تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان در موقع ای دچار گرفتگی میشود شما دسترسی به لوله بازکن و یا ابزار لوله بازکنی ندارید اما دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد شرکت لوله بازکنی جنت آباد شمالی تهران بطور شبانه روزی در خدمت شما عزیزان میباشد.

و شما عزیزان ساکن خیابان جنت آباد شمالی و یا منطقه 5 تهران در صورت مشاهده گرفتگی لوله فاضلاب و یا ترکیدگی لوله منزلتان فقط کافیست با لوله بازکنی جنت آباد شمالی تهران تماس بگیرید تا سریعا کارشناس لوله بازکن حرفه در آدرس شما حاضر شده و به رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما بپردازد.

تماس سریع با کارشناس

لوله بازکنی جنت آباد شمالی تهران

خدمات لوله بازکنی در جنت آباد شمالی تهران

شرکت لوله بازکنی جنت آباد شمالی واقع در منطقه 5 تهران سعی بر ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی به شما عزیزان ساکن محله جنت آباد شمالی در تهران دارد و جهت تحقق یافتتن هدف اصلی این شرکت که جلب رضایت مشتری می باشد خدمات زیر را به نحوه احسن ارائه می دهد.

  • نشت یابی لوله فاضلاب محل زندگی و یا دفتر کار
  • تشخیص و رفع ترکیدگی لوله فاضلاب
  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و فوری
  • لوله باز کنی با قیمت مناسب و ارزان
  • لوله بازکن حرفه ای و ماهر
  • تشخیص علت بوی بد لوله فاضلاب
  • لوله بازکنی تضمینی در منطثه جنت آباد
  • استفاده از ابزار و تجهیزت پیشرفته نظیر: دستگاه فنر لوله بازکنی، دستگاه واتر جت و دستگاه کمپرسور هوا

توضیحی مختصر درباره منطقه جنت آباد تهران

جنت‌آباد نام محله‌ای در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری تهران است که از غرب به محله شهران، از شمال به ده حصارک، از شمال شرق به خیابان پونک و چهاردیواری و بزرگراه اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی می‌رسد.

بلوار جنت‌آباد از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌گردد. از شمال به جنوب به ترتیب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خیابان چهارباغ، خیابان ۳۵متری لاله با این بلوار، چهارراه تشکیل می‌دهند. از جمله خیابان‌های بزرگ که به این بلوار می‌رسند می‌توان خیابان‌های ۲۰ و ۳۵ متری گستان را نام برد.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب در خیابان جنت آباد شمالی تهران

گرفتگی لوله فاضلاب در محله جنت آباد شمالی تهران دلایل متعددی دارد اما از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب سرویس توالت و حمام گیر کردن خورده مو و یا شیئ خارجی در لوله میباشد و همچنین دلیل گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی ریختن روغن باقی مانده در ظروف و یا تفاله چایی درسینک ظرفشویی میباشد.

شما عزیزان ساکن در منطقه جنت آباد شمالی تهران در صورت مشاهده پایین نرفتن آب از سینک ظرفشویی و یا کفشور سرویس حمام و توالت و همچنین مشاهده نم و رطوبت کافیست با شرکت لوله بازکنی در جنت آباد شمالی بطور شبانه روزی تماس حاصل فرمایید.

**رفع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان در خیابان جنت آباد شمالی را به شرکت لوله بازکنی پارس کمک بسپارید**