هنگام مواجه با گرفتگی لوله های فاضلاب منزل انتخاب یک مرکز لوله بازکنی معتبر با کادری حرفه ای مهم ترین مسئله در زمان تصمیم گیری است. گروه پارس کمک در منطقه 4 تهران واقع در دلاوران با اعزام افراد حرفه ای و با تجربه به محل مورد نظر شما در کمتر از 1 ساعت کلیه مشکلات مربوط به لوله و انشعابات را برطرف خواهد کرد. از دیگر امتیازات لوله بازکنی دلاوران قیمت مناسب آن است که مطابق با نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی تهران است.

لوله بازکنی منطقه دلاوران تهران 

اگر در منطقه 4 تهران و اطراف دلاوران مانند: شهرک ولیعصر، عباسیه، پارک جنگلی قوچک، پاسداران ،قاسم‌آباد، لویزان، شیان و غیره سکونت دارید و لوله های فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی و یا غیره شده است با لوله بازکنی خیابان دلاوران زیر نظر تیم حرفه ای پارس کمک تماس بگیرید .این تیم با تجربه با بهترین و بروزترین تجهیزات لوله بازکنی با مناسب ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما ساکنین منطقه دلاوران می باشد.

تلفن لوله بازکنی دلاوران

تخلیه چاه و لوله بازکنی دلاوران تهران

پارس کمک همچنین آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در منطقه لویزان می باشد. لوله بازکنی دلاوران تهران کلیه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه ازجمله: تشخیص ترکیدگی لوله، رفع ترکیدگی لوله فاضلاب در منطقه دلاوران تهران،رفع بوی بد سرویس بهداشتی، تخلیه چاه، برطرف کردن نم و رطوبت ساختمان و بسیاری از خدمات دیگر را به بهترین شکل و با قیمت مناسب برای شما ساکنین منطقه دلاوران تهران در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

تماس سریع با کارشناس

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دلاوران تهران

گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دلاوران ممکن به دلایل مختلفی رخ دهد اما دررایج ترین دلایل گرفتگی میتوان به گیر کردن اشیا داخل لوله فاضلاب و یا پوشک بچه و نوار بهداشتی در داخل لوله فاضلاب اشاره کرد. این مواد در داخل لوله فاضلاب ساختمان گیر کرده و مانند سدی راه عبور جریان آب در داخل لوله فاضلاب را مسدود می کنند.

و یا بیشترین گرفتگی در سینک های ظرفشویی بدلیل ریختن باقی مانده غذا یا مو و یا ریختن هرمواد ریزی که ممکن است تصور کنید مشکلی برای لوله فاضلاب سینک ظرفشویی شما ایجاد نخواهد کرد، اتفاق می افتد. در برخی خانه های قدیمی ممکن است به دلیل پوسیدگی لوله فاضلاب، گرفتگی رخ دهد .

در هر صورت اگر لوله فاضلاب منزل شما به هر دلیل دچار مشکل شد نگران نباشید. گروه لوله بازکنی منطقه دلاوران در منطقه 4 تهران با مجهز بودن به دستگاه های پیشرفته و بروز با پاسخگویی شبانه روزی در اسرع وقت به رفع گرفتگی لوله فاضلاب محل مورد نظر شما اقدام خواهد کرد.

پارس کمک همچنین آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی در منطقه پاسداران تهران می باشد.

خدمات لوله بازکنی دلاوران بسیار متنوع می باشد و شما می توانید خدمات ما شامل:

  • رفع بوی نامطبوع سرویس بهداشتی و حمام
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب کفشور حمام و پیلوت و تراس
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام در خیابان دلاوران
  • تخلیه چربی گیر رستوران های خیابان دلاوران
  • بیرون آوردن اشیاء قیمتی و جواهرات از لوله فاضلاب
  • رفع گرفتگی لوله سینک ظرفشویی و روشویی
  • اعزام لوله بازکن حرفه ای و مجرب در کمترین زمان ممکن و اورژانسی.
  • تخلیه آب حوض و استخر در دلاوران
  • رفع نم و رطوبت در دیوارها و سقف با تجهیزات بروز
  • خارج کردن موبایل از توالت
  • تعمیر توالت فرنگی و رفع نشتی توالت فرنگی

و بسیاری خدمات دیگر را از ما طلب نمایید.

روش‌های لوله بازکنی در دلاوران تهران

رفع گرفتگی لوله با روش های مختلفی امکان پذیر است که بستگی به نوع و شدت گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه دلاوران تهران دارد. در صورتی که گرفتگی سطحی باشد به راحتی با روش های آسان و کم هزینه میتوانید آن را برطرف کنید. اما در صورتی که لوله فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی شدید شده است با لوله بازکنی منطقه دلاوران تماس بگیرید تا تیم پارس کمک به سرعت با تجهیزات پیشرفته مشکل گرفتگی لوله فاضلاب محل مورد شما را برطرف نماید.

تجهیزات لوله بازکنی منطقه دلاوران شامل واتر جت، کمپرس هوا و لوله بازکن فنر میباشد که هرکدام با توجه به تشخیص نوع گرفتگی مورد استفاده قرار میگیرند.

تخلیه چاه دلاوران تهران بصورت شبانه روزی

فنر لوله بازکنی

ازرایج ترین تجهیزات لوله بازکنی فنر لوله بازکنی است که باید توسط لوله بازکن حرفه ای انجام شود. فنر لوله بازکن دارای سری های مختلف است، برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی باید بهترین سرفنر را برای دستگاه انتخاب کرد. در صورتی که سر فنررا متناسب با نوع گرفتگی لوله فاضلاب انتخاب کنید قادر به رفع هرگونه گرفتگی خواهد بود. بعد از انتخاب سرفنر مناسب آن را به دستگاه متصل کرده و سپس فنر را ازمحل قرارگیری فنر خارج کرده و به درون لوله هدایت کنید.

این کار را ادامه می دهیم تا به محل گرفتگی لوله برسیم. در اینجا دکمه ی روشن دستگاه را فشار دهید تا براحتی عمل لوله بازکنی را انجام دهید.

یکی از امتیازات استفاده از تجهیزات بروز لوله بازکنی این است که میتوان قدرت این وسیله ها را بر حسب میزان شدت گرفتگی لوله فاضلاب تنظیم کرد.این کار بوسیله کلید راست گرد و چپ گرد دستگاه انجام میشود. در پایان کار استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی در منطقه دلاوران باید بعد از باز شدن لوله و خارج کردن فنر مقداری آب به درون لوله بریزید تا مواد اضافی به درون فاضلاب بریزند.

شرکت پارس کمک در جهت ارائه کلیه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در دلاوران و مناطق دیگر با استفاده از کادر مجرب و حرفه ای بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد.