مواجه شدن با صحنه ترکیدگی لوله فاضلاب منزل و یا گرفتگی لوله فاضلاب بسیار ناراحت کننده است و ممکن است در ساعات پایانی شب رخ دهد. در صورتی که ساکن منطقه شهرک کوهسار تهران هستید و به چنین مشکلی برخوردید، نگران نباشید و با تماس با لوله بازکنی شهرک کوهسار تهران از تیم حرفه ای و با سابقه پارس کمک بخواهید تا با اعزام کارشناسان حرفه ای در کمترین زمان ممکن و بصورت شبانه روزی مشکل شما را برطرف نماید.

تماس سریع با کارشناس

خدمات حرفه ای پارس کمک در لوله بازکنی شهرک کوهسار تهران

لوله بازکنی شهرک کوهسار تهران آماده خدمت رسانی در ساعات مختلف شبانه روز  می باشد، تعدادی از این خدمات این مرکز عبارتند از:

 

  • پیدا کردن نشتی لوله آب و فاضلاب در هر نقطه از ساختمان در شهرک کوهسار تهرات
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان در این منطقه
  • تشخیص وجود نم و رطوبت در دیوار یا سقف توسط تیم پارس کمک
  • تشخیص خرابی و ترکیدگی لوله آب یا فاضلاب ساختمان و نشتی آب در شهرک کوهسار تهران
  • رفع گرفتگی سینک ظرفشویی یا دستشویی و برطرف کردن اختلال سازمان منزلتان
  • رفع مشکل بسته شدن راه توالت فرنگی و به وجود آمدن مشکلات جدی پایین نرفتن آب از کفشو و جمع شدن آب 
  • برطرف کردن بوی نامطبوع توسط لوله بازکنی شهرک کوهسار تهران
  • رفع گرفتگی وان حمام و ...

این موارد تنها بخشی از خدمات بهینه لوله بازکنی شهرک کوهسار تهران با همراهی تیم پارس کمک می باشد که بصورت شبانه روزی و تضمینی انجام می شود. 

روش های برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از ابزار و تجهیزات در شهرک کوهسار تهران

رفع گرفتگی لوله با استفاده از فنر لوله بازکنی

در این روش کارشناس لوله بازکنی ابتدا به بررسی علت گرفتگی لوله فاضلاب می پردازد و در صورت تشخیص از فنر لوله بازکن استفاده می کند. روش فنر زنی لوله یک راه حل ساده برای از بین بردن موانع موجود در سر راه لوله می باشد. 

روش کار فنر لوله بازکن به این صورت است که یک موتور گرداننده قدرتی با سرعت کم اقدام به چرخاندن فنری فولادی که دارای پیچ های مخروطی شکلی است می کند و نوک فنر که عموما از تیغه هایی برای بریدن و یا حل دادن و یا جم کردن مواد گیر افتاده در لوله می کنند انجام می شود.

رفع گرفتگی لوله با دستگاه کمپرس هوا در شهرک کوهسار تهران

در صورتی که فنر به حل مشکل کمک نکرد و یا در جایی گیر کرد نشان از آن دارد که شیء خارجی و محکم در داخل لوله وجود دارد و در این مرحله با استفاده از کمپرس هوا (تراکم هوا) می توان شی موجود در داخل لوله را به سمت خروجی فاضلاب هدایت کرد.

کمپرس هوا

دارای مخزنی فولادی است و توان تحمل هوای فشرده شده را به میزان بالایی دارد که با استفاده از یک پمپ هوا ، هوا درون آن انباشته می شود. پس از اطمینان یافتن از بسته بودن تمام راه های فاضلاب و نگهداری دقیق شلنگ تخلیه، به نحوی که خطر پس زدن و سانحه بوجود نیاید ، اهرم دستگاه را می کشیم و به این ترتیب عمل پمپ با تولید صدای شدیدی انجام می شود و فشار هوای وارده در لوله فاضلاب باعث به حرکت درآمدن عامل گرفتگی لوله و هدایت آن به سمت چاه فاضلاب می شود.

لوله بازکنی شهرک کوهسار تهران

 رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از واترجت 

واتر جت یا شوینده فشار قوی ابزاری است که جریان معمولی آب را دریافت کرده و به آب پر فشار و با سرعت بالا تبدیل می کند. این وسیله به یک پمپ جا به جایی مثبت مجهز شده و وظیفه ایجاد جریان آب فشار قوی را به عهده دارد که مهم ترین بخش واترجت شمرده می شود.

بسیاری از کارها و اقداماتی که طی فرایند باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب صورت می گیردتا حد زیادی به تجربه و توان فرد متخصص ابستگی دارد تا رفع گرفتگی لوله با کمترین هزینه و زمان انجام شود.

سرویس لوله بازکنی تهران بزرگ در مناطق مختلف

پارس کمک در تمام مناطق تهران در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی است که در زیر به برخی از این مناطق اشاره می کنیم :

محدوده منطقه کوهسار تهران

بلوار کوهسار در شمال غربی تهران و در منطقه 5 تهران قرار دارد خیابان کوهسار تهران در شرق محله کن و در غرب شهران قرار گرفته است. در شمال منطقه کوهسار پارک جنگلی کوهسار قرار دارد و در جنوب آن اتوبان همت و آبشناسان واقع شده اند. برای لوله بازکنی در شهرک کوهسار تهران و مناطق اطراف آن می توانید با پارس کمک تماس بگیرید و از خدمات لوله بازکنی ارزان در شهرک کوهسار تهران برخوردار شوید.

"پارس کمک بصورت شبانه روزی با کادری مجرب در خدمت شماست"