی لوله فاضلاب و یا لوله بازکنی علم و دانشی است که با گذراندن دوره های لوله بازکنی در مراکز فنی حرفه ای می توان به آن دست یافت.اما در برخی موارد یعنی گرفتگی سطحی لوله فضلاب را می توانید با روش هایی که ما در ادامه خدمتتون عرض میکنیم رفع کنید.

دوستان عزیز ساکن منطقه ونک تهران در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان میتوانید با لوله بازکنی ونک با تجهیزات پیشرفته تماس بگیرید. تا متخصص لوله بازکن ونک در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شد و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

**لوله بازکنی ونک در تهران با تجهیزات پیشرفته بصورت شبانه روزی در خدمت شما میباشد**

لوله بازکنی در ونک تهران

((ما با اولین تماس شما متخصص لوله بازکنی ونک در کمترین زمان ممکن ارسال خواهیم کرد))

خصوصیات بارز شرکت لوله بازکنی ونک در تهران 

شرکت لوله بازکنی پارس کمک یکی از باسابقه ترین مراکز لوله بازکنی در تهران میباشد. که خدمات حرفه ای لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله، لایروبی و رفع بوی بد فاضلاب و همچنین تشخیص و رفع نم و رطوبت و نشتیابی ارائه می کند.

از خصوصیات بارز لوله بازکنی در ونک باید به خدمات رسانی سریع و شبانه روزی، بهره مندی از متخصص لوله بازکن باتجربه و کارآزموده، انتخاب بهترین راهکار بر اساس نوع مشکل لوله فاضلاب و استفاده از ابزارها و تجهیزات پیشرفته لوله بازکنی اشاره کرد. استفاده از تجهیزات لوله بازکنی باعث رفع گرفتگی لوله فاضلاب با کمترین تخریب در ساختمان می شود.

و از همه مهمتر اینکه قیمت منصفانه و تضمینی بودن خدمات لوله بازکنی را نیز باید به موارد قبلی اضافه کنید.

شرکت لوله بازکنی پارس کمک تمامی تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتری و احترام به حقوق مشتری است و این ویژگی باعث محبوبیت این شرکت لوله بازکنی شبانه روزی در منطقه ونک تهران میباشد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه ونک 

با استفاده از روش های زیر میتوانید به راحتیگرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنید. البته اگر گرفتگی لوله فاضلاب جدی باشد و با این روش ها گرفتگی رفع نگردد حتما باید با لوله بازکن حرفه ای تماس بگیرید.

شرکت لوله بازکنی در خیابان ونک تهران دارای 15سال سابقه درخشان در زمینه لوله بازکنی می باشد. و این امکان را در منطقه ونک تهران جهت رفاه حال ساکنین خیابان ونک فراهم نموده که در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب تنها با یک تماس در کمتر از یک ساعت لوله بازکن ونک در محل شما حاضر شده و به تشخیص گرفتگی و نشتیابی و همچنین رفع نم و رطوبت میپردازد.

تماس سریع با کارشناس

تلمبه پلاستیکی: همه ما با تلمبه پلاستیکی که یک روش سنتی و قدیمی لوله بازکنی است کم و بیش آشنایی داریم. و با استفاده از آن میتوانیم گرفتگی سطحی لوله فاضلاب را رفع کنیم.

نحوه کار تلمبه پلاستیکی لوله بازکنی به این صورت می باشد که قسمت پلاستیکی تلمبه را به دهانه لوله فاضلاب میچسبانیم و دسته آن را به سمت بالا و پایین تکان میدهیم. تا تلمبه با عمل تراکم هوا شیی گیر کرد و یا جرم و چربی داخل لوله را آزاد میکند.

دقت داشته باشید : برای اکثر آدمها پیش آمده که اجسام قیمتی مانند طلا و جواهرات و گوشی موبایل در چاه توالت و یا حمام افتاده در اینگونه موارد متاسفانه بارها پیش آمده است که شهروندان بدون دقت در انتخاب راه حل مناسب و به صورت خودسرانه و با عجله نسبت به فرو بردن جسم دیگری در چاه اقدام کرده اند تا بتوانند جسم با ارزشی که داخل چاه افتاده است را در بیاورند.

اما متأسفانه بارها این اقدام باعث بدتر شدن اوضاع شده و باعث شده است که جسم گرانبها بیشتر در داخل عمق لوله فاضلاب حرکت کند و امکان بیرون آوردن آن از بین برود. در این مواقع فقط با تیم لوله بازکن باتجربه در میدان ونک تماس بگیرید.

 دستگاه واتر جت لوله بازکنی

 دستگاه واتر جت لوله بازکنی

شرکت های لوله بازکنی برای گرفتگی های شدید لوله ها از دستگاه واتر جت استفاده می کنند. واتر جت به صورت ترکیبی از هوا و آب استفاده می کند این دستگاه در دو نوع مستقل و دریافت نیرو محرکه از خودرو وجود دارند. هر نوع با توجه به شرایط در موقعت های مختلفی استفاده می شود. دستگاه واتر جت با فشار هواو آبی که وارد می کند می تواند لجن و آلودگی های درون لوله های دچار گرفتگی را از بین ببرد.

ساخت محلول خانگی لوله بازکن

اگر در منطقه ونک ساکن هستید و لوله بازکنی خوب در ونک نمی شناسید باید بگوییم که استفاده از اسیدهای موجود در بازار جهت رفع گرفتگی لوله به افراد پیشنهاد نمیشود. زیرا استفاده طولانی مدت از آنها باعث پوسیدگی و خوردگی آنها می شود. به همین علت ما ساخت محلول خانگی لوله بازکن را به شما پیشنهاد میکنیم.

روش اول با استفاده از جوش شیرین و سرکه: ابتدا مقداری جوش شیرین خشک را داخل لوله فاضلاب بریزید. سپس مقداری سرکه را به داخل لوله (روی جوش شیرین بریزید) این کار باعث فرایند شیمیایی بین سرکه و جوش شیرین میشود.

سپس دستمال را به آرامی روی سوراخ ظرفشویی نگه داشته تا مانع از بالا آمدن محلول سرکه و جوش شیرین شود. پس از مدت 30 دقیقه آبجوش را به داخل لوله بریزید تا لوله بازکنی با موفقیت انجام شود. این عمل باعث دفع جرم و چربی چسبیده به لوله می شود.

روش دوم با استفاده از نمک و جوش شیرین : 1/2 فنجان نمک آشپزخانه را با 1/2 فنجان جوش شیرین ترکیب کنید و آنرا داخل فاضلاب مسدود شده بریزید اجازه دهید ده تا بیست دقیقه بماند سپس آب جوش روی آن بریزید ، آب داغ و نمک و جوش شیرین یک ترکیب شیمیایی بوجود خواهد آورد که بخش زیادی از جرم ها و چربی های داخل فاضلاب را حل می کند.

دستگاه فنر لوله بازکنی

دستگاه فنر لوله بازکنیاین دستگاه مخصوص رفع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب در تهران ساخته شده و انواع مختلف دستی و سنگین دارد که توان چرخاندن فنر های فولادی با قطرهای مختلف را دارند که به راحتی می توان این دستگاه پیشرفته را با یک دریل خانگی ساده شبیه سازی نمود.

توضیحی مختصر درباره منطقه ونک در تهران

محله ونک از شمال به بزرگراه نیایش، از غرب به بزرگراه کردستان و محله ده ونک و آرارات، از جنوب به بزرگراه همت و محله یوسف آباد و از سوی شرق به خیابان نلسون ماندلا (خیابان آفریقا سابق یا همان خیابان جردن اسبق) و چهارراه جهان کودک محدود می‌شود. محله ونک واقع در شمال غربی شهر تهران و غرب منطقه ۳ شهرداری تهران است.

میدان ونک نام میدانی در منطقه ونک واقع در شمال تهران می‌باشد که در مسیر خیابان ولیعصر قرار دارد. این میدان از سمت شرق با بزرگراه حقانی و از سمت غرب با خیابان‌های ونک، ملاصدرا و برزیل مرتبط است. از سمت شمال میدان ونک در امتداد خیابان ولیعصر به سمت پارک وی و میدان تجریش و از سمت جنوب در امتداد خیابان ولیعصر به میدان ولیعصر مرتبط می‌شود.

عزیزان ساکن میدان ونک در صورت گرفتگی لوله فاضلاب منزل و همچنین مشاهده نشت نم و رطوبت در دیوار و یا سقف ساختمان با لوله بازکنی ونک با تجهیزاتن پیشرفته تماس بگیرید. شرکت لوله بازکنی در خیابان ونک آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی 24 ساعته می باشد و شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با این شرکت تماس یگیرید.

((پارس کمک بزرگترین لوله بازکنی ونک ارائه دهنده بهترین خدمات لوله بازکنی ارزان قیمت و تضمینی))