سلام به همشهریان عزیز تهرانی بخصوص اهالی محترم زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران، در این پست قصد داریم یکی دیگر شعبه های لوله بازکنی پارس کمک را تحت عنوان "لوله بازکنی زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران با ارزان ترین قیمت و کاملا تضمینی" به شما عزیزان معرفی نماییم.

اهالی محترم زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران می توانید جهت رفع مشکلات سیستم لوله کشی ساختمان با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس سریع با کارشناس

خدمات تخصصی لوله بازکنی در محمودیه تهران

شرکت لوله بازکنی پارس کمک ارایه دهنده تمامی خدمات لوله بازکنی فوری با بهترین تجهیزات لوله بازکنی در لوله بازکنی زعفرانیه خیابان فناخسرو در خدمت شما تهرانی های عزیز می باشد.

این روزها استفاده از خدمات لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی لوله آشپزخانه، سینک ظرفشویی، سرویس‌ بهداشتی از جمله گرفتاری‌های روزمره بحساب می آید. که شما دوستان ساکن زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران می توانید در صورت مشاهده گرفتگی لوله منزل و یا محل کارتان با لوله بازکنی شبانه روی لوله بازکنی زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران 09128501262 تماس بگیرید.

  • 4 شعار اخلاقی کارکنان شرکت پارس کمک در برخورد با مشتریان :
  1. حفظ کرامت مشتری
  2. احترام به خواست مشتری
  3. برخورد مناسب و محترمانه
  4. خوشرویی و صبر و حوصله

برای همه ما شرایطی پیش آمده که برای دریافت خدمات لوله بازکنی، با یکی از تراکت های تبلیغاتی تماس گرفته ایم و بدونه تردید با تجربه بدی از هزینه‌های نامتعارف و خدمات ناقص مواجه شدیم.

اما دیگر نگران نباشید ارزانترین لوله بازکنی لوله بازکنی زعفرانیه خیابان فناخسرو شهر تهران با دریافت هزینه مناسب، بصورت تضمینی و فقط با یک تماس شما در کمترین زمان در محل حاضر شد و گروه متخصص لوله بازکن حرفه ای با رعایت نظافت و کمترین تخریب و خرابی گرفتگی لوله را رفع میکند.

لوله باز کنی با تجربه محمودیه تهران 

در آپارتمان ها به علت اشتراک لوله های فاظلاب و ... در بسیاری موارد علت گرفتگی لوله ها ما نیستیم و مثلا بی مبلاتی یکی از همسایه‌ها یا انداختن شیی خارجی باعث اختلال و گرفتگی لوله ها و حتی ایجاد ترکیدگی در لوله ها شده است در این مقاله سعی بر این است راهکار های به شما آموزش دهیم که ابتدا خودتان اقدام به باز کردن لوله ها گرفته شده کنید و در صورتی که موفق به این عمل نشدید با متخصص لوله بازکن زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران تماس بگیرید.

انواع گذفتگی لوله در زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران

دو نوع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد:

گرفتگی در خط فاضلاب اصلی : گرفتگی در خط خصوصی که از خانه شما به خط اصلی می آید اگر سایر افراد در منطقه زندگی شما از گرفتگی لوله فاضلاب شکایت کنند، علت گرفتگی از منزل شما نبود و عمومی است و بر رفع گرفتگی لوله بر عهده شهرداری منطقه می باشد .

گرفتگی در لوله فضلاب منزل: اگر آب از طریق سینک ظرفشویی، توالت و یا کفشور حمام و ...  به کندی تخلیه میشود ، علت آن در خط فاضلاب منزل شماست و شما باید با متخصص لوله کشی پارس کمک زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران تماس بگیرید. گرفتگی لوله منزل دلایل متعدی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ساکنین دیگر مناطق زعفرانیه می توانند با مرکز لوله بازکنی در زعفرانیه در تماس باشید.

دلایل گرفتگی و یا ترکیدگی لوله فاضلاب منزل

دلایل زیادی موجب می شود که ترکیدگی در لوله ایجاد شود و باید مراقب موارد ریز و درست زیادی بود تا لوله بازکن در زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران پیدا نکنیم . ولی هر کدام از وارد زیر اگر رخ دهد به احتمال زیاد ما شاهد وجود نم و رطوبت در دیوار خواهیم شد که باید حتما از یک  متخصص تشخیص و رفع نم و رطوبت کمک بگیرید.

 شیی خارجی : افتادن اشیاء خارجی مانند درب شامپو و یا پوشک بچه و... از شایع ترین دلیل برای گرفتگی لوله فاضلاب بشمار می آید، مواردی است که در توالت قرار می گیرند.این موارد را در سطل زباله پرتاب کنید.

باریک بودن لوله فاضلابدر برخی موارد دیده شده است که لوله فاضلاب باریک کار شده در مواقع تخلیه آب سینک و یا توالت، آب به بالا برمیگردد.

پوسیدگی محل اتصلات لوله : در خانه های قدیمی امکان دارد با گذشت زمان سیستم لوله کشی پوسیده شده باشد و باعث نشت نم و رطوبت به دیوار های ساختمان شود.

چربی و خورده مو : گرفتگی لوله میتواند از نشستن چربی و خورده مو بر دیواره لوله فاضلاب باشد که باعث می شود به مرور زمان محل عبور آب در لوله باریک شود و آب از سیک ظرفشویی و یا کفشور حمام و یا توالت به کندی خارج شود.

همه موارد فوق می توانند باعث گرفتگی لوله و در نهایت ترکیدگی لوله شوند که در دیوارهای که از آن لوله آب رد شده باعث بوجود آمدن نم و رطوبت میشوند.

چند روش آسان برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب

شما با استفاده از چند روش آسان و ساده میتوانید گرفتگی لوله فاضلاب منزل خود را رفع کنید و یا از گرفتگی لوله و ترکیدگی لوله و نشت نم و رطوبت جلوگیری کند.

میتوانید از تلمبه پلاستیکی که حتما قبل از استفاده با آب گرم بشویی تا نرم شود و به خوبی به دهان لوله بچسبد و عمل تراکم هوا را بخوبی انجام دهد.

همچنین از مواد شیمیایی لوله بازکن مانند جوهر نمک  نیز میتوانید استفاده کنید. به هنگام استفاده از این ماده شیمیای حتما از ماسک بهداشتی استفاده کنید چون گاز آن بسیار برای ریه مضر است. بهتر است که این روش کمتر استفاده کنیم زیرا با گذشت زمان ممک است باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله فاضلاب شود.

با استفاده از محلول لوله باز کن میتوانید لوله فاضلاب را باز کنید

استفاده از محلول خانگی نیز در موارد گرفتگی لوله سطحی نیز موثر بوده است. نحوه ساخت آن به این صورت است که مقداری جوش شیرین را در چاه بریزید و پس لز گذشت 10 دقیقه یک فنجان سرکه را داخل لوله خالی کنید و حتما درپوش لوله را بگذارید چون گاز ناشی واکنش جوش شیرین با سرکه بسیار بدبو و نامطبوع بوده و در نهایت برای اینکه محلوله لوله بازکن خانگی در تمام لوله ادامه پیدا کند یک کتری آب جوش را پس از گذشت 30 دقیقه در لوله بریزید.

ساخت محلول لوله باز کن خانگی با جوش شیرین

ساخت محلول لوله باز کن خانگی با سرکه در خانه استفاده از فنر  لوله بازکن بسیار رایج بود است. و این وسیله با حالت مار گونه آن می تواند وسایلی که در داخل چاه یا لوله گیر کرده اند را خارج کند و مسیر حرکت آب را باز نماید. دیگر مزیت این روش این است که هیچ آسیبی به سرویس بهداشتی شما نمی زند.

چطور با استفاده از فنر لوله را باز کنیم؟

اگر تمامی راه های پیشنهادی فوق را امتحان کردید و نتیجه نگرفتید می توانید با بهترین لوله بازکن تهران در زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران تماس بگیرید تا از بهترین خدمات لوله بازکنی بهرکند شوید. شرکت پارس سرویس تمامی خدمات لوله بازکنی را به همراه لوله بازکن با تجربه و کمترین هزینه در خدمت شما عزیزان ساکن زعفرانیه خیابان فناخسرو تهران می باشد.