برای همه ما بخصوص در این شرایط اقتصادی هزینه و قیمت سرویس کار لوله فاضلاب بسیار مهم بوده است. اما دیگر نگران نباشید شرکت لوله بازکنی در شهرک اکباتان تهران با قیمت ارزان و مناسب در خدمت شما عزیزان ساکن شهرک اکباتان و یا منطقه 5 تهران می باشد.

بهترین خدمات لوله بازکنی را با ارزان ترین قیمت ممکن و پایین ترین نرخ اتحادیه لوله بازکنی ارائه خواهد داد و شما با خیالی آسوده رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به دست کارشناسان لوله بازکن اکباتان بسپارید.

*اگر به دنبال یک لوله بازکنی ارزان قیمت هستید با لوله بازکنی اکباتان در تهران تماس بگیرید*

لوله بازکنی در شهرک اکباتان تهران با ما همراه باشید تا در ادامه خواهیم گفت:

  • خدمات لوله بازکنی در شهرک اکباتان تهران
  • دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه اکباتان تهران
  • راه های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک اکباتان تهران

خدمات لوله بازکنی در شهرک اکباتان تهران

شرکت پارس کمک با بهترین متخصصان لوله بازکن بهترین خدمات لوله بازکنی را در شهرک اکباتان تهران ارائه می دهند. و یکی از خصوصیات بارز این شرکت شبانه روزی بودن آن است. یعنی شما عزیزان ساکن منطقه اکباتان تهران می توانید در هر ساعت از شبانه روز جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل و یا محل کارتان با لوله بازکنی شبانه روزی اکباتان تماس بگرید.

از طرفی این شرکت با استفاده از دستگاه های پیشرفته لوله بازکنی حین برطرف سازی مشکل لوله فاضلاب کمترین تخریب را در ساختمان بوجود می آورد و همچنین گرفتگی لوله ، تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب را در کمترین زمان ممکن رفع می نمایید.

امروزه کمتر شرکتی پیدا میشود که خدماتش را تضمین دهد اما شرکت لوله بازکنی در شهرک اکباتان تهران تمامی خدماتش را با تضمین ارائه خواهد داد.

((جهت نشتیابی و رفع نم و رطوبت با لوله بازکنی تضمینی اکباتان تماس بگیرید))

تماس سریع با کارشناس

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در منطقه اکباتان تهران

از دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب در منازل واقع در شهرک اکباتان تهران می توان به  ورود مواد اضافی به داخل لوله فاضلاب اشاره کرد. لوله فاضلاب محلی برای دفع آب و فاضلاب و نهایتا فضولات است. ورود اشیا اضافی از قبیل گوشی، قطعات پلاستیکی، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، صابون، ته سیگار و ... باعث ایجاد گرفتگی در آن به صورت آنی یا مداوم خواهد شد.

این اشیا اضافی پس از ورود به لوله فاضلاب در پیچ و خم های لوله گیر می کنند و پس از مدتی با ورود مواد جدید این گرفتگی تشدید می شود. به طوری که پس از گذشت مدتی لوله به طور کامل مسدود می شود. البته معمولا این گرفتگی ها مربوط به واحد ها می باشد اما در مواردی گرفتگی برای تمام واحدها بوده و لوله فاضلاب اصلی مسدود شده بود.

شهرک اکباتان در تهران کجاست؟

شهرک اکباتان واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. شهرک اکباتان از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری منتهی میشود.

روش های رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک اکباتان تهران

روش های زیادی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب منازل مسکونی واقع در شهرک اکباتان تهران وجود دارد که ما در این مقاله به کاربردی ترین روش ها اشاره خواهیم کرد.

تلمبه لوله بازکنی

همه ما با کم و بیش با این روش آشنایی داریم و تقریبا با طرزکار آن آشنایی داریم. نحوه کار تلمبه لوله بازکنی به این صورت می باشد که ابتدا قسمت پلاستیکی آن را با آب جوش بشویی تا منعطف شود این امر باعث می شود که تلمبه به دهانه لوله مسدود شده بخوبی بچسبد و با بالا و پایین کردن دسته آن عمل تراکم هوا بخوبی صورت گیرد.

تلمبه لوله بازکنی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با تخلیه سیفون

در این روش ابتدا یک سطل خالی زیر لوله یو شکل و یا شتر گلویی لوله فاضلاب قرار دهید سطل برای جمع کردن آب داخل لوله ،از آچار استفاده کنید و واشر دو سر انتهایی لوله زیر سینک را شل کنید باید سعی کنید تمام اجزا لوله را با دست نگه دارید وقتی بست ها باز شد، آنرا آزاد کنید و به طرف سطل برگردانید و تمام محتویات لوله را داخل سطل بریزید.

ساخت محلول لوله بازکن با جوش شیرین و سرکه

اگر لوله حمام گرفته مقداری جوش شیرین و سرکه ترکیب کنید و در دو مرحله داخل آن بریزید و سپس به آن زمان دهید چیزی حدود 45 تا 60 دقیقه صبر کنید حالا وان را با آب داغ پر کنید. حالا به یکباره درپوش وان را برداشته و با فشار 45 تا 60 گالن آب را به داخل راه آب هدایت کنید فشار ناشی از آب و تاثیر موادی که از قبل داخل لوله ها ریختید کمک میکند راه آب باز شود.

*ساکنین محترم منطقه 5 تهران در صورت مشاهده علائم گرفتگی لوله فاضلاب با لوله بازکن اکباتان تماس بگیرید*